قهرمانی SG Madness 2018: شیک ترین مرد سال 2018 کیست؟

جنون استایل مردانه

دان دونننن

میتونی احساسش کنی؟ این تاریخ درست در میان ماست. قهرمانی SG Madness 2018! برای تمام تیله ها تمام شکوه. همه لاف زدن. و همانطور که معلوم شد، ما خیلی خوب را انتخاب کردیم. چون انتخاب مگان برای ادامه راه، مایکل بی. جردن، در مقابل پسر گابی، رایان گاسلینگ قرار گرفته است.

بنابراین، خوانندگان، این به شما بستگی دارد:

چه کسی به عنوان شیک پوش ترین مرد سال 2018 انتخاب می شود؟

جردن sg جنون

مایکل بی جردن

مایکل ب.  اولین نمایش پلنگ سیاه اردن

1 | 2 | 3

این من، مگان کالینز، تأمین‌کننده این مؤسسه خوب هستم… اشتباه، وب‌سایت، تا نظراتم را در مورد چرایی به اشتراک بگذارم. مایکل بی جردن شایسته تاج گذاری برنده SG Madness در سال 2018 است.

گابی سعی خواهد کرد در زیر با داستان های وای شما را کور کند. از فرصت های از دست رفته و پیروزی های مستحق دور از دسترس. او سعی خواهد کرد شما را متقاعد کند که دوستان من، امسال سال گاسلینگ است. این است خود دور زدن.

اما من از شما می پرسم: رایان گاسلینگ اخیراً برای شما و استایل شما چه کرده است؟ آیا او شما را تشویق کرد که بیشتر کت های جین بپوشید؟ پوزخند با رها کردن؟ برای انجام عمل بینی مخفی که همیشه می خواستی؟! (توجه: فقط تکرار یک شایعه.. لطفا از ما شکایت نکنید، آقای گاسلینگ)

اگر هر یک از این پیروزی های سبک شخصی امسال برای شما صادق باشد، عالی است. خارق العاده. با دو دست و قلب پر به Gos رای دهید.

اما از سر تعهد، عنوان قهرمانی SG Madness را با مهر لاستیکی به مرد ندهید.

یا بدتر، حیف.

یکی، چون رایان گاسلینگ نیازی به ترحم شما ندارد.

و دو، چون مایکل بی جردن سال جهنمی داشت و او سزاوارتر است.

شما بچه ها، مایکل بی جردن مستقیما دزدید پلنگ سیاه درست از زیر پادشاه در ابتدا، من در مورد انتخاب T’Challa، با نام مستعار Chadwick Boseman به عنوان “پسر من” امسال فکر می کردم، اما در نهایت احساس کردم که برخی از خطرات سبکی که او در فرش های قرمز مختلف متحمل شد برای شما، خواننده Style Girlfriend، خیلی جسورانه بود. برای ارتباط با

در حالی که بوزمن همیشه شگفت‌انگیز به نظر می‌رسید، شکی نیست، با این حال گاهی اوقات احساس می‌شد که در حال قدم زدن در یک باند نمایش مد است، نه روی فرش قرمز.

از سوی دیگر، جردن مدام در سرتاسر جهان ظاهر می‌شد که مد روز و در عین حال قابل دسترس بود. با خودم فکر کردم حالا یعنی یک ستاره سینما که خوانندگان ما می توانند با سبک شخصی اش ارتباط برقرار کنند.

گاهی اوقات لباس می پوشد. گاهی اوقات شلوار جین می پوشد. اما او همیشه به نظر می رسد که او لعنتی می کند.

و با آن، من به پرونده خود استراحت می دهم.

مایکل بی جردن

1 | 2 | 3

… باشه، حالا به پرونده ام استراحت می دهم. به آن ژاکت دو سینه نگاه کن! اون چکمه های جیر! آن تاکس طرح دار!

غاز sg جنون

رایان گوسلینگ

رایان گاسلینگ بلید رانر به نمایش درآمد

1 | 2 | 3

و حالا گابی از رایان گاسلینگ دفاع می کند:

«آیا این بی‌نظیرترین ساخت در تاریخ SG Madness نبوده است؟ رایان گاسلینگ باید در سال 2016 برنده می شد (یادداشت: Gos در فینال فور به ادی ردمین باخت و در نهایت به رایان رینولدز نایب قهرمان شد).

سال گذشته، جف گلدبلوم مطمئناً عنوان خود را به دست آورد (*سرفه* به لطف توییت های سنگین من *سرفه*)، اما هنوز هم برای Gos و برای من یک باخت شخصی به نظر می رسد.

یک بار دیگر، پسر من قبل از سقوط تا فینال چهار پیش رفت. گلدبلوم پیش از شکست دادن ادریس البا (که امسال دوباره مبارزه خوبی انجام داد!) در مسابقات قهرمانی، گاسلینگ را شکست داد.

تصاویری از رایان گاسلینگ در حال تبلیغ بلید رانر

1 | 2 | 3

منظور من؟ سبک رایان گاسلینگ جاودانه است.

او ترندها را نمی پوشد – او آنها را می سازد.

از شما می پرسم: چه کسی تا این حد موفق جوراب های قرمز را روی فرش قرمز تکان داده است؟ چه کسی دیگر mewelry را اینقدر دوست داشتنی می کند؟ چه کسی می تواند همزمان دو ژاکت بپوشد؟

متاسفم، اما اگر نمی توانید ببینید که سبک او در یک زمان آرزویی و دست یافتنی است، باید چشمان خود را بررسی کنید. Gos امسال، Gos برای همیشه

///

بنابراین، آیا شما متقاعد شده اید؟ چه کسی قرار است باشد:

جردن در مقابل گاسلینگ

[socialpoll id=”2495615″]

به ما بگو:

چه کسی رای شما را به شیک ترین مرد سال 2018 می آورد؟