روشی آسان برای پوشیدن چاپ کامو

فهمیدن نحوه پوشیدن چاپ کامو ممکن است مشکل به نظر برسد. شما نمی خواهید به نظر برسید که از تمرینات پایه مرخصی گرفته اید، و نمی خواهید شبیه خود اسکیت باز 12 ساله خود شوید که فکر می کرد شلوارهای گشاد کامو شبیه این هستند، خیلی بیمار،داداش

خبر خوب شما می توان شبیه یک مرد بالغ با چاپ کامو! حتی بهتر؟ SG ایده ها و سبک های لباس برای خرید دارد.

اوه، اما اول از همه…

آیا پوشیدن چاپ کامو برای غیرنظامیان قابل قبول است؟

در حالی که استتار ریشه در ارتش دارد (آنها خیلی سریع متوجه شدند که وارد شدن به نبرد با رنگ های روشن حرکتی نیست)، چاپ قطعاً به جامعه جریان اصلی منتقل شده است.

یک قانون کلی خوب این است که زیاده روی نکنید. پوشیدن یک سویشرت کامو با شلوار آبی رنگ جالب است. پوشیدن یک سویشرت کامو با شلوار کامو پرینت بیش از حد است و ممکن است باعث شود به نظر برسید که از یک تور در عراق برگشته اید.

ایده های لباس برای پوشیدن پرینت کامو

بنابراین، چگونه می توانید چاپ کامو را به سبک روزمره خود بپوشید؟ خوب، چند راه آسان وجود دارد که به کامو اجازه می دهد اساساً به عنوان یک خنثی در لباس شما عمل کند.

بیایید نگاهی به چند مورد از آنها بیندازیم:

آن را روی شلوار خود بپوشید

نحوه پوشیدن شلوار کامو
تصویر از طریق Pinterest

SG می گوید: به لطف منشأ عملکردی آن، با شلوار کامو و شلوار باری همپوشانی هایی خواهید دید. زیاد بهش فکر نکن! تا زمانی که شلوار از بدن شما بیرون نمی آید، حجم کمی با جیب بار چیز بدی نیست.

آن را روی ژاکت خود بپوشید

ژاکت چاپ کامو، نحوه پوشیدن چاپ کامو
از طریق مرد بیکار
ژاکت کامو به سبک levitate
از طریق Levitate Style

SG می گوید: اگر احساس خجالتی دارید، یک ژاکت نظامی با چاپ کامو یک ژاکت ساده است که می توانید آن را امتحان کنید. پس از همه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در بیاورید و دیگر بخشی از لباس شما نیست!

افراد حاضر در The Idle Man موافقند که یک ژاکت سبک، مکان بسیار خوبی برای قرار دادن کاموی شماست. “به عنوان لباس بیرونی، طراحی کمی کلاسیک و کمتر جسورانه است، و جا افتادن آن را در کمد لباس شما بسیار آسان تر می کند.”

آن را جسور و روشن بپوشید

از طريق GQ

SG می گوید: لازم نیست کاموی خود را به رنگ های خنثی نگه دارید. در هر صورت، پوشیدن کامویی با رنگ های روشن بیانیه ای رو به جلوتر از مد است. میدونی، اگه به ​​این چیزا علاقه داری

چگونه در هوای سرد از چاپ کامو استفاده کنیم؟

تعریق تراز شده

SG می گوید: بله، تیم اس جی هنوز در قطار شلوار دویدن است. و با دلیل موجه! جوگرها یک راه عالی برای ترکیب کامو به روشی معمولی برای زمستان هستند.

یادداشتی در مورد چاپ و الگوها

برخی از مردانی که جثه کوچک‌تری دارند، احساس می‌کنند که نمی‌توانند از طرح‌ها یا طرح‌هایی مانند کامو استفاده کنند، زیرا فکر می‌کنند لباس‌هایشان آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اما آیا این حقیقت دارد؟

این چیزی است که براک مک گاف، وبلاگ نویسی که در سایت سبک مردانه کوتاه The Modest Man گفته شده است:

آقایان کوچکتر یا کوتاه قدتر می توانند مانند هر کس دیگری کامو بپوشند، اگرچه بهتر است در دوزهای کوچک استفاده شود. درست مانند رنگ‌های روشن، نمی‌خواهید زیاده روی کنید. از اکسسوری‌های چاپ کامو برای پوشیدن این الگوی مد روز به روشی ظریف و کم‌رنگ استفاده کنید.»

برای مثال؟ به کلاه، کمربند یا بند ساعت فکر کنید. یا با یک ژاکت کامو بزرگتر شوید. فقط مطمئن شوید که بقیه لباس خود را تا حدودی محکم و خنثی نگه دارید.»

شما آن را دارید!

پرینت‌های کاموی تایید شده #SG را بخرید