با این 10 مورد ضروری اتاق خواب بهتر بخوابید

نمایش دست: چه کسی در اینجا از سندرم “فقط یک دیگر” رنج می برد؟ می دانی، مصیبت شبانه که تو را فریب می دهد و می اندیشی: «من تماشا خواهم کرد فقط یکی دیگه قسمت از پخت بزرگ و سپس به رختخواب خواهم رفت.» چیز بعدی که می دانید، ساعت 3 صبح است، شما در 9 قسمت پشتی فصل 4 هستید، و شما در حال حاضر از زنگ هشدار صبح روز بعد می ترسید.

به هر دلیلی، شب های بی خوابی ظاهر خوبی نیست مطمئناً، من می‌توانم هر چند هفته یک‌بار این کار را انجام دهم، اما تلاش مداوم برای بیرون کشیدن خودم از رختخواب بدون خواب راحت، برای من ممنوع است. یا برای تیم من یا باریستایی که ماچا لاته من را درست می کند (“من گفتم شیر شاهدانه، نه بادام!!!”).

و بیایید جدی باشیم، ما می توانیم همه از یک یادآوری استفاده کنید که خواب مطلوب تأثیر مثبت و کلی بر عملکرد شخصی روزانه ما دارد – هر چند ما آن را تعریف کنیم.

در اینجا 10 مورد ضروری برای خواب بهتر در شب، برای فردای باریستا بدون ذوب شدن آورده شده است:

بهتر بخوابید نکته شماره 1 زمان مدیتیشن

سعی می‌کنم قبل از خواب، به‌طور استعاری و تحت اللفظی، حواسم به کم کردن قدرت باشد. به همین دلیل است که وقتی چراغ ها را خاموش می کنم، مدیتیشن صوتی روزانه را در برنامه Calm خود پخش می کنم. فقط ده دقیقه است و اگر در وسط آن به خواب بروم، می گویم کارش را انجام داده است. بعلاوه، ارزان‌تر از استراحت در حین ماساژ است، امیریت؟!

نکته 2 بهتر بخوابید خواب نظارت شده و مدیریت شده

قبلاً سعی کرده‌ام سلامت و تناسب اندام خود را پیگیری کنم، اما هرگز به پوشیدنی‌ها که باید پوشیده شوند، نمی‌چسبم. روی بدن (دح) و مرتباً شارژ می شود. بیشتر روزها به سختی یادم می‌آید که ساعتم را بگذارم… و به شما اجازه می‌دهم روی هر چند وقت یک‌بار فکر می‌کنم آن را بچرخانم، شرط‌بندی کنید.

خوشبختانه، ابزارهای جدید مانند Beautyres Sleeptracker با لوازم جانبی طاقت فرسا همراه نیستند. در عوض، مانیتور زیر تشک شما قرار می گیرد، در حالی که پردازنده در زیر تخت قرار می گیرد. بهتر از همه، همه چیز مستقیماً به پریز دیواری متصل می‌شود و وضعیت «تنظیم و فراموش کردن» را آسان می‌کند.

برنامه روی تلفن شما تنفس و ضربان قلب، چرخه خواب و حرکات و وقفه های بدن را به شما نشان می دهد. بخش مورد علاقه من پشتیبانی شخصی است، با نکات و ابزارهایی مانند یک سیستم هشدار که شما را در زمان بهینه در الگوی خواب و «نمرات خواب» شبانه بیدار می کند (توسل به رقیب در من). حتی می توانید دو خوابیده را جداگانه ضبط و آنالیز کنید.

نکته 3 بهتر بخوابید رایحه ای برای اتاق خواب

ببین من متوجه شدم گاهی اوقات از باشگاه بدنسازی به خانه می‌رسید و بلافاصله درز می‌کنید و می‌پرید زیر دوش. قبل از اینکه متوجه شوید، یک ساعت بعد است، شما در حال تماشای بازی برورز در اتاق نشیمن هستید و منتظر تحویل بدون درز خود هستید، در حالی که لباس‌های بدبو و عرق‌ریز شما با ملافه‌هایتان راحت می‌شوند.

اسپری اتاق مانند دئودورانت برای اتاق خواب شما است، زمانی که شما نیاز به خلاص شدن از شر برخی از فوک ها دارید، یا، هی، فقط می خواهید خانه خود را شاداب کنید. شمع ها گزینه دیگری هستند، اما من به طرز فلج کننده ای می ترسم که در حین سوختن شمع به خواب بروم.

در اینجا چند مورد از اسپری های اتاق مورد علاقه تیم SG برای پسران آورده شده است:

[show_shopthepost_widget id=”2752690″]

نکته 4 بهتر بخوابید تختی که دوست دارید در آن قرار بگیرید

وقتی نوبت به داشتن یک خواب عالی شبانه می رسد، نمی توانم بخش مرکزی اتاق خواب شما را نادیده بگیرم، یعنی خود تخت. به دنبال تشکی باشید که مناسب سبک خواب شما باشد، سپس تشکی را در نظر بگیرید شخصی وقتی صحبت از چیدمان روی آن می شود، سبک کنید. این روزها گزینه های بسیار خوبی برای رختخواب وجود دارد که بهانه ای ندارید نه برای پیدا کردن ملحفه هایی که به اندازه کمد لباس شما احساس «شما» دارند. حتی ملافه هایی نیز وجود دارد که به طور خاص برای پسران طراحی شده است، اگر می خواهید در مورد آن واقعاً شن و ماسه باشید.

[show_shopthepost_widget id=”2752725″]

نکته 5 بهتر بخوابید یک مراسم شبانه میخکوب شدهل

آیا درست زمانی که به خانه می رسید صورت خود را می شویید اما برای مسواک زدن تا زمان خواب صبر می کنید؟ بعد از شام به پی جی خود تغییر دهید اما قبل از اینکه آخرین بار ایمیل خود را چک کنید؟ مطالعات نشان می دهد که متعهد شدن به عادات خوب به عنوان بخشی از یک روتین باعث می شود آن ها راحت تر به آن پایبند باشند. انتخاب را از بین ببرید (“مم، آیا امشب باید زحمت استفاده از لوسیون صورت را بدهم؟”) و بدون نیاز به فکر کردن زیاد در مورد آن، کار درست را انجام خواهید داد.

نکته 6 بهتر بخوابید نورپردازی متناسب با روحیه شما

ردیاب خواب، شریک زندگی، بهتر بخواب

قدرت نورپردازی خوب به خصوص در اتاق خواب را دست کم نگیرید. دنی آرپس، طراح داخلی می گوید: «نور قابل تنظیم برای یک خواب خوب بسیار مهم است. “رنگ و روشنایی می تواند به شما کمک کند تا بدن شما را در حالت استراحت قرار دهد.”

اما اجازه ندهید فقدان دستی شما را از بهینه سازی روشنایی اتاق خوابتان باز دارد (اگر زندگی من به آن بستگی داشت نمی دانستم چگونه یک دیمر نصب کنم). آرپس می گوید: «من طرفدار لامپ های هوشمند هستم – لامپ های LED که با هر لامپی کار می کنند. می‌توانید رنگ و روشنایی آن‌ها را از طریق یک برنامه روی گوشی خود کنترل کنید، که می‌تواند گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر و کمتر مزاحم برای نورهای قابل تنظیم باشد.»

نکته 7 بهتر بخوابید مدل پیژامه جدی

pjs، sleeptracker، بهتر بخوابید

بدون اینکه این موضوع را به چیز ناخوشایندی تبدیل کنم، فقط می گویم، من کسی هستم که همیشه با حداقل جوراب حتی در اواسط تابستان، مرا با انگشتان پاهایم در آن جوراب های دمپایی مبهم که عمه ات در تعطیلات به تو می دهد، خواهی یافت، زیرا نمی داند این روزها به چه چیزی مشغول هستی (که من می گویم: عالی! هرچه جوراب های دمپایی تیره تر باشد، بهتر است).

اگر شما هم به همین ترتیب به لباس پوشیدن در هنگام خواب تمایل دارید، من به شدت پیشنهاد می کنم لباس پوشیدن برای رختخواب را به همان اندازه الهام بخش لباس پوشیدن برای محل کار (یا بازی) صبح کنید. چگونه؟ با پی جی های باحال، نچ. اینجا در SG HQ، ما اسلیپی جونز را برای یک زمان خواب کلاسیک اما سرگرم کننده دوست داریم لک. و بهترین بخش؟ پیراهن های پیژامه هستند بسیار در حال حاضر مد روز است، بنابراین اگر تا دیر وقت صبح می‌دوید، فقط یک شلوار با مدل‌های رانندگی بپوشید و آماده انجام آن روز هستید.

…خوب، این آخرین بیت احتمالاً به جایی که کار می کنید بستگی دارد، اما Gos را که کاملاً آن را انجام می دهد، بررسی کنید!

نکته 8 بهتر بخوابید گیاهان کاملاً چیده شده

خواب بهتر، گیاهان، آستانه، ردیاب خواب

من می توانم شما را با داده های تجربی در مورد مزایای داشتن گیاهان در اطراف به باد انتقاد بگیرم، اما در عوض، فقط این را می گویم. گیاهان زیبا به نظر می رسند و به شما احساس خوبی می دهند. اگر می توانید آنها را زنده نگه دارید، چند عدد برای اتاق خواب خود بخرید.

به گفته افراد خوب در سرویس تحویل گیاه The Sill، گیاهان آپارتمانی حتی می توانند کیفیت هوای داخل خانه را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند، که برای کسانی که مشکلات تنفسی دارند و می توانند آنها را در شب بیدار نگه دارند، عالی است. کریستوفر ساچ، دانشمند گیاهی The Sill توضیح می‌دهد: «گیاهان اکسیژن، رطوبت و یون‌های منفی ساطع می‌کنند که گرد و غبار، کپک، باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زا را از هوا حذف می‌کند. همه اینها کیفیت هوای بهتر و استراحت شبانه بهتری را ایجاد می کند.

انتخاب های برتر بلنک برای گیاهان داخل اتاق خواب؟ گیاه مار، درخت لاستیک، گیاه عنکبوت یا فیلودندرون.

البته، اگر همه آنها مسئولیت زیادی به نظر می‌رسند، همیشه می‌توانید روی چند ساکولنت سرمایه‌گذاری کنید (lol، «سرمایه‌گذاری» – آنها مانند 3 دلار در هر پاپ هستند) و آن را در روز بخوانید.

نکته 9 بهتر بخوابید آب در دست است

در حالی که نمی توانم کاملاً توضیح دهم که چرا، یک بار کتابی را که توسط کامرون دیاز (بله، آن کامرون دیاز) در مورد زندگی سالم نوشته شده بود خواندم.

او در آن گفت که هر روز صبح یک لیوان آب با دمای اتاق را که شب قبل در کنار تختش گذاشته بود می خورد. به طوری که او آن را بیان می کند – و به نظر می رسد یادم می آید که او این کتاب را با یک دکتر نوشته است، اما هر چه که به نظر می رسد منطقی است – بدن شما ساعاتی را که در خواب بوده اید سپری کرده است تا اینکه تا صبح به تدریج کم آب شده است. اندام شما کاملاً خشک شده است.

فراتر از آن، با انجام این کار، قبل از اینکه حتی پاهایتان به زمین بخورد، از هشت لیوان پیشنهادی در روز یک لیوان کم کرده اید. برای من منطقی است، دکتر دیاز.

به همین دلیل، از آن زمان، من همین کار را کردم. این یک راه خوب برای 1) آماده شدن برای روز بعد به روشی آسان (مطمئنا راحت تر از تصمیم گیری در مورد لباس روز بعد) به نظر می رسد، و 2) روز خود را به شیوه ای سالم شروع کنید.

نکته 10 بهتر بخوابید علوفه پاتختی

از زمانی که یادم می‌آید، مطالعه قبل از خواب بخشی از برنامه روزانه من بوده است. در حالی که من فوق العاده خسته کننده هستم و بیشتر کتاب های کسب و کار و خودیاری می خوانم (و اکنون به من نگاه کنید!)، هر چیزی که به چشمان شما از پیمایش بی پایان توییتر در تلفن شما قبل از خواب استراحت بدهد، چیز خوبی است. در اینجا تعدادی از موارد مورد علاقه من در این تابستان وجود دارد. من دوست دارم آنچه را که در حال حاضر در بالین شما در نظرات است بشنوم.

[show_shopthepost_widget id=”2758347″]

روال شبانه خود را از بین برده اید، اما “صبح لباس پوشیدن” خود را نه؟

SG می تواند کمک کند

اگر آمادگی دارید بیشتر از عادات خواب خود را ارتقا دهید، اما از فکر خرید لباس جدید می ترسید… به خرید Team SG برای شما فکر کنید! ما آشکارا مغرضانه هستیم، اما مشتریان به ما می گویند که ما واقعا عالی هستیم!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. ما می توانیم توجه و مراقبت شخصی را به شما قول بدهیم که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

> بیشتر #SGapproved می خواهید “خوب به نظر برسید، احساس خوبی داشته باشید” نکات و ترفندها؟ عالی، در اینجا شما بروید!