بهترین پیراهن های چهارخانه برای مردان

تغییر رنگ برگ های درختان یا ظاهر شدن ناگهانی کدو تنبل ها را در هر ایوانی که رد می کنید فراموش کنید. چطوری واقعا آیا می دانید پاییز فرا رسیده است؟ بازگشت شطرنجی در کمد لباس ما، و بسیاری از آن.

شما بچه‌ها می‌دانید که من اهل استفاده از پیراهن‌های دکمه‌دار نیستم، اما وقتی پاییز فرا می‌رسد، برای آنهایی که لباس‌های چهارخانه دنج و راحت دارند استثنا قائل می‌شوم. می‌دانم، می‌دانم – من پر از تناقض هستم. (درست مثل یک زن، خانواده های امیری؟)

پیراهن چهارخانه دوست پسر

اما این حقیقت دارد. هنگامی که دما روی دماسنج به “ژاکت سبک” رسید، به سختی می توانید من را پیدا کنید نه در این پاییز اصلی از آنجایی که پیراهن های چهارخانه برای هر دو جنس مورد علاقه پاییز هستند، فکر کردم بهترین پیراهن های چهارخانه برای مردان را برجسته کنیم. و زنان امروز فقط در صورتی که خانم‌هایی فکر می‌کنند که شایسته این هستند که این هفته با خود رفتار کنند (اسپویل: شما قطعاً دارید).

در زیر، بهترین پیراهن های چهارخانه مردانه و زنانه پاییز را ببینید:

// خرید پیراهن چهارخانه مردانه #SGapproved //

چرا ما دیوانه شطرنجی هستیم

می توانید آن را بالا یا پایین بپوشانید

من یک روز پیراهن های چهارخانه ام را با شلوار جین پاره پوشیده ام، یک روز یک دامن کمر بلند و روز بعد یک جفت شلوار لی مشکی.

پسرها همچنین این فرصت را دارند که برای محل کار لباس چهارخانه بپوشند و علاقه بصری همیشه مورد قدردانی را به یونیفرم شرکتی معمولی اضافه کنند. دلیلش این است که دیگر شلوارهای چهارخانه فقط در پشم و فلانل چوب بری خارش دار و تنومند نیستند. یک پیراهن مجلسی پنبه‌ای با طرح و طرح، درست در خانه با یک کت و شلوار کامل به نظر می‌رسد (به تیپ خوش‌پوش جیسون سودیکیس نگاه کنید) یا زیر یک کت اسپرت. هوای سرد را پسر عموی گینگهام در نظر بگیرید. این فقط یک اسب کاری است – چه چیز دیگری در کمد لباس شما از یونجه سواری تا دفتر و شب ملاقات تا این حد یکپارچه می شود؟

ترکیبات بالقوه لباس بسیار زیاد است

بسته به شطرنجی که می پوشید، ممکن است سه، چهار یا بیشتر رنگ متمایز در لباس خود ایجاد کنید. شاید یک شطرنجی که عمدتاً سبز رنگ است، نوار زردی داشته باشد که بتوانید آن را در یک مربع جیب کت اسپورت بازی کنید. یا یک پیراهن قرمز/بنفش/قهوه ای که کاملاً با کراوات بافتنی سنجاق نارنجی ست می شود. فقط آن را در همان خانواده رنگی نگه دارید – رنگ های سرد با رنگ های سرد همخوانی دارند. رنگ های گرم و پاییزی با یکدیگر شادترین هستند—و شما آماده اید. ببینید اندی کوهن چقدر خلاقانه به نظر می رسد – اما کاملاً با هم جمع شده است.

شطرنجی می تواند چاپلوس باشد، نه خش خش

چیزی که من در کارهای شطرنجی ام آموخته ام (آها؟) این است که ظاهری ایجاد کنم که با صدای بیانسه می گوید: «اینطوری از خواب بیدار شدم». نه به روش “نه، من در واقع اینگونه از خواب بیدار شدم”.

کمر خود را مشخص کنید و سیلوئت را تمیز نگه دارید. وقتی شلوار جین می‌پوشم، یک تاک فرانسوی انجام می‌دهم، بنابراین فقط در قسمت جلوی پیراهن به جایی که دکمه بسته می‌شود، ظاهری شاداب و جذاب داشته باشید. دامن کامل می‌شود، ساق‌ها یک کراوات جلویی زیبا از لبه‌ها می‌گیرند. چیزی که من می گویم این است، این دهه 90 نیست، پس به دنبال خوش تیپ باشید، نه گرانج.

البته، هیچ اشکالی ندارد که آخر هفته‌ها فلپ‌های خود را به حالت پرواز در بیاورید، اما برای اینکه مطمئن شوید از دوشنبه تا جمعه به‌درستی شطرنجی‌تان را بیرون می‌کشید، آن دم‌ها را جمع کنید.

// خرید پیراهن چهارخانه زنانه #SGapproved //

به من بگو:

PLAID در کمد لباس پاییزی شما چه قسمتی دارد؟

مشاوره سبک بیشتری می خواهید که مستقیماً از کمد ما بیرون کشیده شود؟ این و این و این را بررسی کنید.