تمرین 101: راهنمای پسران برای پروژه نوامبر

وقتی صحبت از اعتماد به نفس می شود، جاهای زیادی وجود دارد که یک مرد می تواند شروع کند. برای برخی، این کار با تعمیرات اساسی کمد لباس آغاز می شود. برای دیگران، مقابله با یک روال تناسب اندام جدید است. در SG HQ، ما متوجه شدیم که برخی از بچه‌ها تمایلی به کلاس‌های بدنسازی ندارند (اما کنجکاو!). اگر این شما هستید، فعالیت های تناسب اندام #SGapproved را در مجموعه Workout 101 ما بررسی کنید. بعدی؟ راهنمای پروژه نوامبر…

***

بنابراین، شما برای سال‌ها کار پس از کار را در باشگاه انجام داده‌اید. آیا می خواهید روال تمرینی شما سرگرم کننده باشد و شاید حتی چند دوست پیدا کنید؟ پروژه نوامبر را در نظر بگیرید، که شگفت‌انگیز، رایگان و انقلابی است – و من این را فقط به این دلیل نمی‌گویم که با یکی از بنیان‌گذاران آن به دبیرستان رفتم.

نوامبر پروژه 3

علاقه مند؟

آنچه باید در مورد پروژه نوامبر بدانید در اینجا آمده است:

بروگان گراهام پاروزنان سابق دانشگاهی (به احتمال زیاد در این مسابقه حضور خواهند داشت قوانین راه” سال آخر دبیرستان ما در مدیسون، WI.. حدس می زنم مناسب است؟!) و بویان مانداریچ پروژه نوامبر را پس از اینکه متوجه شدند باید بهترین و جدیدترین برنامه تناسب اندام خود را به تنهایی ارائه کنند، تأسیس کردند.

پس از اینکه یک نفر برای اولین تمرین حاضر شد (ماندریک می‌گوید: «ما به وجد آمدیم!»)، رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات دهان به دهان منجر به رشد شدند – اکنون، «قبایل» پروژه نوامبر را می‌توان در 16 شهر آمریکا، از بوستون، پیدا کرد. اصل) به سن دیگو، به علاوه یک مکان – ادمونتون، آلبرتا – در کانادا. دریل هر جا که هستید یکسان است. ساعت 6:30 حاضر شوید، 60 دقیقه مانند یک دیوانه ورزش کنید، سر کار بروید و بدانید که شما یک آدم بدجنس هستید. گراهام می‌گوید: «برای کسانی که یک بار بوده‌اند یا برای کسانی که سال‌ها به پروژه نوامبر آمده‌اند، همگی همین را می‌گویند: انجام تمرینات ورزشی قبل از شروع روز به شما این احساس را می‌دهد که می‌توانید دنیا را تحمل کنید.

یک چیز دیگر! رایگان است. گراهام می‌گوید: «ما هرگز یک سکه نمی‌خواهیم. ظاهر شدن و ایجاد نگرش مثبت تمام چیزی است که ما همیشه از اعضای خود می خواهیم.

10446673_580532052055230_2316201385167132664_n

نسبت پسر به دختر

خیلی حتی.

گراهام می گوید: ما 60 درصد زن هستیم. حتی بهتر؟ تمرینات سخت و ساعات اولیه باعث ایجاد پیوندهای مختلف می شود.

اسلات صبح به این معنی است که مردم 100 درصد در دسترس هستند و این بهترین راه برای هدایت جامعه است. بعد از کار، یا خیلی نزدیک به شروع کار، به این معنی است که روزهای مردم سراسر نقشه است. شما فقط چند بار در ماه شرکت خواهید کرد و هرگز نمی توانید دوستی ها را شکل دهید – و/یا نتایج حاصل از ثبات ورزشی را نشان دهید.

پیچیدگی رقص

کم!

به تمرینات بوت کمپ، مانند لانژ، پلانک، و جامپ اسکوات فکر کنید. اگر شما هم مثل من هستید، از این که چقدر زود به باد می روید، خجالت می کشید. اما خوشبختانه، محبوبیت انفجاری برنامه به این معنی است که امنیت (و توانایی پنهان کردن خطاهای مبتدی) در اعداد وجود دارد.

دوش متر

روی آن برنامه ریزی کنید.

10668876_597460033695765_2179102620582493529_o

برای تمرین در فضای باز چه بپوشیم

لایه های! بسته به زمان سال، ممکن است قبل از طلوع خورشید خانه را ترک کنید. یک تاپ آستین بلند بپوشید که وقتی شروع به عرق کردن کردید به راحتی می توانید آن را از تن بیرون بیاورید.

تمرین پروژه نوامبر چقدر سخت است

گراهام می‌گوید: «ببینید، اگر بتوانید پاهایتان را در کفش‌هایتان قرار دهید، و الاغتان را وارد تمرین کنید، سخت‌ترین بخش را قبلاً تمام کرده‌اید».

او درست می‌گوید – سخت‌ترین قسمت این است که زود بیدار شوید. برای رسیدن به یک گروه 6:30 صبح در تمام مسیر بالا شهر، از تمام راه مرکز شهر، باید ساعت 5:15 صبح بیدار می شدم و تا ساعت 5:30 صبح – در تاریکی تاریک – خانه را ترک می کردم. ساعت 8:45 در خانه بودم و دوش می گرفتم. این چیزی نیست.

در شهرهایی که به وسایل حمل و نقل عمومی وابسته نیستید، این ممکن است مشکل بزرگی نباشد.

جدای از اراده ای که برای زود بیدار شدن لازم است، انتظار داشته باشید که تا انتها کار کنید. اما اجازه ندهید که شما را از بررسی آن باز دارد.

«سخت‌ترین چیز برای مردم این است که این چیزی نیست که «به اندازه کافی تناسب اندام برای پیوستن داشته باشیم». گراهام می‌گوید: «این چیزی است که در آن می‌توانید به معنای واقعی کلمه در هر سطحی از آمادگی جسمانی ظاهر شوید، و با عشق و حمایت وارد می‌شوید و احساس موفقیت می‌کنید.»

مسن‌ترین اعضای عادی ما اینجا در بوستون بیش از 80 سال سن دارند و جوان‌ترین اعضای ما در اواخر نوجوانی خود هستند – معمولاً دانشجویان سال اول دانشگاه.

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

اگر آماده هستید نه تنها روال تمرینی خود، بلکه کمد لباس خود را نیز اصلاح کنید، Style Girlfriend می تواند به شما کمک کند! به یکی از اعضای Team SG اجازه دهید یک برنامه خرید شخصی را فقط برای شما، بودجه و نوع بدنتان تنظیم کند.

بیشتر بدانید >