راهنمای خرید روز پدر برای پدران شیک پوش

در اینجا در Style Girlfriend، ما معتقدیم که چیزهای کمی بهتر از یک پدر خوش پوش و باحال وجود دارد. پدری که در مدرسه فرزندش حاضر می شود با یک کت و شلوار سه تکه بازی می کند (باید یک شب در مدرسه لباس بپوشد. تئاتر!). یا کسی که آماده است نیمه شب به داروخانه بدود تا یک نسخه برای عفونت گوش فرزندانش در یک هماهنگی کامل عرق کند.

ما همچنین بدانید که چه پدر بچه‌های کوچک، چه بچه‌های بالغ یا حتی بچه‌های خزدار باشید، پیدا کردن زمانی برای خرید استایل شیک پدر برای همه موقعیت‌ها می‌تواند دشوار باشد.

خوشبختانه، دوستان ما در Hugo Boss از شما حمایت می کنند.

درست به موقع برای روز پدر، ما بهترین لباس‌های شیک و دوست‌داشتنی آن‌ها را گردآوری کرده‌ایم که بخش‌های مساوی باحالی دارند و راحت

شما به دنبال شب قرار از پیش برنامه ریزی شده با طرف مقابلتان، برای جلسات PTA، و هر چیزی در این بین خواهید بود. و وقتی پدر هستی، خیلی چیزهای بین این دو وجود دارد…

به راحتی می توانید این راهنمای خرید را همراه با یک «تکان دادن تلنگر» به همسر و فرزندان خود ارسال کنید، یا به سادگی خود را با خریدهای روز پدر پذیرایی کنید.

در زیر، 11 لباس برای ناخن زدن به استایل شیک بابا:

ژاکت بمب افکن شیک به سبک پدر

ژاکت | کت های ورزشی | تی شرت | چکمه (مشابه)

این لباس در مورد شما چه می گوید: شما دو بچه زیر 10 سال دارید و آنها شما را در تعطیلات آخر هفته در حرکت نگه می دارند.

در این لباس، شما در یک مکان معمولی با همسر بدون آرایش خود برانچ می خورید، در حالی که جرعه هایی از کاکائو داغ دخترتان را می خورید، به قهوه ای هاش براون پسرتان می خورید.

بعد از ناهار، تمام خانواده به پارک می روند، جایی که شما ظریف ترین پدری هستید که سرسره را تماشا می کنید.

کت و شلوار شیک استایل پدر

کت کت و شلوار | شلوار

این لباس در مورد شما چه می گوید: شما یک کار شرکتی کار می کنید، اما نه از نوع خفه کننده. دفتر شما دارای شیشه های آب نبات و چند صندلی کیسه لوبیا است.

شما یک پدر باحال هستیدTM بدون نیاز به کار روی آن

این همان نگاهی است که در شب نادری که با همسر داغ سیگار خود در جدیدترین رستوران محلی دزدی می‌کنید، تکان می‌دهید – هر دوی شما اهل ماجراجویی هستید و همیشه آماده امتحان یک غذای جدید هستید.

سبک گاه به گاه شیک بابا

گرمکن | کفش ورزشی

این لباس در مورد شما چه می گوید: تو یک پدر بی سر و صدا هستی، که یک روز پدری می شود که با تماشای کانال تاریخ به خواب می رود. و خانواده شما را به خاطر آن دوست دارند.

تو نیستی فوق العاده آگاه به مد – شما با لباس خواب راحت‌تر هستید تا کت و شلوار – که وقتی یک تناسب عالی به نظر می‌رسد، آن را بسیار چشمگیر می‌کند.

این ظاهر معمولی شما برای زمانی است که در حال انجام وظایف هستید، یا در طول بازی های آخر هفته فوتبال و جلسات شنا، فرزندان خود را تشویق می کنید.

لباس بیرونی شیک به سبک پدر

ژاکت نامه | تی شرت

این لباس در مورد شما چه می گوید: تو … هستی این بابا. Tween شما شما را در مورد آخرین روندهای TikTok به روز نگه می دارد، و حتی شناخته شده اید که در فیلمبرداری یک یا دو ویدیو شرکت می کنید.

وقتی شما مسئول کارپول هستید، دوستان فرزندانتان می دانند که انتخاب موسیقی انتخابی خواهد بود.

مانتو اسپرت شیک به سبک پدر

مانتو اسپرت | کفش راحتی

این لباس در مورد شما چه می گوید: شما یک مرد اعداد با یک شغل اداری شیک و شیک هستید و تیمی از افراد که به شما نگاه می کنند … و این شامل تحسین انتخاب های شبانه روزی شما نیز می شود.

مربوط: 5 روش برای جدا کردن کت و شلوار

در خانه، بچه‌هایتان بیشتر از آنچه شما می‌خواهید در کمد شما فرو می‌روند (اما باید اعتراف کنید که وقتی می‌خواهند لباس‌های شما را بدزدند، احساس بسیار خوبی دارد).

سبک بابای شیک

پیراهن آستین کوتاه | کفش ورزشی

این لباس در مورد شما چه می گوید: تو همون بابای راحت

بدون منیت و تظاهر، و همیشه بوی خوبی دارید.

خانواده شما بهترین عکس های گروهی را دارند زیرا شما همیشه بدون هیچ تلاشی حتی بدون هماهنگی از قبل با هم مطابقت دارید.

شما سلیقه و کلاس دارید، اما در خانه عاشق یک کمدی خوب هستید و از تصور کارتونی برای خنده بچه‌هایتان بالاتر نیستید.

سویشرت هودی | ته لباس ورزشی

این لباس در مورد شما چه می گوید: تو پدر ورزش هستی اوقات فراغت شما (با استفاده از این اصطلاح آزادانه) صرف رفت و آمد فرزندانتان از زمین بسکتبال به زمین های فوتبال، و بیل زدن انبوه مک دونالد به صندلی عقب SVU بزرگ خود برای همه دوستانشان می شود.

خوشبختانه، سبک اسپرت به طور طبیعی برای شما ظاهر می شود. پس از همه، شما خودتان فوق العاده فعال هستید! از این رو یک کمد پر از ظاهرهای ورزشی شیک پدر.

ایده شما از یک قرار عالی به معنای بلیط یک بازی بیسبال در لیگ کوچک یا پیاده روی است، نه یک شام مجلل که در آن باید همه چیز را سر و صدا کنید.

تی شرت یقه راه راه | کفش ورزشی

این لباس در مورد شما چه می گوید: تو بابای سگی هیچ پدری از فرزندان انسان واقعی نمی تواند در هیچ کجا یک گروه کاملا سفید بپوشد! شما و همسرتان به Vizsla خود، روبرتو دلخور می شوید.

→ همه موارد دلخواه Hugo Boss ما را خریداری کنید

این لباس مسافرتی شماست – باز هم، چون شما بچه‌های کوچک ندارید، شما دو مامور آزاد هستید و دوست دارید از بکرترین مکان‌های اروپا دیدن کنید.

هر کجا که ادامه دهند جانشینی-این جایی است که شما دو نفر دوست دارید باشید و این ظاهر برای شام در دریاچه کومو عالی است.

شورت | صندل

این لباس در مورد شما چه می گوید: شما پدر یک نوزاد تازه متولد شده هستید.

این لباس می گوید من به معنای واقعی کلمه خیلی خسته هستم که نمی توانم کفش هایم را ببندم، بنابراین باید این بچه را به سینه ام ببندم و به کافی شاپ بروم. اما درستش کن فشون.

شما می توانید با این ظاهر در حالی که کالسکه را در پارک در تعطیلات آخر هفته هل می دهید، در فروشگاه مواد غذایی زوم می کنید زیرا این تنها اولین مورد از تقریباً سی چیز در لیست کارهای شماست، یا پانزده دقیقه بعد از آن روی کاناپه با شریک زندگی خود به خواب می روید. شام.

یقه اسکی شیک به سبک پدر

یقه اسکی | کفش راحتی

این لباس در مورد شما چه می گوید: تو بابای مد بالا هستی شما و همسرتان همتای کاملی هستید زیرا هر دوی شما از مراقبت بالایی برخوردار هستید (بدون قضاوت!) و به هیچ وجه آن را نخواهید داشت.

این لباس مورد علاقه شما برای پوشیدن در روزهای پنجشنبه است، زیرا آن شب تاریخ است، زمانی که مستقیماً از دفتر به گل فروشی در خیابان می روید و مورد علاقه آنها را انتخاب می کنید: گل صد تومانی سفید. سپس، به استیک‌خانه محلی بروید، جایی که شما و شخص مهمتان یک رزرو هفتگی دائمی دارید.

شما با هم از مارتینی لذت می برید و از آخرین شایعات محله مطلع می شوید.

شلوار جین صاف | صندل

این لباس در مورد شما چه می گوید: تو پدر خلاقی فکر آمریکای شرکتی باعث می شود پوست شما بخزد.

شما در سبک و شیوه والدین خود کمی غیر متعارف هستید.

اگر تلاش می کردید نمی توانستید یک استعاره ورزشی را توضیح دهید، اما بچه هایتان در مورد همه چیز با شما صحبت می کنند و امیدوارید که برای همیشه همینطور بماند.

***

روز پدر را به همه کسانی که جشن می‌گیرند تبریک می‌گوییم، و از حمایت از برندهایی مانند Hugo Boss که Style Girlfriend را ممکن می‌کنند، سپاسگزاریم!