بهترین لباس زیر مردانه به انتخاب زنان

تا به حال، اهمیت جمع کردن کمد لباسی پر از تکه های پایه را می دانید تا شما را برای هر موقعیتی آماده نگه دارد. پس چرا تعداد کمی از افراد این استراتژی سرمایه‌گذاری را به آنها تعمیم می‌دهند، خوب، پایه?

زنان مدت‌هاست که این فاکتور «خوب به نظر رسیدن (حتی وقتی کسی نمی‌تواند آن را ببیند)، احساس خوب» درک کرده‌اند. و این زمان عالی برای شما بچه ها است!

در زیر، 5 چیزی که ممکن است در مورد پیدا کردن بهترین لباس زیر برای مردان ندانید:

لباس زیر دو (1)

1. لایه های پایه روی کل لباس شما تاثیر می گذارد

آیا آماده‌اید صفحه‌ای از کتاب‌های بازی زنانه را انتخاب کنید؟ برای اعتماد به نفس روزمره، ابتدا به لباس زیر خود بیشتر فکر کنید.

«اگر لباس زیر مناسبی داشته باشید، هر چیز دیگری مناسب‌تر است. زنان هرگز سوتین گشاد یا لباس زیر آویزان نمی پوشند. به طور مشابه، مردان با رویکرد قرن 21 به لایه های پایه خود ظاهر و احساس بسیار بهتری دارند. تام پترسون، بنیانگذار و مدیر عامل تامی جان می گوید. ما نتوانستیم بیشتر به توافق برسیم.

با لاغر شدن کت و شلوارها، هنگام انتخاب لباس زیر هم راحتی و هم ظاهر را در نظر بگیرید.

مبارزه با خطوط مشهود (آنچه ما خانم ها به آن VPL یا “خط شورت قابل مشاهده” می گوییم) نبردی طولانی و سخت برای زنان بوده است، اما قلمروی نسبتاً جدیدی برای شما دوستان است. خوشبختانه، برندهای زیادی هم در مواد و هم در برش بهبودهایی ایجاد کرده‌اند که احساس و ظاهر شما را در لباس‌هایتان تغییر می‌دهد.

اما این فقط یک ترفند از طرف بازاریاب ها نیست که شما را به خرید لباس زیر گران تر وادار کند.

جابجایی از «ذخیره» به دسته «(خفیف) Splurge» می تواند ارزش افزایش بودجه کمد لباس شما را داشته باشد. به گفته پترسون، “لباس زیر اغلب آخرین ارتقاء در کمد یا زندگی مردانه است” که با توجه به تناسب لباس زیر، پارچه و عملکرد در دو سال گذشته بیشتر از 25 سال گذشته تغییر کرده است.

2. همه لباس های زیر یکسان ساخته نمی شوند

“بچه ها متوجه شده اند که گزینه های لباس زیر راحت و باکیفیت وجود دارد.” تانی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا آدام دینکس اشاره می کند.

درست است، بچه ها. یک بسته 5 تایی باکسر نباید تنها منبع زیر باشدتشکر به برندهای بزرگی که در خطوط خود نوآوری می‌کنند و همچنین گزینه‌های آنلاینی که در پلتفرم‌هایی مانند Kickstarter ظاهر می‌شوند، نگاه کنید.

چه نوع پیشرفت هایی؟

فکر کنید: قرار دادن بخیه راحت تر و پهنای بند کمر. دینکس برای یافتن سبکی که برای شما مناسب است پیشنهاد می کند: «دو یا سه تا بخر جفت‌های مختلف را ببینید تا ببینید چه احساسی دارند، چه تناسبی دارند و چه چیزی را راحت‌تر می‌دانید.»

مهمتر از همه؟ تصور نکنید استایل (یا حتی سایز) که همیشه می پوشید راحت ترین است. چند پارچه جدید و چند شکل جدید را امتحان کنید. شانس این است که دنیای کاملا جدیدی از راحتی در آنجا وجود دارد.

3. پارچه اهمیت دارد

بیایید خلاصه ای سریع انجام دهیم، درست است؟

رطوبت گیر: حذف رطوبت از بدن و خشک شدن بسیار سریعتر از پنبه سنتی، کیفیتی ایده آل برای لباس زیر بدون در نظر گرفتن فصل است، بنابراین مراقب باشید که این یکی از اجزای بیشتر خطوط جدید باشد.

ضد میکروبی: اولین خط دفاعی شما در برابر عرق قریب الوقوع؟ خاصیت ضد میکروبی مقاوم در برابر باکتری (و بو) پارچه های خاص در بسیاری از لباس های امروزی. دفعه بعد که لباس زیر فعال یا روزمره خریدید، این را روی برچسب جستجو کنید.

Micromodal: بهترین پارچه های زیرپوش که با وزنی تقریباً مطبوع، احساس نرمی جدی به شما می دهد. سریع خشک می‌شود و کشش بی‌پایانی را ارائه می‌کند – آن را زیر شلوار جین تنگ یا کت و شلوار سه تکه‌تان عالی می‌کند.

پنبه کلاسیک: پارچه‌های پنبه‌ای به‌روز، که قبلاً به خاطر راحتی خنک و خشک‌اش شناخته شده‌اند، اکنون به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر خشک می‌شوند تا احساس نرمی داشته باشند که بادوام باقی بماند.

ترکیب پلی استر/اسپندکس: شورت های فشرده برای این ترکیب شناخته شده اند که نسبت به بسیاری از پارچه ها تنگ تر است، در حالی که برای هر تمرینی که انجام می دهید به اندازه کافی انعطاف پذیر است.

… و اینها فقط نمونه ای از انتخاب های گسترده پارچه ای هستند که در اختیار دارید. از آنجایی که لباس‌هایی که می‌پوشید و جایی که می‌روید دائماً تغییر می‌کند، چرخش لباس‌های زیرتان را برای حداکثر کارایی در حد یکسان نگه دارید.

4. لباس زیر متفاوت برای موقعیت های مختلف بهترین کار را دارد

همه ما می‌توانیم موافق باشیم که شما برای قرار ملاقات شبانه در یک رستوران پنج ستاره شلوار ورزشی نمی‌پوشید، پس چرا بسیاری از پسرها با لباس زیر خود به‌عنوان «یک مناسبت برای همه» رفتار می‌کنند؟

اگر پوشیدن بوکسورهای گشاد دوران دانشگاه زیر یک کت و شلوار باریک، مضحک به نظر می رسد… به این دلیل است که اینطور است.

شلوارهای باکسر گشاد واقعاً به یک دایناسور در بازار تبدیل می‌شوند، زیرا شلوارها مناسب‌تر هستند و مردان خواهان لایه‌ای ساده‌تر هستند. پترسون می گوید.

مجموعه‌ای از گزینه‌ها در حال گسترش است که بر اساس تناسب و پارچه برای هر موقعیت یا ترجیحی در دسترس شماست. به‌عنوان طرفداران لباس‌های زیر مناسب، قول می‌دهیم در کشوهای کمد شما فضای کافی برای شلوارک‌های کوچک برای پوشیدن با کت و شلوار، جعبه‌های نخی برای خوابیدن وجود داشته باشد. و شورت اسپندکس برای تمرین بعدی شما.

5. زنان متوجه می شوند!

همانطور که در مورد لباس زیر خود فکر می کنید به لباس زیر خود فکر کنید! اگر گرم و سنگین می شویم، فقط یک سوتین ورزشی عرق کرده و شورت مادربزرگ زیر لباسمان نمایان می شود، خوب، این چندان جذاب نیست، درست است؟

چیز دیگری که زنان نمی خواهند ببینند؟ تعدیل عمومی

با درک بهتر نحوه حرکت مردان، برندهای جدیدتر راه‌هایی برای رفع تناسب زیربنای شما پیدا کرده‌اند. این به معنای غلت زدن، دسته‌بندی کمتر و (خوشبختانه) تنظیم کمتر است.

بهترین لباس زیر مردانه انتخاب شده توسط تیم در Style Girlfriend را بخرید:

بهترین لباس زیر مردانه تامی جان

بهترین کل: تامی جان دوم پوست تنه، 36 دلار

SG می گوید: به لطف ابتکاری عجیب و غریب آن، یک دهانه افقی که به کاربر اجازه می دهد «در صورت نیاز به آن دسترسی آسان داشته باشد».

جفت دزد بهترین لباس زیر برای مردان

بهترین – با قیمت پایین ($) – جفت شلوار باکسر Thieves Cool Breeze، 19 دلار

SG می گوید: می‌توانید Pair of Thieves را در Target پیدا کنید، که بسیار خوب است، زیرا لزوماً نمی‌خواهید پول زیادی را روی یک کشوی لباس زیر کاملاً تازه‌سازی شده صرف کنید، بدون اینکه ابتدا یک جفت را امتحان کنید تا مطمئن شوید که آنها را دوست دارید.

آنها در ساق پا کمی بزرگتر هستند، بنابراین اگر روی ساقه های لاغرتر راه می روید، این سبک ممکن است برای شما مناسب نباشد.

بهترین لباس زیر مردانه ماک ولدون تنه نقره ای

بهترین رده بالا ($$$) – Mack Weldon Silver Trunk، 32 دلار

SG می گوید: این جفت از Mack Weldon پنبه پیما را با پارچه‌ای پرفورمنس ترکیب می‌کند که حاوی خواص ضد میکروبی و ضد بو است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. آنها شما را در زیر باریک ترین شلوار جین و چینی خنک، خشک و شاداب نگه می دارند.

بهتر از همه؟ آنها به نوعی شما را راحت نگه می دارند در حالی که تقریباً احساس می کنید … اصلاً آنجا نیستند؟ جادوی لباس زیر مردانه!

چوب لباسی

اکنون که بهترین لباس زیر مردانه را تهیه کرده اید، به راه خود ادامه دهید! با ثبت نام در خبرنامه هفتگی SG، نکات سبک بیشتری را از POV زنان دریافت کنید.