خلاصه آرایش: 8 بهترین تونر برای پوست مردان

از آنجایی که شما به اندازه کافی مشغول نیستید، امروز می خواهم در مورد افزودن مرحله ای به روند مراقبت از پوست شما صحبت کنم.

میدانم، میدانم، اما ادامه دهید و قسم می خورم که متقاعد خواهید شد که اضافه کردن این ایده عالی است (و اصلاً مرحله زمان بر نیست!) تونر به کارنامه شما در اینجا دلیل آن است:

تونر چیست؟

تونر مانند آب به نظر می رسد و عمل می کند، اما در واقع یک مایع قابض است که پس از شستن و قبل از هر چیزی که در برنامه شما قرار می گیرد، مانند سرم (آه؟!) و مرطوب کننده، روی پوست اعمال می شود. این به منظور خلاص شدن از شر چربی اضافی و کثیفی باقی مانده روی صورت شما حتی پس از شستن آن است.

معنی؟ این است نه جایگزینی برای شستن صورت، یا میانبری برای سریعتر خوابیدن بعد از یک روز طولانی. متاسف.

در اینجا نحوه توضیح آن را شنیدم که به من کمک کرد ارزش تونر را درک کنم. اگر مقداری لوسیون را روی یک اسفنج کاملا خشک بمالید، روی آن اسفنج قرار می گیرد، درست است؟ شاید در نهایت مقداری از آن نفوذ کند، اما قطعا نه همه آن. اما اگر اسفنج را کمی خیس کنید، لوسیون را خیلی سریعتر جذب می کند. تونر به همین ترتیب عمل می کند و پوست شما را برای جذب بهتر مرطوب کننده ای که روی صورت تازه شسته شده خود می زنید، آماده می کند.

چه کسانی باید از تونر استفاده کنند

“همه باید از تونر استفاده کنند!” Bee Litvintchouk، یک درمانگر پوست در Heyday می گوید. «تبعیض قائل نیست! هر نوع پوستی با هر شرایط پوستی می تواند واقعاً از یک تونر بهره مند شود.

چرا دقیقا؟ خوب، زیرا تونرها «تعادل کننده pH هستند، آبرسانی می کنند، پوست را نرم می کنند و به سایر محصولات اجازه نفوذ می دهند. برخی حتی لایه برداری می کنند که نوع مورد علاقه من از تونر است.

شاید برخی از شما فلاش بک های وحشتناکی به دوران نوجوانی خود داشته باشیدزمانی که یک گلوله پنبه را در تونر با الکل به عنوان ماده اصلی آن آغشته می‌کنید، و وقتی که چربی را همراه با هر رطوبتی از پوستتان می‌کشد، احساس سوزش می‌کنید. خوشبختانه، تونرهای امروزی بهبود یافته اند… و الکل خشک کننده دوران جوانی شما به مراتب از لیست مواد تشکیل دهنده یا به طور کامل از آن لیست خارج شده است.

همانطور که مایک گیلمن، “مرد مراقبت از پوست” در Grooming Lounge می گوید، “تونرها سطح چربی را در پوست مردان متعادل می کنند. به زبان ساده، اگر مستعد براق شدن کمی پیشانی یا جوش زدن هستید – یک تونر ممکن است این کار را انجام دهد.

نحوه استفاده از تونر

مانند هر مرحله مراقبت از پوست، آهسته شروع کنید. گیلمن می‌گوید: «اگر پوست مردی حساس است، باید از اکثر تونرها استفاده کند – تا زمانی که به تدریج وارد روال معمول خود شود. یک یا دو بار در هفته استفاده کنید و اگر نتایج عالی بود، استفاده را از آنجا افزایش دهید.

و کاربرد آسان است. فقط چند قطره را در دستان خود یا روی یک پد پنبه ای بریزید و به طور یکنواخت در اطراف صورت پخش کنید، به خصوص در مناطقی که بیشتر در معرض آکنه و تجمع چربی هستند. آسان است، درست است؟

در زیر، بهترین تونرها برای پوست مردان:

1. ماریو بادسکو، 26 دلار

ماریوتونر

بهترین برای: انواع پوست. Heyday’s Litvintchouk می گوید: “گزینه های مواد تشکیل دهنده برای تونر بی پایان هستند، اما آلوئه بر پایه آلوئه برای همه مفید است زیرا آبرسانی می کند.”

2. تایر، 10 دلار

تایرتونر

بهترین برای: پوست چرب. Litvintchouk اشاره می کند که “فندق جادوگر برای پوست های چرب عالی است زیرا شفاف کننده است.”

3. شماره 7، 7 دلار

no7 تونر

بهترین برای: پوست بسیار خشک. این تونر فاقد عطر و فتالات است، به این معنی که به احتمال زیاد به پوست شما کمک می کند تا PH متعادلی داشته باشد و خیلی خشک یا خیلی چرب نشود.

4. Neutrogena، 8 دلار

نوتروژن آور

بهترین برای: انواع پوست و/یا آنهایی که تازه وارد تونر می شوند. پاک‌کننده‌های ملایم به حالت‌دهی پوست کمک می‌کنند، در حالی که برچسب قیمت داروخانه کمک می‌کند تا مرحله دیگری را به روال مراقبت از پوست خود اضافه کنید. اگر آن را دوست دارید، همیشه می توانید بعداً با محصول دیگری در این لیست جذاب تر شوید.

5. مراد، 24 دلار

muradtoner

بهترین برای: پوست مستعد آکنه. این تونر شفاف کننده حاوی عصاره جلبک است تا تولید سبوم اضافی را تنظیم کرده و قبل از اینکه روی پوست ظاهر شود، زگیل را متوقف می کند.

6. REN، 35 دلار

اجاره کننده

بهترین برای: کسانی که منافذ قابل توجهی دارند. اسید لاکتیک و عصاره پوست درخت بید موجود در این تونر، از رن مورد علاقه فرقه نظافت مردانه، با هم کار می کنند تا اندازه منافذ را کاهش دهند، در حالی که پیش ساز اسید آزلائیک روشن می شود و به یکنواخت شدن رنگ پوست برای پوستی که درخشنده است کمک می کند.

7. DTRT، 28 دلار

dtrttoner

بهترین برای: پوست براق. این تونر مرکباتی از برند کره ای DTRT (که مخفف عبارت “کار درست را انجام دهید” است و نباید با فیلم اسپایک لی در سال 1989 با همین نام اشتباه گرفته شود) از عصاره میوه کاکتوس برای مرطوب کردن و تسکین پوست و در عین حال از بین بردن درخشش استفاده می کند. اصطلاح آراستگی/زیبایی برای این عبارت «مات‌کننده» است، مانند عکس‌های مات در مقابل براق (یادتان می‌آید زمانی که هنوز عکس‌ها را چاپ می‌کردیم؟!) یکی بهتر یا بدتر از دیگری نیست، و برخی افراد کمی درخشش را دوست دارند. خانم ها به آن نگاه “دیویی” یا “درخشنده” می گویند. اما هی، به هر خودشان.

8. باکستر کالیفرنیا، 19 دلار

باکسترتونر

بهترین برای: انواع پوست. این فرمول ملایم چربی و کثیفی اضافی را که از پاک کننده شما باقی مانده است را از بین می برد و پوست را بدون اینکه خشک کند سفت می کند. من از خیلی از بچه ها شنیده ام که این تونر دروازه ورود به کابینت حمام پر از محصولات باکستر کالیفرنیا بود.

به ما بگو:

آیا از تونر استفاده می کنید؟ اگر بله، کدام یک؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند