راهنمای آراستگی مرد برای 40 سالگی شما

آیا می خواهید موهای و پوست خود را در هر سنی خوش فرم نگه دارید؟ البته که انجامش میدی! این راهنمای نظافت را برای 40 سالگی خود و سایر راهنمای ما را برای شما بررسی کنید دهه بیستدهه سی و چهل…

اول خبر خوب بچه های امروز اکثرا را کنار گذاشته اند مردان دیوانهرذایلی که باعث پیری زودرس فرد می شود. به جز بوربن. همیشه به بوربون بله بگویید. اگر ورزش می‌کردید، درست غذا می‌خوردید، و بله، از پوست خود مراقبت می‌کردید، دهه چهل‌تان باید برای صورت و بدن‌تان بسیار نرم باشد. برای حفظ آن، نکات زیر را دنبال کنید.

نظافت برای 40 سالگی شما، ارتقاء نظافت، نظافت مردانه، مراقبت از پوست مردانه

در زیر، راهنمای مردانه برای آراستن 40 سالگی برای اینکه به بهترین شکل خود بمانید:

1. سفید کردن

شما می توانید از شراب، قهوه و سیگار قسم بخورید و هنوز تا به حال دندان های زرد داشته باشید خوشبختانه، این یکی از ساده ترین مشکلات زیبایی برای رفع آن است. شما حتی دو راه را انتخاب کرده اید: درمان های خانگی یا مراقبت های حرفه ای

اگر مسیر خانه را می‌روید، حتماً روی خمیردندان سفیدکننده، دهان‌شویه و نخ دندان نیز سرمایه‌گذاری کنید (چگونه می‌خواهید گوشه‌ها و سوراخ‌ها را سفید کنید؟). این به نگهداری کمک می کند، اما بزرگترین متحدان شما نوارهای سفید کننده هستند – فقط نکن با آنها به خواب بروید و نکن بیش از یک بار در سال از آنها استفاده کنید.

مسیر حرفه‌ای سریع‌تر، گران‌تر است (حدود 400 تا 600 دلار، بسته به جایی که زندگی می‌کنید)، و نتایج بهتری می‌دهد. ژل پراکسیدی که اکثر دندانپزشکان استفاده می کنند مشابه است، اما قوی تر از چیزهایی است که در نوارهای داروخانه ها پیدا می کنید، و در حالی که ممکن است بیش از یک جلسه طول بکشد تا ظاهر مورد نظر را به دست آورید، شما آنچه را که برای آن هزینه می کنید، دریافت می کنید.

اگر به یک متخصص حرفه‌ای مراجعه می‌کنید، مطمئن شوید که در مورد نوع سفیدی که به دنبال آن هستید صحبت کرده‌اید – هیچ‌کس نمی‌خواهد در نهایت به چاپگرهای فلورسنت درخشان در تاریکی بپردازد. آن را به راس بسپار دوستان.

2. موهای خود را نگه دارید

زمان آن فرا رسیده است که آنچه را که هنوز در صدر است بررسی کنیم. حالا، اگر شما هم یکی از آن آدم های مبارکی هستید که در چهل سالگی موهای پری دارید، می توانید ادامه دهید و از این بخش صرفنظر کنید.

اگر، با این حال، شما یکی از میلیون ها نفر در مورد مردانی که موهایشان در قسمت تاج نازک است یا در خط مو عقب می‌رود، اکنون می‌توانید چند قدم عالی بردارید.

موثرترین درمان، تجویز ماینوکسیدیل یا فیناستراید است.

چند نکته: درمان ریزش مو به ندرت تحت پوشش بیمه قرار می گیرد، بنابراین انتظار می رود حدود 100 دلار در ماه از جیب خود بپردازید، و 1.5٪ از بچه ها از ED به عنوان یک عارضه جانبی شکایت کرده اند.

مرتبط: چه مدت طول می کشد تا فیناستراید اثر کند؟

درصد کمی است، اما یک سر پر مو تنها زمانی شما را به این نتیجه می رساند که لوله کشی در طبقه پایین کار نمی کند، بنابراین قبل از شروع مصرف هر چیزی با پزشک خود مشورت کنید.

3. اجازه ندهید چشمان شما سن شما را از بین ببرد

اگر حلقه‌ها و پف‌کردگی چشم‌ها در سی سالگی‌تان مشکل بزرگی بود، احتمالاً در دهه چهل‌تان با چین و چروک‌ها دست و پنجه نرم خواهید کرد. این شامل پاهای کلاغی (چروک های نازک گوشه چشم شما) و همچنین چین های مستقیم زیر چشم می شود.

به جای ژل ها و استیک های سبک تر، این زمان شروع استفاده از سرم چشم سنگین تر است. شما یک دوز جدی رطوبت دریافت خواهید کرد که برای کنترل چین و چروک ها بسته شده است. Clinique و Lab Series هر دو درمان های محکمی در این بخش دارند.

هنگامی که از هر نوع محصول چشمی استفاده می کنید، آن را زیر چشم و روی پلک بکشید و به آرامی آن را بمالید. از آنجایی که پوست اطراف چشم از نازک ترین پوست های بدن شما است، با احتیاط رفتار کنید.

4. روتین مراقبت از پوست خود را تنظیم کنید

با افزایش سن، پوست مردان نازک‌تر، خشک‌تر و حساس‌تر می‌شود. این بدان معنی است که رژیم پاکسازی دقیقی که در دهه بیست سالگی چرب و مستعد آکنه انجام دادید، ممکن است امروز هیچ لطفی به شما نکند. اگر پوست شما پوسته پوسته یا قرمز به نظر می رسد، لایه برداری را کاهش دهید و فقط یک بار در روز صورت خود را بشویید.

صبح ها نباید صورتتان آنقدر کثیف باشد (الان بالش هایتان را مرتب می شویید، درست است؟!) پس بهتر است این کار را عصر انجام دهید. تعجب خواهید کرد که چقدر کثیفی در طول روز به پوست شما می چسبد.

پس از ظهر، فقط با آب گرم و یک دستمال شستشو بشویید. یا سعی کنید از یک تونر ملایم استفاده کنید، که شدت کمتری نسبت به یک پاک کننده معمولی دارد، اما همچنان کثیفی و چربی را پاک می کند. پائولا انتخاب به ویژه برای پوست های حساس خوب است.

5. مقداری اسید بریزید

نه، نه که نوعی اسید (آیا در بیست سالگی آن فاز را از سیستم خود خارج نکردید؟) ما در مورد آن صحبت می کنیم اسید هیالورونیکسخت تلفظ می شود, آسان برای تهیه محافظ پوست که بچه های چهل سال باید همه آن را نزدیک نگه دارند.

این ماده به دو صورت معجزه می کند. اول، رطوبت را مانند کار هیچ کس ارائه می دهد: یک گرم HA می تواند تا شش لیتر آب را در خود نگه دارد، که برای مردانی که پوست پیری آنها در حال خشک شدن است عالی است. دوم، به تقویت سد بین لایه های بیرونی اپیدرم و محیط کمک می کند. به این ترتیب پوست شما رطوبت را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند، در حالی که صاف‌تر و کم‌تر به نظر می‌رسد.

هیالورونیک اسید یکی از داغ ترین محصولات در بازار آرایش امروزی است، بنابراین اکنون که این عبارت را می دانید، احتمالاً شروع به شناسایی آن در همه جا خواهید کرد. آن را در یک سرم یا مرطوب کننده جستجو کنید و مطمئن شوید که در انتهای مواد ذکر نشده است. اگر اینطور است، احتمالاً فقط یک مبلغ اسمی است، و در واقع آنقدرها مفید نیست.

برای راهنمای دهه 40 خود، محصولات #SGapproved را از آرایشگاه ما خریداری کنید:

برای ارتقاء بیشتر از روتین آرایش خود آماده اید؟

کمد لباسی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد زمان بزرگ، اما خرید برای آن همه لباس؟ نوعی زهکشی

اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***