شیک ترین مرد قهرمانی 2019

این است، بچه ها. تنها دو تن از خوش‌پوش‌ترین چهره‌های مشهور به امید اینکه به عنوان شیک‌ترین مرد سال 2019 انتخاب شوند، در فهرست امسال باقی مانده‌اند، و باید صادقانه بگویم، آن چیزی که انتظار داشتم نیست.

رویارویی قهرمانی SG Madness 2019: حسن منهاج مقابل ادریس البا

شیک ترین مرد قهرمانی 2019 حسن منهاج مقابل ادریس البا

آن را پیچ و تاب نکنید. من هستم غافلگیر شدناز انتخاب های شما ناامید نشدم! هر دو مینهاج و البا برند منحصر به فرد خود را از سبک شخصی در کانون توجه کامل کرده اند. بسیار شبیه به پیروزی رایان رینولدز در چند سال پیش، شگفتی من بیشتر از این واقعیت ناشی می شود که کمد لباس آنها بسیار راحت و راحت است. آرمانی، مطمئنا، اما در دسترس هم.

در حالی که من مطمئن هستم که هر دو با استایلیست‌ها کار می‌کنند (همانطور که اکثر آقایان حاضر در لیست امسال انجام می‌دهند)، به نظر می‌رسد که از لباسی که می‌پوشند بسیار مطمئن هستند. آنها به اندازه برخی از دیگر رقبای امسال پر زرق و برق یا خودنمایی نیستند، اما این بدان معنا نیست که هرگز خسته کننده به نظر می رسند. در نهایت، هر دو تناسب مینهاج و البا شبیه آنهایی هستند که تقریباً هر مردی می تواند انجام دهد، و این بسیار جالب است.

اما مطمئناً وقتی همه اینها تمام شود، فقط یک سلبریتی می تواند ایستاده بماند. قبل از پایان رای دادن به موارد دلخواه خود در اینجا و در استوری های اینستاگرام Style Girlfriend رای دهید امروز. تا ساعت 5 بعدازظهر به وقت شرقی وقت دارید، و تمام!

SG Madness 2019: Hasan Minhaj v. ادریس البا

شیک ترین مرد قهرمانی 2019

چیزی که به نظر من بسیار جالب است این است که هر دوی آنها واقعاً در استایل خارج از وظیفه عالی هستند، اگرچه به نظر می رسد هنگام پوشیدن لباس به همان اندازه راحت به نظر می رسند و احساس راحتی می کنند.

منهاج قانون میهن پرستی به نظر می رسد کمد لباس از کفش ساخته شده است. یک سر کتانی که خود را معرفی می‌کند، می‌توانید دقت و فداکاری را که برای ساختن لباسی مناسب می‌بینید (او لاغر است، بنابراین هر چیزی بیش از حد جعبه‌ای روی او می‌چرخد) که همچنان به کفش‌هایش اجازه می‌دهد ستاره باشد.

از سوی دیگر، البا، به طور قطعی سبک خارج از وظیفه اروپایی‌تری دارد؟ من کاملاً نمی دانم چگونه آن را بیان کنم، به جز اینکه اگر به من بگویید که او یک دی جی در دهه چهل زندگی اش است که به نظر می رسد احتمالاً بر اساس ظاهر و لهجه اش موفق شده است، باور می کنم؟

این یک توهین نیست، بلکه بیشتر اشاره ای به این واقعیت است که بزرگ نشدن زمانی که یک سلبریتی هستید، آسان تر است (و آنها به شما اجازه می دهند این کار را انجام دهید). اگر پنجاه را فشار می دادید، می توانستید با شماره شلوار جین مشکی و شلوار جین مشکی بالا فرار کنید؟ سخت است برای گفتن!

جالب است که لباس رسمی جایی است که این دو نفر هستند جمعه عجیب سبک آنها مینهاج ظاهر کلاسیک‌تری را ترجیح می‌دهد، در حالی که البا به فضایی بیشتر از مد تمایل دارد.

هر ظاهری را که ترجیح می دهید، باید آن را به هر دوی آن ها بدهید تا در لباس های تاکسی مثل شلوار جین راحت به نظر برسند.

بنابراین، چه کسی شیک ترین مرد برنده مسابقات قهرمانی 2019 را نام ببرید؟

گابی تیم البا است:

همانطور که از ابتدا گفتم، این حقیقت که ادریس هنوز SG Madness را برنده نشده است دیوانه کننده است. او بارها به این مرحله رسیده است! او می داند که چگونه بدون دیوانه شدن، سبک های فرش قرمز را برای خود بسازد. و او به صورت روزانه خوب به نظر می رسد. او به جزئیات توجه دارد، و وقتی با سبک‌های کلاسیک‌تری کار می‌کنید، این چیزی است که شما را متمایز می‌کند – یک لوله کنتراست در اینجا، یک بافت ناب آنجا. تمام جنون SG منجر به این شده است. او جذاب‌ترین مرد سال 2018 بود، حالا بیایید او را شیک‌ترین مرد سال 2019 کنیم!»

در حالی که تیلور پرونده منهاج را مطرح می کند:

هر دوی این افراد لیاقت حضور در اینجا را دارند، و انتخاب یکی از این مردان فوق‌العاده خوش‌پوش و خوش‌پوش برای گرفتن رای من سخت است. اما اوایل برای حسن بیرون آمدم… و خیلی خوشحالم که او در دور آخر است!! او واقعاً یکی از خوش پوش ترین چهره های این بازی در حال حاضر است. او قدردانی واقعی از لباس ها و تناسب اندام و سلیقه عالی دارد. چرخ‌خانه او مطمئناً «با همه چیز باعث می‌شود کفش‌های کتانی قابل قبول به نظر برسند» و من از این موضوع ناراحتم. ممکن است ادریس بازی کت و شلوار را قفل کرده باشد – اما حسن یک مرد مردم است! او طوری لباس می‌پوشد که بچه‌ها واقعاً می‌توانند با آن همذات پنداری کنند، پس بیایید او را قهرمان خود کنیم!»

هر دو طرف خوب بحث کردند! خب، کی خواهد بود؟

[socialpoll id=”2545759″]

به من بگو:

به نظر شما چه کسی سزاوار این است که همه آن را بگیرد و چرا؟

***

بهترین لباس پوشیدن خود در سال 2019 باشید!

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

کمد لباسی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد زمان بزرگ، اما خرید برای آن همه لباس؟ نوعی زهکشی

اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***