سوال خواننده: ایده های متفکرانه هدیه برای همسران

خواننده ای می پرسد:

همسرم اوایل نوامبر 38 ساله می شود و من می خواهم برای او جواهراتی بگیرم که او هرگز نمی پوشد. نه استایل و نه شخصیت او به طور خاصی قابل چشم پوشی نیستند، بنابراین فکر می کردم چندین زن را دیده بودم که آن گردنبندهای درشت را می پوشند (آیا به نوعی مربوط به دهه 1960 هستند؟ نمی دانم) و فکر کردم ممکن است یکی از آن ها را برای او تهیه کنم. همچنین به نظر می رسد که آنها ممکن است در مقابل دو بچه کوچکی که می خواهند او به محض اینکه از سر کار به خانه برمی گردد آنها را بلند کند، مقاومت کنند.

آیا ایده ای در مورد اینکه آنها را از کجا تهیه کنیم؟ یا از نظر سبک درخت اشتباهی پارس می کنم؟ به عنوان مرجع، وقتی وقت خرید دارد، به نظر می‌رسد که لباس‌های Anthropologie و لباس‌های کار J. Crew را دوست دارد و آخر هفته‌ها او را بیشتر در یک لباس یا شلوار جین می‌بینند.

(و بله، من او را برای آخر هفته می برم.)

ایده های هدیه برای همسران

اول از همه، من ضمیمه را دوست دارم. بله، مگان، من هم او را تا یک آخر هفته دور از بچه های دوست داشتنی و در عین حال کاملاً طاقت فرسامان پذیرایی می کنم. من *فقط* برای او یک گردنبند نمیگیرم. آفرین. شوهر خوب

اکنون…

شما می گویید او هرگز جواهرات نمی پوشد، پس چرا جواهرات او را می گیرید؟ به خصوص جواهراتی به زرق و برق مانند یک گردنبند درشت و بزرگ، جذاب و گردن کش؟

اگر فوتبال را دوست داشتید – در لیگ فانتزی حضور داشتید، هر یکشنبه در طول بازی هایی که به صورت مذهبی تماشا می کنید، پیراهن بازیکن مورد علاقه خود را می پوشید و هرگز آنقدر که به تیم بیسبال شهر خود اشاره نکرده اید، چه احساسی خواهید داشت اگر یک بیسبال جدید براق باز کنید. دستکش از عشق تو به بعد شما تولد، منتظر شکسته شدن هستید؟

وقتی به چهره منتظرش نگاه کردی و مجبور شدی به این سوال پاسخ دهی: “خب؟ آیا آن را دوست داری؟» تو چی میگفتی؟ شما می خواهید بگویید: “چرا این را برای من می گیری؟” شما فکر می کنید، “خدای عزیز، او من را اصلا نمی شناسد!”

اما چیزی که می گویید این است که «دوست دارم، عزیزم، متشکرم» و قبل از دفن آن در یک قفسه بلند در گاراژ، یک بوسه شیرین به او بدهید. سپس به بازی فوتبال خود برمی گردید.

بدیهی است که می توانم بگویم قلب شما در جای درستی قرار دارد، اما هدف من این است که اگر همسرتان از بیسبال خوشش نمی آید، دستکش بیسبال نگیرید، و اگر زیورآلات حجیم نپوشد، جواهرات درشت او را نگیرید. .

من تمایل به متمایز کردن خود را در مناسبت هایی مانند تولد همسرتان درک می کنم. شما می خواهید به او نشان دهید که چقدر فکر می کنید خاص است. چقدر او لیاقت ماه را دارد، اما شما نمی توانید ماه را در مرکز خرید یا آمازون بخرید، بنابراین با طرح B رفتید. این یک انگیزه خوب و متفکرانه است.

وقتی صحبت از هدایا می شود، هدف ازدواج با مد و عملکرد است. چیزی را برای او به دست آورید که او برای خودش ولخرجی نمی کند، اما کاملاً از آن استفاده می کند و آن را گرامی می دارد.

در مورد ارتقاء آیتمی که از قبل دارد چطور؟ فواید آن دو برابر است. الف)، می‌دانید که او از آن استفاده می‌کند (هر چه که باشد)، و ب) با بچه‌های بد دست – بدون قضاوت در مورد والدینتان، همه بچه‌ها دست‌های خشنی دارند – آن کالا به دلیل نیاز مبرم شکایت می‌کند. از یک تجدید

مثلا: آیا تشک ماشین او منزجر کننده است؟ هر پدر و مادری که من می شناسم فرش های ماشینی نفرت انگیز دارند. هیچ مقدار اسپری 409 یا جزئیات حرفه ای آن را برطرف نمی کند. در مورد تعویض فرش های ماشینی جدید و براق چطور؟ آیا سکسی است؟ نه. آیا جهنم عاشقانه است؟ شرط می بندی.

اگر به دنبال چیزی هستید که مقداری Home Depot کمتر و Nordstrom بیشتر باشد… آیا او تمام زندگی خود و زندگی کل خانواده را در یک کیف دوشی می برد؟ چطور در مورد یک کیف جدید به سبک مشابه – باز هم، ما سعی نمی کنیم اساساً شخصیت او را تغییر دهیم، فقط سعی می کنیم متفکر و افزوده باشیم.

اگر باید جواهرات او را تهیه کنید، کوچک فکر کنید. گل میخ هایی که کمتر از گوش خارج می شوند. حلقه‌ای که می‌تواند روی انگشت حلقه او در کنار گروه عروسی‌اش بلغزد، حلقه‌ای که اندازه‌های پر زرق و برقی نیست که بچه‌ها می‌خواهند آن را بگیرند.

یا در مورد چیزی که با CBD تزریق شده است تا بعد از رفتن بچه ها به رختخواب با هم لذت ببریم چطور؟ هی، سال 2018 است، و مواد بالغ بدون خماری روز بعد، سیاه جدید هستند!

علاوه بر این، این تولد تا نوامبر نیست، که به شما فرصت زیادی می دهد تا گوش خود را روی زمین بگذارید و شروع به گوش دادن به نکات کنید. نمی‌گوییم که ما خانم‌ها دائماً فهرستی از چیزهایی را که می‌خواهیم تهیه می‌کنیم. درعوض، ما عموماً ارتباط خوبی داریم و اگر گوش کنید، احتمالاً چیزهای زیادی را متوجه خواهید شد که مردان (همیشه کسانی که تعمیر می‌کنند!) می‌توانند کمک کنند.

و بله، این می تواند به این معنی باشد که شما یک کتاب دست ساز به او هدیه می دهید من بچه‌ها را برای یک ساعت می‌برم در حالی که شما بروید پدیکور کنید – بدون سؤال. بله، حتی اگر در حال تماشای فوتبال باشم. کوپن ها نگران نباشید؛ اگر هزینه پدیکور را بپردازید، همچنان هدیه است.

هدایا به این منظور است که برای گیرنده شادی به ارمغان بیاورند، زندگی آنها را آسان تر، یا لذت بخش تر یا به نوعی زیباتر کنند. به شخصیت فرد متمایل شوید و آنها را تقویت کنید. اکنون زمان آن نیست که سعی کنید آن شخص را به یک فرد کاملاً متفاوت تبدیل کنید. در واقع، به معنای واقعی کلمه هرگز زمانی برای آن وجود ندارد، به جز فیلم‌های قدیمی، و اگر اکنون آن‌ها را تماشا کنید، متوجه می‌شوید که مشکل‌ساز هستند.

از آخر هفته دور لذت ببرید (به هر حال، یک هفته خوب!)، و نظر او را در مورد هدیه خود به ما بگویید!

// ایده های هدایای متفکرانه #SGapproved برای همسران //


به من بگو:

بهترین هدیه ای که تا به حال از یک شخص مهم دیگر دریافت کرده اید چیست و چه چیزی آن را بسیار عالی کرده است؟

(تصویر ویژه: پوشک)