گوش کنید: پادکست جدید “Screaming Into the Microphones”

سلام بچه ها، ما با یک قسمت کاملاً جدید برگشتیم بی لباس! حالا دست و پنجه نرم کنید، زیرا این یک دوز است.

این هفته مهمان ما کارولین ماس است، نویسنده همکار بامزه و روشنگر هی خانم ها! (در اینجا موجود است!). من از طرفداران او بوده ام توییتر مدتی است، بنابراین من او را به استودیو کشاندم تا از طریق مکالمه اخیر درباره اینکه یک نامزد دیوان عالی چگونه باید (و شاید مهمتر از آن نباید) رفتار کند صحبت کند. به موقع، بله کرایه خنک و سبکی که از SG انتظار دارید… شاید نه چندان.

اما نگاه کن. Style Girlfriend همیشه چیزی فراتر از کمک به مردان برای بهتر لباس پوشیدن بوده است. ما می خواهیم شما را به ابزارهایی مجهز کنیم تا بهترین خود باشیدو این از اعتماد به نفسی که از یک کمد عالی به دست می‌آورید تا توانایی کشف تعصب خود و رفتار با همدلی بیشتر گسترش می‌یابد.

پادکست Style Girlfriend را در زیر گوش دهید (و در اینجا مشترک شوید):

همچنین می‌توانید به Undressed در پادکست‌های Apple، Spotify، Stitcher و موارد دیگر گوش دهید

آیا زمان آن رسیده که مردان را غیرقانونی کنیم؟ (یا Kava-nawwww)

بعد از اینکه پست اینستاگرامی بالا در @styleGF جنجالی‌تر از حد انتظار بود (خوب، باشه، انتظار داشتم که یک مقدار کمی بحث برانگیز)، تصمیم گرفتم یک قسمت کامل را به صحبت در مورد چگونگی تجربه زنان در هفته گذشته از شهادت های دکتر کریستین بلزی فورد و قاضی برت کاوانا در جستجوی دومی برای کرسی دادگاه عالی اختصاص دهم. ادعاهای رقیب آنها، در کنار برخی برداشت‌های نه چندان داغ از سخنرانان تلویزیونی و سیاستمداران، هر زنی را که می‌شناسم خسته کرده است. از توجه تقسیم شده بین کار و فریاد زدن بی‌صدا روی صفحه کامپیوتر با C-Span گرفته تا مکالمات ناامیدکننده در مورد اینکه چرا این احساس بسیار شخصی است، بسیار زیاد بوده است.

هشدار منصفانه: این گفتگو آشفته است. ما همه پاسخ‌ها را نداریم (اگرچه این خوب نیست؟)، و می‌توانید من و کارولین را بشنوید که احساسات خودمان را در مورد طیف وسیعی از مسائل در مکالمه بررسی می‌کنیم.

اما ارزش گوش دادن را دارد زیرا ما برخی از رایج‌ترین استدلال‌ها را به روش بسیار ساده «او گفت، او گفت» می‌گیریم که بسیاری از مردم برای نگاه کردن به بحث انتخاب کرده‌اند. برای نکات صحبتی که هزاران بار در تلویزیون کابلی و ستون‌های مقاله بیان شد، کارولین و من تشریح می‌کنیم که چرا آنها کارهای سنگین لازم برای تفسیر متفکرانه از وضعیت موجود را انجام نمی‌دهند. من شما را به چالش می کشم تا گوش کنید و ببینید آیا استدلالی که ارائه کرده اید در لیست وجود دارد یا خیر.

فراموش نکن!

کمی تشکر از جدیدترین حامیان پادکست ما…یادآوری سریع اینکه می‌توانید با سر زدن به اینجا و کلیک کردن روی دکمه بنفش «پشتیبانی از این پادکست» به حفظ آگهی بدون آگهی کمک کنید. فوق العاده آسان است، افتخار پیشاهنگی.

به من بگو:

دیدگاه شما در مورد این مکالمه چگونه از طریق مکالمه با زنان تکامل یافته است، اگر اصلاً؟