سبک هوای سرد: پیراهن فلانل چهارخانه برای پسران

در این ماه GQجان مایر سال 2019 را سال دلپذیری اعلام کرد. و اگر آن ارزیابی را دوم نکنم، لعنت خواهم شد. از آنجایی که دما همچنان در حول و حوش «هنگامی که بیرون عطسه می‌کنید پوزه شما تبدیل به یخ می‌شود» ادامه می‌دهد، آیا می‌توانم پیشنهاد کنم چند پیراهن فلانل چهارخانه دنج برای پسران را به کمد لباس خود اضافه کنید؟

بسته به استایل و پارچه، پیراهن های فلانل چهارخانه می توانند غیررسمی یا شیک باشند. در بعدازظهر شنبه با پسرها، لباس‌های نرم و کمی بزرگ را با شلوار جین و چکمه‌ها به تن کنید. لباس‌های سفت و شیک‌تر را برای ارائه مشتری بزرگی که ماه‌ها آماده کرده‌اید، ذخیره کنید و آن‌ها را با یک کت اسپرت و کراوات بافتنی یا پشمی ست کنید. با رنگ‌ها و تنوع‌های بسیار، مطمئناً یکی (یا بیشتر) را پیدا خواهید کرد شما شطرنجی کامل

در زیر، پیراهن های فلانل چهارخانه مورد علاقه ما برای پسران در این فصل:

راستش را بخواهید، من عاشق یک پیراهن چهارخانه خوب فلانل هستم.

شاید چند سالی بود که دلم برای صحنه گرانج تنگ شده بود، اما زمانی که واقعاً به استایل فکر کردم، شطرنجی همیشه در رادار سبک مردانه من بود. خوشبختانه، ارتباط آن با شلوار جین پاره و نگرش «از پدر و مادرم متنفرم» فاصله زیادی دارد. امروزه، به معنای واقعی کلمه نمی توانید با پوشیدن یک دکمه چهارخانه عالی اشتباه کنید (مگر اینکه آن را با رنگ دیگری از چهارخانه یا چیز مسخره ای مانند راه راه بپوشید).

نکته مهم این است که شطرنجی به خودی خود یک بیانیه قوی است، بنابراین شما با تلاش بسیار کمی به نظر می رسید. و می دانید که ما خانم ها قدردان تلاش هستیم. حتی کمی (اما می دانم که تا به حال این را می دانید).

> انتخاب های شطرنجی بوفالو مورد علاقه ما را بخرید

نحوه پوشیدن پیراهن فلانل چهارخانه برای پسران:

رایان گاسلینگ با پیراهن فلانل چهارخانه
از طریق E! برخط

SG می گوید: خوب، باشه، این یکی بیشتر یک بند است، اما نکته همچنان باقی است. وقتی صحبت از استایل خارج از کار می شود، لازم نیست زیاد به پیراهن های فلانل چهارخانه خود فکر کنید. شلوار جین مشکی، چکمه‌های مشکی محبوب (یعنی ضرب‌آپ) و یک تی‌شرت سفید واقعاً تمام آن چیزی است که برای شیک به نظر رسیدن نیاز دارید.

به نظر می رسد گوس حتی یک ژاکت چرمی زیر پیراهن چهارخانه اش می چیند که بسیار بد است.

پیراهن چهارخانه زیر ژاکت جین
از طریق Outfit Ideas HQ

SG می گوید: اگر به دنبال این نیستید که فلانلتان در لباس شما حرف اول را بزند، می‌توانید همیشه آن را زیر برخی از لباس‌های بیرونی سبک قرار دهید (به جای اینکه آن را به خود لباس بیرونی تبدیل کنید). یک ژاکت جین شریک زندگی عالی است.

و هوم، دوباره آن شلوار جین و چکمه مشکی وجود دارد. در اینجا یک الگو می بینید…؟

پیراهن های فلانل چهارخانه برای پسران به سبک آخر هفته

SG می گوید: این ظاهر از He Spoke Style حال و هوای خوبی برای استایل آخر هفته ایجاد می کند. نه خیلی شیک، نه خیلی معمولی. ژاکت جیر در قهوه‌ای شکلاتی با ظاهری لوکس، یک لباس کاملاً ایمن را افزایش می‌دهد که با پوشیدن آن در کارهای روزمره و یک قرار ملاقات شبانه خوب (رسمی) احساس راحتی می‌کنید.

پیراهن فلانل با کت و شلوار
از طریق J.Crew

SG می گوید: پیراهن های فلانل شطرنجی برای پسران لازم نیست در کمد لباس آخر هفته شما بمانند. با یک کت و شلوار بافت دار و وزن زمستانی، فلانل شطرنجی شما در خانه به نظر می رسد. برای این نوع لباس، به دنبال یک لباس دکمه دار یا اسپرت باشید که بیشتر به قاب شما بچسبد. شما می خواهید دنج به نظر برسید، نه درهم و برهم.

بقیه لوازم جانبی خود را برای یک کلیت “سنگین تر” نگه دارید پل بانیون به دفتر می رود حس درونی. به کراوات پشمی، کفشی با کفی ضخیم و ساعتی با مقداری سنگین فکر کنید.

به من بگو:

در کمد لباس خود چقدر بازی می پوشید؟