تمرین 101: راهنمای مردان برای کراس فیت

ارائه شده توسط فورد

تمرین 101، کراس فیت، نحوه انجام کراس فیت،

اینجا در SG HQ، ما معتقدیم که جلوتر بروید و به خودتان فشار بیاورید، خواه پا گذاشتن به خارج از منطقه راحتی سبک شما باشد یا انجام آخرین مجموعه اسکات در باشگاه. به همین دلیل است که ما مجموعه “Workout 101” را ایجاد کردیم، با ارائه پایین ترین روندهای تناسب اندام که باعث می شود ظاهر خوب و حتی بهتری داشته باشید. تا بعدی؟ کراس فیت.

به نظر می رسد که توصیف کراس فیت به عنوان یک برنامه تناسب اندام به نوعی موضوع را از دست داده است. زیرا هدف کراس فیت شگفت انگیز شدن در کراس فیت نیست. در عوض، هدف این است که شما را برای هر ورزش یا فعالیت بدنی که می‌خواهید انجام دهید، تناسب اندام داشته باشید، خواه اسکی، کوهنوردی، یا صرفاً خودنمایی در یک مهمانی با انجام تعداد زیادی حرکات پوچ.

امری داوسون، مربی از CrossFit San Diego، می گوید: «تخصص ما تخصصی نیست.

البته نحوه رسیدن به آنجا یک ترفند است و CrossFit شما را وادار می کند برای آن کار کنید. به استثنای یوگا (و شاید اسپینینگ؟)، کراس فیت و طرفدارانش واقعاً در دنیایی زندگی می کنند. این بدان معناست که واژگان خودش، سبک تمرینات خودش، روش خودش برای برقراری ارتباط با آن تمرینات، نگرانی های مربوط به آسیب دیدگی خودش (Google “رابدومیولیز”)، مخفف های خودش (“OHWL” فقط یکی از ده هاست)، رژیم غذایی خودش (پالئو). مورد نیاز نیست، اما محبوب است) و جامعه عظیم و متعهد خود.

علاقه مند؟ این چیزی است که قبل از رفتن باید بدانید:

آن چیست

کراس فیت با یک کلاس مقدماتی شروع می شود—برای برنامه ریزی وب سایت ورزشگاه کراس فیت محلی خود را بررسی کنید. اینها معمولا رایگان هستند. پس از این، می‌توانید در یک کلاس میانی شرکت کنید، که اغلب به آن «روی رمپ» می‌گویند – اینها برای آماده‌سازی شما برای کلاس‌های گروهی معمولی هستند و دستورالعمل‌هایی را در مورد فرم مناسب برای حرکات اصلی کراس فیت ارائه می‌دهند (فکر کنید: برپی، لانژ، کشیدن ups) و تجهیزات (کتل بال، هالتر، طناب پرش و غیره)

هنگامی که از آن فارغ التحصیل شدید، برای کلاس های گروهی منظم و تمرین روز (معروف به “WOD”) آماده هستید. جادوی کراس فیت از اینجا شروع می شود: این ترکیبی از تمرینات قلبی و قدرتی است و به گونه ای طراحی شده است که شما را تبدیل به مافوق انسان کند.

به صورت خلاصه نوشته خواهد شد که ممکن است مزخرف به نظر برسد، اما CrossFitters فوراً متوجه خواهد شد (“15 C2B Pull Ups, 20 Wall Ball (20/14)(30/20)”). اینجاست که بدن شما تغییر می کند (و درد اتفاق می افتد).

نسبت پسر به دختر

نزدیک‌تر به حتی از آن چیزی که فکر می‌کنید: برخی از جعبه‌ها تعداد پسران بیشتری نسبت به زنان دارند، برخی دیگر مسیر دیگری را طی می‌کنند.

پیچیدگی رقص

بالا. درست است که بسیاری از حرکات اصلی در کراس فیت هم آشنا و هم ساده هستند—بسیاری از ما از دوران دبستان در حال انجام برپی و اسکات بوده ایم. اما این حرکات اساسی اغلب با شدت و تکرار بالا انجام می‌شوند – به این معنی که حتی اشتباهات کوچک می‌توانند بیش از هزاران بار تکرار شوند. این یکی از دلایلی است که چرا جستجوی «آسیب‌های کراس فیت» بیش از یک میلیون نتیجه به شما می‌دهد.

البته، جانبازان بر این واقعیت تأکید می‌کنند که تازه‌کارها فرصت‌های زیادی برای پرسیدن سؤال و دریافت مشاوره در مورد فرم مناسب دارند. نکته اینجاست: بخشی از دلیل موفقیت کراس فیت این است که آتش رقابت را برمی انگیزد، و ثابت شده است که برای افرادی که عاشق چالش هستند و دوست دارند محدودیت های خود را پشت سر بگذارند جذاب است – و گاهی اوقات از آنها عبور می کنند. (انجام 100 حرکت کشش و قرار گرفتن در شرایط فیزیکی برای انجام 100 حرکت کشش بدون آسیب رساندن به خود: دو چیز متفاوت که همیشه به این شکل دیده نمی شوند.)

کراس فیت همچنین می تواند برای افراد ناآشنا بسیار ترسناک باشد – قدم زدن در “جعبه” برای اولین بار ترسناک است! با این حال، فقط با یک احمق ظاهر شدن در آن چند هفته اول کنار بیایید و تمام سوالاتی را که در مورد اینکه دقیقاً چگونه کار می کنند بپرسید – “چیزهایی” مانند دوتایی زیر و ایستادن روی دست – و بدن شما خوب خواهد شد. شادتر در دراز مدت

دوش سنج

آه بله.

واقعا چقدر سخت است؟

معروف است، قابل اعتماد سخت است. اگر برای شما کارساز باشد – و برای بسیاری از افراد مفید باشد – این تلاش می‌تواند منجر به بهترین سطح تناسب اندام شود، به علاوه جامعه‌ای فشرده که انطباق با آن دشوار است.

به من بگو:

آیا کراس فیت را امتحان کرده اید؟ آیا شما؟

وقتی احساس خوبی داشته باشید، خوب به نظر می رسید. راهنمای تمرین ما را برای قایقرانی، تی آر ایکس و اسپین بررسی کنید.