“دوست دختر سبک میشناسی؟!” – دوست دختر سبک

دوست دختر استایل، مگان کالینز، گانت روگر، دخترانی با روگر گانت، دوست دختر سبک چیست

رسمی است: شهرت به سرم رفته است. من واقعاً تعجب کردم که این مدت طولانی شد.

یک ماه یا بیشتر، به یکی از دوستانم اشاره کردم که – طبق گفته فیس بوک – من و همسرش در Jon، صاحب Evolution of Style، یکی از حامیان مالی دوست داشتنی SG، یک آشنایی مشترک داریم. این هفته، او داستانی را برای من تعریف کرد که تقریباً سال من را ساخت. ظاهراً او بالاخره از شوهرش پرسید که جون را از کجا می شناسد (اسپویل: آنها با هم دبیرستان رفتند) و به او گفت که من شروع به وبلاگ نویسی برای سایت او کردم.

«صبر کن، صبر کن، دوست دختر استایل را می‌شناسی؟» او با ناباوری از او پرسید.

آره تقریباً مردم

با این حال، همراه با شهرت جدید من، مسئولیت بزرگی نیز به همراه دارد. دوستم ادامه داد و به من گفت که شوهرش چقدر از پست های من لذت می برد (سلام پل، ممنون که خواندید!)، اما او از خجالت وسوسه شد که دائماً “قوانین” من را زیر پا می گذارد.

وای نه! فکر کردم من باید این را درست کنم

من هرگز نمی خواهم کسی پس از خواندن افکار من نسبت به سبک خود احساس بدی داشته باشد.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، اجازه دهید در مورد آنچه که ما در اینجا انجام می دهیم توضیح دهم. یا به هر حال تلاش می کند.

“به هر حال Style Girlfriend چیست؟”

در Style Girlfriend، ما بینشی را از یک تیم تحریریه کاملاً زن در مورد نوع مردانی که زنان می‌خواهند با آنها باشند، از نحوه لباس پوشیدن او گرفته تا نحوه رفتارش، به اشتراک می‌گذاریم. چون یک آدم تند و سریع با کت و شلوار عالی؟ او هنوز هم فقط یک احمق است.

وقتی صحبت از لباس به میان می‌آید، ما معتقدیم استایل (یا حتی پسرعموی خفن‌تر آن، “مد”) برای کسانی که شکم شش تکه دارند و آمکس مشکی دارند، اختصاص ندارد. دنبال کنندگان ما پسرانی هستند که در شهرهای بزرگ و شهرهای کوچک زندگی می کنند، پدرانی با دو فرزند و وام مسکن، دانشجویان کارشناسی که با بودجه نودل رامن زندگی می کنند، و همه نوع پسر در این بین.

همه آنها چه چیزی مشترک دارند؟ آنها درک می کنند که وقتی خوب به نظر می رسید، احساس خوبی نسبت به خودتان دارید. و این نوع اعتماد به نفس؟ خب مسری است

“پس، شما به من می گویید چه لباسی بپوشم؟”

اول از همه، ما واقعاً کلمه “باید” را در اینجا دوست نداریم. ما می‌توانیم ایده‌هایی در مورد لباس‌ها برای خرید یا لباس‌هایی برای پوشیدن ارائه دهیم، اما در نهایت، شما هستید که ماشه خرید جدید را می‌کشید یا یک روند جدید را امتحان می‌کنید.

البته، ما می‌خواهیم با ویژگی‌هایی که تیم ما می‌نویسد، و حتی با کمک خرید درخواستی، زندگی با سبک را آسان‌تر کنیم تا بتوانید احساس یک میلیون دلار داشته باشید. بنابراین وقتی ما شما را از منطقه راحتی خود بیرون می آوریم، مد روز یا موارد دیگر، با نیت خوب است. زیرا ما می خواهیم که شما به همان اندازه که مطمئن هستیم عالی به نظر برسید و رفتار کنید. و زمانی که به آرامی پیشنهاد می کنیم زمان بازنشستگی یک جزء اصلی از کمدتان است (سرفه، پیراهن فرت، سرفه) یا به یک جریان حتی از طریق یک لنز زنانه فکر کنید، این فقط به این دلیل است که ما معتقدیم این جریان به شما در راه رسیدن به بهترین خود کمک می کند.

اما اگر سر و صدای ما را بخوانید و فکر کنید، این جوجه نمی داند در مورد چه چیزی صحبت می کند. دوست دختر / همسر / مادرم (من قضاوت نمی کنم) نحوه لباس پوشیدن و رفتار من را دوست دارد. میدونی چیه؟ او ممکن است، اما همچنین ممکن است آنقدر شما را دوست داشته باشد که به شما بگوید از همه چیزهایی که دارید متنفر است، یا اینکه وقتی صحبت او را در شام قطع می کنید دیوانه اش می کند. و ما هیچ تعهدی نداریم که شما را با لباس و رفتار خوب یا بد دوست داشته باشیم. ما می خواهیم شما خوب به نظر برسید و درست عمل کنید، و اینجا جایی است که می توان آن توصیه را بدون فیلتر شنید.

“منظور شما از “خوب به نظر برسید، درست عمل کنید” چیست؟”

مردانگی و نقش های جنسیتی امروز بیش از هر زمان دیگری گیج کننده هستند. ما آن را دریافت می کنیم. دنبال کنندگان می توانند به Style Girlfriend اعتماد کنند تا توصیه های خوبی در مورد نحوه رفتار با زنان ارائه دهد زیرا ما زن هستیم! و ما خجالتی نیستیم که به شما اطلاع دهیم چه چیزی را دوست داریم و چه چیزی را قطعاً دوست نداریم.

برای ما، مردی که زندگی خود را با سبک زندگی می کند به معنای کسی است که بهترین لباس خود را می پوشد و می خواهد شریک و متحد زنان زندگی خود باشد. کسی که احساس اعتماد به نفس می کند و از این اعتماد به نفس برای بالا بردن دیگران استفاده می کند، نه اینکه آنها را پایین بیاورد. کسی که آماده گفتگو در مورد امتیاز خود و نحوه استفاده از آن در حمایت از کسانی است که کمتر دارند.

بنابراین، ما دوست دختر سبک هستیم. از ملاقات شما خوشبختم.

به من بگو:

کدام بخش برای شما طبیعی تر است: “خوب به نظر بیایید” یا “درست عمل کنید؟”

>> می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Style Girlfriend اینجا و اینجا بخوانید و خدمات خرید ما را بررسی کنید

(در ابتدا ژانویه 2014 منتشر شد، اکتبر 2018 به روز شد)