ادریس البا شیک ترین مرد شما در سال 2019 است

بچه ها! بالاخره اتفاق افتاد! ادریس البا شیک ترین مرد سال 2019 شماست.

او به تنها باشگاه اعضای سرشناس متشکل از مردان خوش لباس از جمله رایان گاسلینگ، جف گلدبلوم، رایان رینولدز و دنیل کریگ می‌پیوندد.

بنابراین، چه چیزی به این بازیگر و دی جی کمک کرد تا امسال رتبه اول را کسب کنند؟ شایستگی در لباس پوشیدن رسمی و غیررسمی، تعهد به رنگ های خنثی و بافت ها به یک اندازه، و دوز قوی از اعتماد به نفس شایسته 007.

در زیر، درس های سبکی که باید از ادریس البا، شیک ترین مرد سال 2019 یاد بگیرید:

درس شماره 1 برای جذاب کردن یک لباس نیازی به دیوانه کردن رنگ ندارید

تصاویر: پینترست، گتی

در اکثر موارد، البا هیچ چیزی را زیاد نمی پوشد، به خصوص در لباس خارج از وظیفه. ما رنگ های خنثی زیادی مانند خاکستری، مشکی و سرمه ای را در لباس های او مشاهده کرده ایم.

راز؟ جزئیات جالب مانند چکمه های براده دار و بافتنی با نوک کنتراست باعث می شود چیزها خسته کننده به نظر نرسند.

بافت ها هم! کت چرمی سوراخ‌دار Elba که در بالا می‌پوشد، یک تی‌شرت و شلوار جین استاندارد را به‌طور کامل بالا می‌برد.

درس شماره 2 اعتماد به نفس کلیدی است

شیک ترین مرد 2019 ایدریس البا
تصاویر: Esquire UK، Lainey Gossip

فقط به این دلیل که البا پالت رنگی خود را کاملا محافظه کارانه نگه می دارد، به این معنی نیست که شیک ترین مرد سال 2019 از شیک پوشان دوری می کند. لک.

ما عاشق کفش‌های کتانی Commes des Garcons هستیم که او در بالا با کفش‌های چینی چین دار (درجه سختی مد پیشرفته) ست کرد. و آن ژاکت بمب افکن لحافی با آستین های چرمی؟ در پشت مردی بیست سال کوچکتر از البا مثل خانه به نظر می رسید.

نکته؟ اگر می خواهید یک روند را امتحان کنید، آن را امتحان کنید. این سن شما نیست که تعیین می کند که آیا می توانید آن را انجام دهید یا نه. این اعتماد به نفسی است که آن را می پوشید.

درس شماره 3 خودتان را بشناسید

تصاویر: TK، D’Marge

در مصاحبه ای با البا و استایلیست او، شریل کونته برای هالیوود ریپورترالبا اعتراف کرد: “من طرفدار پاپیون نیستم.”

و این اشکالی ندارد!

درست همانطور که ما شما را تشویق می کنیم تا نظرات خود را در مورد هر چیزی از نوشیدنی مورد علاقه خود گرفته تا نحوه آرایش موهای خود ایجاد کنید، خوب است که در سبک خود دخالت کنید و موارد مورد علاقه و ناپسند خود را پیدا کنید.

شما می دانید که از ظاهرتان با رنگ زرد خوشتان نمی آید، بنابراین آن را نمی خرید. شما در یک جلیقه احساس خوش تیپی می کنید، بنابراین بهانه ای برای پوشیدن آن در هر زمان که می توانید پیدا می کنید.

تنها زمانی که به موضوعی علاقه مند و درگیر می شوید، می توانید حتی یک نظر آگاهانه در نیمه راه شکل دهید. بدیهی به نظر می رسد، و با این حال… احساس کنید که به سبک شخصی خود در خانه هستید، شما باید بفهمید که سبک شخصی شما چیست!

بنابراین اگر می خواهید در مسیر اعتماد به کمد لباس در سطح البا شروع کنید، برای انجام کار وقت بگذارید.

در اینجا یک منبع خوب در مورد مراحلی که می توانید برای توسعه استایل و سلیقه شخصی خود در لباس بردارید، آورده شده است.

درس شماره 4 سبک پدر را در آغوش بگیرید

تصاویر: مردم، سرگرمی امشب

رای شما برای انتخاب البا به عنوان شیک ترین مرد سال 2019 واقعاً این موضوع را ثابت می کند ساده نگه داشتن چیزها ایرادی ندارد!

ما ملزومات سبک ساده ای مانند شلوار جین، شلوار جین سبک، خوب شلوار ورزشی و یک کت چرمی بی انتها برای مدت طولانی. امیدوارم شیک ترین مرد سال 2019 شما بالاخره بتواند شما را متقاعد کند که سرمایه گذاری کنید.

درس شماره 5 وقتی شک دارید، یک کت عالی بپوشید

تصاویر: یاهو، دیلی میل، تام و لورنزو

راحته، نه؟! وقتی یک ژاکت عالی می پوشید، تمام آن چیزی است که همه به آن نگاه می کنند.

***

تشکر از همه کسانی رای دادند. SG Madness نه تنها راهی سرگرم‌کننده برای منحرف کردن حواس خودمان از براکت‌های شکست‌خورده مسابقات NCAA است، بلکه روشی دزدکی برای کشف مدی است که می‌خواهید در Style Girlfriend ببینید.

شما بچه ها ادریس البا را با اکثریت آرا به شیک ترین مرد سال 2019 خود انتخاب کردید و ما صدای شما را بلند و واضح می شنویم. به دنبال منابع بیشتری در مورد استایل غیرفعال‌تر و نحوه اضافه کردن شخصیت بیشتر به هر لباس باشید.

تا سال آینده!

***

آماده برای تبدیل شدن به دومین-شیک ترین مرد سال 2019؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

یک کمد لباس “بهترین لباس” به شما احساس یک میلیون دلار می دهد و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد زمان بزرگ. اما خرید برای آن همه لباس؟ این می تواند درد باشد.

اگر آماده سرمایه گذاری روی لباس های جدید هستید، فروشگاه Team SG را برای خود در نظر بگیرید! ما یک لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم می کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***