درس هایی از فهرست بهترین لباس ها

همانطور که ما شروع به تحقیق در مورد بذر SG Madness 2019 می کنیم، لیست های زیادی از بهترین لباس ها را در سال گذشته جستجو می کنیم. از جانب نمایشگاه Vanity Fair به GQ، در مورد رهبران سبک اخیر تنوع زیادی وجود دارد. فکر کنید: مهاجمان سنگین از سرگرمی، تجارت، مد، و حتی سلطنتی. و چه تازه واردان هالیوود مانند لیکیت استنفیلد، چه پدیده های موسیقی مانند مارک رونسون، فضای آزاد زیادی برای سبک عالی وجود دارد. بنابراین ما فکر کردیم که چند درس از لیست های خوش پوش را به اشتراک بگذاریم. چرا ثروت را تقسیم نمی کنید؟

این مردان برای مردی که پاشنه بلندی دارد حکمت ارائه کردند، خواه آن پاشنه ها به نوک بال ها، کفش های کتانی یا چکمه ای با فقط حتی یک پاشنه اضافی (ما شما را می بینیم، هری استایلز).

در زیر، پنج درس از فهرست بهترین لباس پوشان:

درس هایی از لیست بهترین لباس ها

بازی های مورد علاقه

مردان موجود در این لیست ها به سرعت لیست مورد علاقه خود را نام بردند – از ساعت گرفته تا کفش ورزشی و خیاط. درس؟ پیدا کردن چیزی که برای شما مفید است و به آن پایبند هستید خسته کننده نیست، هوشمندانه است! زندگی بسیار آسان‌تر می‌شود، زمانی که شما از مد عقب نشینی کنید. قطعاتی که می دانید برای شما کار می کنند، هر زمان. شخصاً، برای من، این ترکیبی از لباس و جوراب شلواری است که وقتی همه چیز برای پوشیدن در صبح ناکام است، می‌توانم آن را بپوشم و با اعتماد به نفس از در بیرون بروم. عاقلانه، من مقدار زیادی جوراب شلواری را در انبار نگه می‌دارم، که احتمال فلج شدن مد را کاهش می‌دهد.

اگرچه جوراب شلواری (احتمالا؟) مورد شما نیست، ارزش آن را دارد که به چه چیزی توجه کنید است. زیرا هر چه تعداد قطعات این چنینی در کمدتان بیشتر باشد، بهتر است.

بیان خود پادشاه است

آلبر الباز طراح، یک چیز کوچک مردانه، فوراً در صنعت مد به دلیل یونیفرم استاندارد کت و شلوار مخملی و پاپیون فلاپی قابل تشخیص است. رایان گاسلینگ ژاکت های کامیون دار خود را دارد. الباز و گاسلینگ چرخ های مد مربوطه خود را در آغوش می گیرند.

از یکی از دوستان بپرسید: «استایل من را چگونه توصیف می کنید؟» و اگر پاسخ به راحتی می آید (آمادگی/اسپورت/شهری/غیره)، شما به ظاهری کاملاً «شما» تسلط پیدا کرده اید. البته، همیشه می‌توانید ترندها و قطعات جدید را با ترکیب کردن آنها با استندبای‌های مورد علاقه خود در کمد لباس خود بگنجانید. به این ترتیب، شما هرگز مانند یک ماهی از آب های مد روز احساس نخواهید کرد.

> برای تشخیص سبک خود به کمک نیاز دارید؟ این را بخوان

یک مربی سبک پیدا کنید

هنگامی که از او خواسته شد که یک «بت سبک» نام ببرد، چندین نام بارها و بارها مطرح شد، مانند استیو مک کوئین، پل نیومن و کری گرانت. از بازی کپی گربه نترسید. بزرگان همیشه بر خرد مربیان تکیه کرده اند. از کوبی و ام جی گرفته تا مارک زاکربرگ و وارن بافت، نگاه کردن به پشت سرتان برای روشن کردن اینکه می‌خواهید آینده‌تان چگونه باشد می‌تواند مفید باشد.

به راحتی می توانید یادداشت های مد را از مربی سبک خود بنویسید. به هر حال تقلید خالصانه ترین شکل چاپلوسی است. و بله، آن مربیان می توانند تخیلی باشند. اگر می‌خواهید جیمز باند را به عنوان مردی که می‌خواهید از ظاهرش تقلید کنید نام ببرید، تصور کنید که این کار چقدر برای خرید شما مفید خواهد بود. هوم، آیا 007 این لباس های خاکی جلوی پلیسه را می پوشد؟ نه؟ آنها را دوباره روی قفسه بگذارید.

آنچه قدیمی است دوباره جدید است

بارها و بارها، زمانی که این مردان درباره سبک خود صحبت می کردند، اصطلاحات «دوست داشتنی»، «شکسته شده» و «کلاسیک» مطرح شد. هر چه می گذرد، می آید. این در هیچ کجا به اندازه مد صادق نیست. فرقی نمی‌کند این کت‌های کت‌آل‌آمیزی با آرنج یکپارچه‌سازی با یک جفت آویاتور کلاسیک باشد—اگر در دوران رشد جالب به نظر می‌رسید، در سال ۲۰۱۹ دوباره می‌توانست.

درس پشت درس؟ قطعات با کیفیت بخرید و کمد لباس شما بیشتر برای شما کار خواهد کرد! اقلام خوش ساخت – مانند چکمه های چرمی خوب و یک روپوش بادوام – با شما پیر می شوند.

خودتان یا سبکتان را خیلی جدی نگیرید

لیست لباس‌های مورد علاقه رپر و تهیه‌کننده فارل ویلیامز شامل چندین قطعه طراح… و جوراب‌های باب اسفنجی شلوار مربعی او است.

به زبان ساده: اگر دوستش دارید، آن را بپوشید.

به من بگو:

چه کسی را می خواهید در SG MADNESS 2019 ببینید؟