گوش دهید: پادکست New Style Girlfriend در مورد لباس های زیر غیر سکسی، هک های سبک ساده و SG Madness

آیا تا به حال این کلمه را شنیده اید؟ دو شاخه شدن? از آنجا که من تا قبل از اینکه مگان آن را در میان ضبط این (!)، یک پادکست شگفت‌انگیز دیگر که من و او و همه داغ‌ترین برداشت‌هایمان را به نمایش می‌گذارد، بیرون انداخته بودم.

پادکست جدید Style Girlfriend را اینجا بشنوید:

من در اینجا وارد زمینه نمی شوم – زیرا در غیر این صورت چگونه می توانم شما را وادار به گوش دادن کنم؟ – اما من اراده تیزر کوچکی از موضوعات درخشان و جذابی که این هفته به شما می‌پردازیم ارائه می‌دهیم:

من عصبانی نیستم، فقط ناامید شدم.

بنابراین من تیم را عوض می کنم! انتخاب (استراتژیک) گابی، رایان گاسلینگ، نیز پیشرفت کرد، که همانطور که می شنوید، مگان را خوشحال نمی کند. او سایه زیادی می اندازد، بچه ها. زیاد. ما این را قبل از اینکه نتایج فینال فور بیاید ثبت کردیم و حالا جردن در چمپیونشیپ به مصاف گاسلینگ می رود! نمایش!!

اینکه بگوییم من و مگان نسبت به خود اقلام و همچنین کمپین پیرامون آنها احساساتی داریم… زیربیانیه. (دریافت؟!) ما احساس بیگانگی می کنیم، کمی آزرده می شویم، حوصله مان سر می رود، دوباره 13 ساله شدیم؟ خیلی زیاد است.

مگان واقعا نمی تواند بر غیر سکسی بودن و جمیما کرکه ای بودن همه چیز غلبه کند، و من با این ایده که لباس زیر نخی ساده به رنگ مشکی، سفید، خاکستری یا صورتی روشن به نوعی یک مکاشفه فمینیستی است خشمگین می شوم. برای زن مدرن خوشبختانه برای شما بچه ها، شورت بوکس آنها فقط، خوب است، شورت بوکس.

و این خوب است؟ حدس می زنیم؟ ما هنوز هم تو را دوست داریم اورلین، اما ما این را دوست نداریم.

سپس؟ تماس پستی! ما چند سوال جالب مد سریع از خوانندگان دریافت کردیم و به آنها پاسخ دادیم. از کفش‌های شب قرار برای پسران دانشگاه گرفته تا نکات مدل‌سازی پیراهن و حتی برخی از ایده‌های لباسی که در اطراف شلوارهای فناوری Lululemon ساخته شده‌اند، سرگرم‌کننده و سریع است و هنوز هم به نوعی بیشتر از آنچه احتمالاً لازم است توضیح داده می‌شود.
و در نهایت… داغ می گیرد! مگان تعجب می کند که چگونه جان مایر کفش های ورزشی نایک جدید خود را با آن همه فیروزه می پوشد، در حالی که من *اگر شاخ هستی بوق بزن* احساسات در مورد پیسی ویتر موسوم به جاشوا جکسون موسوم به من Forever TV Bae روی جلد هفته نامه سرگرمیپوشش مجدد داوسون کریک.

به ما بگو:

آخرین باری که یک کمپین برند (واقعاً) شما را خاموش کرد چه زمانی بود؟