برای مصاحبه شغلی چه بپوشیم: ایده های لباس مردانه

به Doing It All month خوش آمدید! در ماه ژوئن، شما هنوز در حال انجام کارهایتان هستید، حتی اگر دوست دارید دوباره بچه باشید و تمام روز، هر روز در استخر محله آویزان شوید (نه فقط ما؟). بنابراین در این ماه، همه چیز را پوشش می‌دهیم، از بهترین ظاهر شما برای مصاحبه‌های شغلی گرفته تا انتخاب لباس‌های بی‌نقص در خارج از کار با شلوارک.

انجام آن در تمام ماه، سبک دوست دختر تابستان

فهمیدن اینکه در مصاحبه شغلی چه لباسی بپوشید می تواند سخت باشد. چه به تازگی فارغ التحصیل شده باشید (یا به زودی فارغ التحصیل شوید، یا به سادگی برای یک چالش جدید احساس خارش کنید، وقت آن است که لباس مصاحبه خود را ارتقا دهید.


فارغ التحصیل شدن؟ در اینجا همه چیزهایی که برای یک کمد لباس 500 دلاری نیاز دارید آمده است.


در زیر، ایده هایی برای لباس پوشیدن در مصاحبه شغلی:

اما اول، مهم ترین سوال… و سوالی که اغلب می شنویم:

“آیا همیشه باید کت و شلوار بپوشم؟”

نه، اما این بدان معنا نیست که شما به آن نیاز ندارید! (در اینجا نکات ما در مورد خرید کت و شلوار است).

ما واقعاً این توصیه را دوست داریم ووگسردبیر آنا وینتور. او می گوید نه اینکه چیز جدیدی بپوشم به مصاحبه شغلی البته، او به طور خاص به مصاحبه در ووگ، جایی که حس قوی مد برای یک نقش تحریریه واقعاً مهم است، اما ما این نکته را برای همه جویندگان کار دوست داریم.

در مورد آن فکر کنید: آیا می خواهید حواس شما پرت شود که آیا یادتان رفته است که برچسب آستین کت و شلوار خود را جدا کنید یا می خواهید پاسخ خود را به “بزرگترین ضعف شما چیست؟” (“اوه، گاهی اوقات من خیلی درگیر یک پروژه می شوم و خیلی سخت کار کن…”). احساس راحتی بخشی از احساس اعتماد به نفس است، بنابراین ارزش آن را دارد که زمان بگذارید تا بفهمید با پوشیدن چه لباسی احساس راحتی می کنید که برای نوع شغلی که برای آن مصاحبه می کنید نیز مناسب است.

اگر در حال حاضر مصاحبه نمی کنید، زمان خوبی است که به این فکر کنید که آن لباس متعادل «راحت و مطمئن» در کمد لباس شما چیست. اگر ندارید؟ وقت آن است که برای خریدی که بتوانید از هم اکنون شروع به خرید کنید، بروید.

برای مصاحبه شغلی شرکتی چه لباسی بپوشیم:

برای مصاحبه شغلی در دفتر شرکت چه لباسی بپوشیم
تصاویر از طریق Suitsupply

SG می گوید: کت و شلوار انتخاب مناسبی برای تقریباً هر موقعیت شرکتی موجود است. در حال حاضر، یکی از پشم‌های «آن را در تمام طول سال بپوشید» بخرید.

مخصوصاً برای آن دسته از بچه‌هایی که تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند و از یک کمد لباس بسیار معمولی استفاده می‌کنند… نگران نباشید، مناسب بودن به معنای سفت یا خسته‌کننده نیست.

جزئیات کوچکی مانند ساعتی که دوست دارید (اگر سبک شماست با یک دستبند ست می شود) و ترکیبی جالب از پیراهن و کراوات به شما کمک می کند تلگراف کنید که قرار نیست فقط یک چرخ دنده دیگر در دستگاه شرکت باشید.

> 10 نکته مصاحبه #SGapproved را بررسی کنید

کت و شلوار شما باید چه رنگی باشد؟

بله، دنیا در حال تبدیل شدن به یک مکان معمولی است، اما به طور کلی، با یک کت و شلوار زغالی یا سرمه ای و اکسسوری های ساده نمی توانید اشتباه کنید. این یک بوم خالی طراحی شده است که می توانید لباس بپوشید یا لباس بپوشید.

در حالی که برای پوشیدن یک کت و شلوار طرح دار در اسکله نخواهید بود، با یک گزینه کلاسیک بیشترین سود را خواهید داشت. پیراهن‌ها و کراوات‌ها جایی هستند که می‌توانند کمی مشکل پیدا کنند، اما همچنین مکانی عالی برای درخشش هستند. یک پیراهن مجلسی سفید یا آبی روشن همیشه یک افزودنی خوش‌آمد به فون‌های شماست، اگرچه می‌توانید با کمی شخصیت در ترکیب پیراهن جینگام و کراوات بافتنی متمایز شوید. ظاهر خود را با حداقل لوازم جانبی به پایان برسانید تا تاثیر اول برنده داشته باشید.

برای مصاحبه شغلی در یک محل کار خلاق چه لباسی بپوشیم:

برای مصاحبه شغلی در یک زمینه خلاق چه لباسی بپوشیم
l تا r: جی کرو، تاد اسنایدر

SG می گوید: مردی که وارد یک صنعت خلاق می شود می تواند با لباس مصاحبه اش کمی بد بو شود – فکر کنید: یک کت اسپرت و شلوار چینی یا حتی شلوار جین تیره.

ما چیزی را دوست داریم که The Art of Manliness قانون “یک پله بالاتر” می نامد. شما می خواهید یک سطح قابل توجه از رسمیت بالاتر از لباسی که برای یک روز در محل کار می پوشید بپوشید. این بدان معناست که لباسی بپوشید که فردی که مصاحبه می‌کند ممکن است در یک سخنرانی بزرگ با مشتری یا یک طرح تجاری جدید بپوشد.

ظاهر بالا نمونه‌های خوبی از این است که چگونه در یک محیط کسب‌وکار معمولی ظاهری جذاب داشته باشید. شما توجه داشته باشید که این کار زیاد طول نمی کشد! کت بلیزر روی پیراهن یقه دار. چکمه های توری به جای کفش های کتانی، و شما تقریباً خوب هستید.

در این لباس‌ها، حتی می‌توانید مقداری بنزین و دوچرخه را در فضای اداری ذخیره کنید! فقط آهسته بروید تا وقتی به آنجا رسیدید عرق نکنید.

در مصاحبه کارآموزی دانشگاه چه لباسی بپوشیم:

برای مصاحبه کارآموزی دانشگاه چه بپوشیم
تصاویر: J.Crew

SG می گوید: اگر هنوز کت و شلوار ندارید (و نگران نباشید، واقعاً به آن نیازی ندارید…) هنوز هم می‌توانید بزرگ‌تر و در کنار هم به نظر برسید.

همانطور که از لباس مصاحبه خلاقانه در محل کار بالا می بینید، لزوماً مجبور نیستید برای رسیدن به موقعیت رویایی خود کت و شلوار بپوشید. یک ژاکت با پیراهن آکسفورد در زیر آن مدرن و حرفه ای به نظر می رسد، همانطور که یک پیراهن و کراوات با شلوار مجلسی اما بدون کت اسپرت به نظر می رسد.

بعلاوه، لباس پوشیدن بیش از حد رسمی ممکن است به مصاحبه کننده شما نشان دهد که شما واقعاً نمی دانید چگونه برای کاری که در ایستگاه رادیویی پردیس دانشگاه انجام می دهید، “اتاق را بخوانید” شیفت نیمه شب تا ساعت 4 صبح.

نکات نهایی لباس برای مصاحبه شغلی

  • هر کاغذ شلی را گم کنید از نمونه کارها چرم کلاسیک در مقابل هر نایلون یا انواع کوله پشتی استفاده کنید.
  • بهترین پای خود را به جلو بگذارید…به معنای واقعی کلمه. کفش‌های براق تفاوت قابل‌توجهی ایجاد می‌کنند و می‌توانید با استفاده از درخت‌های کفش در هنگام نگهداری شکل کفش خود را حفظ کنید.
  • روی تناسب اندام تمرکز کنید. اگر سفارشی بودن گزینه ای نیست، بهتر است به یک خیاط سفر کنید تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از لباس خود می برید، از شکل ظاهری کت اسپرت گرفته تا لبه های یک جفت چینی.
  • مطمئن شوید که تراشیده شده اید یا به درستی مرتب شده اید. در حالی که این روزها موهای صورت به طور کلی قابل قبول است، هنگام آماده شدن برای مصاحبه با آرایش خود مراقبت ویژه ای داشته باشید تا مطمئن شوید که براق به نظر می رسید و خشن به نظر نمی رسید. اگر از ظاهر موهای صورت خود مطمئن نیستید و با آن ازدواج نکرده اید؟ اشتباه در طرف تمیز تراشیده.
اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند