راهنمای آرایش مردانه برای 30 سالگی شما

آیا می خواهید موهای و پوست خود را در هر سنی خوش فرم نگه دارید؟ البته که انجامش میدی! این راهنمای نظافت برای 30 سالگی و سایر راهنمای ما را برای شما بررسی کنید دهه بیست، چهل سالگی، و دهه پنجاه

راهنمای نظافت برای 30 سالگی شما، نظافت مردانه

در سی سالگی، زمان آن رسیده است که از تمام دانشی که در دهه گذشته به دست آورده اید، استفاده کنید و از آن به خوبی استفاده کنید. این سال‌هایی هستند که شما سخت‌ترین کار را انجام می‌دهید و برخی از مهم‌ترین تصمیم‌های زندگی‌تان را می‌گیرید. تصادفی نیست این زمانی است که مردان معمولا سن خود را نیز نشان می دهند.

نکاتی را که در راهنمای پیرایش مردان 30 ساله‌تان آمده است، بررسی کنید:

1. باهوش تر بگردید

چه یک شب تمام در دفتر باشد، چه یک مهمانی مجردی که هرگز به نتیجه نرسید، همه ما شب‌های طولانی و صبح‌های بدی داشته‌ایم. از آنجایی که بدن شما بیشتر در طول خواب بازسازی می شود، می تواند به این معنی باشد که در AM با یک وضعیت نه چندان گرم روبرو هستید. برای شما خوش شانس است، معجزات کابینت دارو وجود دارد که قبل از اینکه کسی متوجه شود گناهان دیشب را پاک می کند.

ابتدا روی یک ژل چشم خوب سرمایه گذاری کنید.

پف کردگی (که ناشی از مشروب الکلی است) و حلقه های تیره (که ناشی از تمام شب شماست) را از بین می برد. بسیاری از بچه‌ها به پاک‌کننده چشم سوخت صورت Kiehl’s سوگند می‌خورند – لوله‌ای که می‌توانید هر روز صبح زیر هر چشم بکشید.

همچنین، به دنبال محصولات آرایشی با کافئین به عنوان یک ماده باشید. مطمئناً در قهوه شما عالی است، اما همینطور است همچنین ثابت شده است که گردش خون را بهبود می بخشد و به عنوان یک ضد التهاب عمل می کند. معنی؟ این محصولات باعث می‌شوند که ظاهر بهتر و سریع‌تری داشته باشید.

اگر همه چیز شکست خورد، شرم آور نیست که از مرطوب کننده های رنگی استفاده کنید تا به شما کمک کند زنده به نظر برسید. مارک‌های مردانه مانند Lab Series گزینه‌های عالی دارند – فقط مطمئن شوید که فقط به اندازه یک نخود از آن استفاده کنید و واقعاً آن را روی صورت خود اعمال کنید تا با پوست شما ترکیب شود.

2. مراقبت از پوست خود را توربو شارژ کنید

به نظر می رسد، کلاژن فقط چیزی نیست که ستاره ها برای پر کردن لب های خود از آن استفاده می کنند. کلاژن یکی از مهم‌ترین پروتئین‌های بدن انسان است که پوست را محکم و انعطاف‌پذیر نگه می‌دارد.

خبر بد؟ شما هر سال پس از سی سالگی خود حدود 1٪ از چیزهای خوب را از دست خواهید داد، که به این معنی است که زمان آن فرا رسیده است که نیروهای تقویتی را وارد کنید.

سعی کنید یک سرم را در روال مراقبت از پوست خود وارد کنید – آنها تعداد زیادی مواد فعال مانند پپتیدها، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها دارند که به تحریک چرخش سلولی کمک می کنند. مقداری را بعد از تمیز کردن، اما قبل از مرطوب کردن بپوشید: بیشتر آنها آنقدر سبک هستند که حتی متوجه وجود آن نخواهید شد.

اطلاعات بیشتر در مورد سرم را اینجا بخوانید!

یک پیشرفت بزرگ دیگر برای پیری پوست؟ رتینول، اسید مشتق شده از ویتامین A، که ثابت شده است تولید کلاژن را در افراد آغاز می کند. تا 87 سال سن. یعنی اگر از 30 شروع کنید، خیلی جلوتر از بازی خواهید بود.

با انواع ضعیف‌تر و بدون نسخه شروع کنید، قبل از خواب استفاده کنید و روز بعد کرم ضد آفتاب خود را به خاطر بسپارید – متخصصان پوست در مورد آن بی‌اعتنا هستند، اما می‌تواند در ابتدا شما را به آفتاب حساس کند.

3. از موهای خود مراقبت کنید

در سن 35 سالگی، بیش از نیمی از مردان متوجه نوعی ریزش مو می شوند – شوخی نیست، این یک چشم انداز ترسناک است. اما دو چیز را به خاطر بسپار: 1) شما بیشتر از مدل موی خود هستید و 2) در این سن، شما می توانید کارهای زیادی برای جلوگیری از این موضوع انجام دهید.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، سعی کنید روزانه شامپو بزنید (موهایتان را پرتر نشان می‌دهد) و به دنبال شامپوهایی باشید که دارای برچسب حجم‌دهنده هستند یا حاوی ترکیبات مبتنی بر نعناع (منتول گردش خون را در پوست سر افزایش می‌دهد که به موهای شما کمک می‌کند. بهتر رشد کنند).

هنگامی که از حمام بیرون آمدید، موهای خود را به آرامی با حوله خشک کنید، سپس با یک اسپری ضخیم کننده یا موس کار کنید: این کار مجدداً فولیکول مو را بلند می کند و در صورتی که خوب شد به آن بافت می بخشد.

اگر به این کار علاقه دارید، یک سشوار با کیفیت خوب نیز انتخاب کنید. چند دقیقه از برنامه صبحگاهی شما پاک می‌شود، و این ابزار عالی برای حجم دادن و کمک به پوشاندن هرگونه لکه‌های نازک است. این سالها اسلحه مخفی دوست دختر شما بوده است، اما اجازه ندهید که ما همه چیز را سرگرم کنیم.

4. با ماسک های صورت آشنا شوید

راه دیگری برای بالا بردن بازی آرایش خود در سی سالگی؟ ماسک های صورت. مانند مرطوب‌کننده‌ای که بعد از آن شسته می‌شوید، این پسران بد نتایج فوری ارائه می‌دهند و ماسکی برای هر مشکلی وجود دارد.

پوست خشک؟ روی ماسک ورقه ای مرطوب کننده بپاشید. پوست چرب؟ یک ماسک گل را امتحان کنید تا خودتان را یکدست کنید. یک جورایی کسل کننده به نظر می رسید؟ از یک لایه بردار ژل لایه بردار استفاده کنید. به جای اینکه اصلا تلاش نکنید؟ حتی می توانید قبل از رفتن به رختخواب یک ماسک خواب بزنید و آن را در صبح بشویید. بیشتر این موارد فقط 5 تا 10 دقیقه طول می کشد تا موثر باشند، بنابراین نوع مناسب خود را پیدا کنید، آبجو بگیرید و ظاهر زیبای خود را نان تست کنید.

5. دستکش های خود را مدیریت کنید

شاید در دهه بیست سالگی با ناخن های پاره شده و پاشنه های خشک و خشن خلاص شده باشید، اما اکنون هیچ بهانه ای برای نادیده گرفتن دست ها و پاهایتان وجود ندارد.

ناخن‌هایتان را مرتب کوتاه کنید (به کف دستتان نگاه کنید، ناخن‌ها نباید از جلوی انگشتانتان نمایان شوند) و یک کرم دست خوب برای مرطوب ماندن در ماه‌های زمستان تهیه کنید.

پاهای شما اهمیت بیشتری دارند. خیلی از بچه ها این یادداشت را هنگام دویدن با فلیپ فلاپ از دست می دهند. ناخن های پای خود را اغلب کوتاه کنید، و آنها را مستقیماً از روی انحنا ببندید (این کار شما را از رشد ناخن های دردناک نجات می دهد).

شما همچنین می خواهید با سنگ پا آشنا شوید. یک راهنمای آرایش برای دهه 30 شما بدون آن کامل نخواهد بود. بعد از دوش گرفتن، زمانی که پوست شما هنوز نرم است، این تکه سنگ کوچک را روی هر نقطه زبری، معمولاً پاشنه ها و لبه های پا بمالید. این یک لایه از پوست خشک و پوسته پوسته را از بین می برد و یک لایه تازه در زیر آن نمایان می شود. بله، کمی زشت است، اما به روشی عالی.

در نهایت، قبل از اینکه جوراب خود را بپوشید، کمی لوسیون روی پاهای خود قرار دهید.

اگر این کار زیاد به نظر می رسد، منتظر بمانید تا پای برهنه در کنار همسرتان در رختخواب باشید: هر دوی شما خوشحال خواهید شد که وقت بگذارید.

/ از راهنمای آرایش مردانه ما برای 30 سالگی خود، انتخاب کنید /

آیا برای ارتقاء بیشتر از روال نظافت خود آماده اید؟

خدمات خرید مجازی

کمد لباسی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد زمان بزرگ، اما خرید برای آن همه لباس؟ نوعی زهکشی

اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***