تمرین 101: راهنمای پسران برای قایقرانی

ارائه شده توسط فورد

استایل دوست دختر-ورزش-101-قایقران-نیاز-دانست-12-03-12

اینجا در SG HQ، ما معتقدیم که جلوتر بروید و به خودتان فشار بیاورید، خواه پا گذاشتن به خارج از منطقه راحتی سبک شما باشد یا انجام آخرین مجموعه اسکات در باشگاه. به همین دلیل است که ما مجموعه “Workout 101” را ایجاد کردیم، که با ارائه پایین ترین روندهای تناسب اندام به شما ظاهری خوب و احساس خوبی می دهد. تا بعدی؟ قایقرانی.

اگر در ورزشگاه بوده‌اید، دستگاه قایقرانی را دیده‌اید که به آن ارگومتر نیز می‌گویند. بیشتر اوقات، مردی با ظاهری خالی در چشمانش، پیراهن مسابقه دانشگاهی روی بدنش، و ران هایی به اندازه تنه درختان متوسط ​​از آنها استفاده می کند: دلیلی وجود دارد که پاروزنان به خاطر خلق و خوی خود مشهور هستند ( رنج کشیده، کمی دیوانه) و فیزیک بدنی آنها (ورزش را جدی بگیرید، تاوان شما را خواهد داد).

البته مشکل این است که استفاده از erg به سادگی یک بیضوی یا تردمیل نیست، بنابراین تا همین اواخر، این قطعه خاص به طور کلی یکی از کم استفاده‌ترین تجهیزات باشگاه بود. اکنون به لطف موج جدیدی از «سالن‌های ورزشی قایقرانی» در حال تغییر است – اساساً استودیوهای بوتیکی که شباهت زیادی به نزدیک‌ترین مرکز اسپینینگ شما دارند، به جز با ماشین‌های قایقرانی به جای دوچرخه. با این حال، بسیاری از عناصر دیگر – مشتریان فداکار، مربیان مازوخیست، تجهیزات کمی ترسناک – در غیر این صورت وجود دارند و به حساب می آیند.

علاقه مند؟ این چیزی است که قبل از رفتن باید بدانید:

آن چیست

قایقرانان برای سال‌ها در دستگاه‌های قایقرانی سرپوشیده آموزش دیده‌اند: پاهای خود را ببندید، «پارو» را بگیرید و به عقب فشار دهید. (قایقرانان همچنین می دانند که علیرغم ظاهری که از راه دور به نظر می رسد، قایقرانی به شدت به پاهای شما آسیب وارد می کند، اگرچه این یک تمرین مناسب برای بالاتنه نیز هست.) عموماً آنها این کار را به صورت انفرادی یا در گوشه های پر گرد و غبار و بلااستفاده سالن های ورزشی محلی خود انجام داده اند. با موج جدیدی از سالن‌های قایقرانی که به وضوح از اسپینینگ الهام گرفته شده است، این تغییر شروع شده است – مانند اسپینینگ، شما آن را به صورت گروهی انجام خواهید داد، و مانند اسپینینگ، می‌تواند فوق‌العاده و فوق‌العاده چالش‌برانگیز باشد. مثل اسپینینگ، می توانید انتظار داشته باشید که تن ها کالری بسوزانید، از موسیقی بسیار بلند لذت ببرید و جامعه ای از طرفداران همفکر ایجاد کنید (قایقرانان تمایل دارند به این سمت بروند). همچنین مانند اسپینینگ، می‌توانید بیشتر این کارها را در کنار فضای شخصی خود انجام دهید—هیچ کسی که از Concept 2 شما دور باشد نمی‌تواند دقیقاً ببیند که چقدر به خودتان فشار می‌آورید.

نسبت پسر به دختر

تقریباً نزدیک به حتی، حداقل در محیط کلاس.

پیچیدگی رقص

هنگامی که اصول اولیه را درک کردید – و به من اعتماد کنید، یک تکنیک کمانچه درگیر است – بسیار ساده است. در اینجا تاکید بر حرکات با سرعت بالا و برون ده قلبی عروقی است.

دوش سنج

بله، این کار را درست انجام دهید و تا پایان جلسه 50 دقیقه‌ای‌تان باید عرق کنید.

واقعا چقدر سخت است؟

خارج از محیط کلاس، یک دستگاه قایقرانی مانند یک تردمیل است—سرعت آن از آنچه که شما مجبور به رفتن آن هستید، نمی رود. اما اگر با حداکثر توان خود کار می‌کنید، قایقرانی می‌تواند تمرینی برای کل بدن ارائه دهد که به سختی می‌توان آن را با سایر تجهیزات بدنسازی شکست داد. اگر به دنبال تغییر از اسپینینگ هستید، قایقرانی باید تمام انتظارات شما را از نظر یک تمرین چالش برانگیز برآورده کند.

به من بگو:

آیا قایقرانی را امتحان کرده اید؟ آیا شما؟

وقتی احساس خوبی داشته باشید، خوب به نظر می رسید. راهنمای تمرین ما را برای TRX، پیلاتس و اسپین بررسی کنید.