بهترین خرید در نشویل

وقتی ده سال پیش به نشویل نقل مکان کردم، خرید خوبی وجود نداشت. واقعاً تاریک بود بنابراین، اینکه حتی بتوانید این لیست را تهیه کنید و هنگام بازدید شما را در یک خرده فروشی مناسب بفرستید، احساس شگفت انگیزی می کند.

بهترین بخش خرید در نشویل این است که فروشگاه ها همه چیزهایی را که شهر به طور کلی نشان می دهد شامل می شود: جامعه و اوقات خوش

بنابراین بسیاری از مغازه‌های محلی فضاهایی را در داخل آجر و ملات‌های خود گنجانده‌اند تا استراحت کنند و بنشینند، نوشیدنی بخورند، و رویدادها را میزبانی کنند.

این را در چند فروشگاه خواهید دید که درهای گاراژ دارند که به خیابان، بارها (قهوه) باز می شوند و مشروب!)، و صندلی برای نشستن. این واقعاً جو جامعه ای را که این شهر به آن شناخته شده است، به کار می برد.

حتی برخی از مغازه‌ها میزبان چیزی هستند که آن را «شام و آهنگ» می‌نامند. آن‌ها نوازندگان محلی را می‌آورند تا برای یک شب عجیب با غذا، موسیقی، دوستان و – بله – خرید موسیقی بنوازند.

این رویدادها همچنین به‌عنوان مشارکت با صنعتگران محلی عمل می‌کنند تا جایی را برای آن‌ها فراهم کنند تا زمانی که برای اولین بار شروع به کار می‌کنند، «باز شوند».

آنها همه برندهای محلی در لیست نیستند، اما وقتی در نشویل هستند، در محله های کوچک خود جمع می شوند، حتی مارک های بزرگتر نیز احساس جدیدی به خود می گیرند.

در زیر، بهترین خرید در نشویل، بر اساس محله:

بهترین خرید در نشویل

بهترین خرید در 12S

فروشگاه باک میسون در نشویل
c/o باک میسون

باک میسون: این فروشگاه مانند سه راهی های جیبی بی نقصش، بدون دردسر احساس خنکی می کند. فروشگاه دلباز و باز مکان مناسبی برای مرور لباس های مدرن و کلاسیک آمریکایی این برند است.

من عاشق این هستم که کل موضوع باک میسون این است که مد را کمتر پیچیده کند. و به محض اینکه پا به فروشگاه گذاشتید، می توانید بفهمید که دارند آن را میخکوب می کنند.

c/o فاهرتی

فاهرتی: ایجاد حس ساحلی در حالت محصور در خشکی کار کوچکی نیست. من عاشق فروشگاه 12S زرد روشن هستم که باعث می شود بخواهید چند تنه شنا بیندازید و تا ایستگاه خرید بعدی خود موج سواری کنید.

انتظار داشته باشید که لوازم اصلی موج سواری بوگی مانند پیراهن های دنج و نرم ترین عرق هایی را که تا به حال در آن ریخته اید پیدا کنید.

c/o White Mercantile

White Mercantile: به‌عنوان یک فروشگاه عمومی برای سلیقه‌سازان مدرن، White Mercantile برای هر خریدی در نشویل ضروری است.

من آن را دوست دارم زیرا آنها آن را دارند همه.

کالاهای چرمی، پی جی راحت، هر چیزی که حیوان خانگی شما می تواند نیاز داشته باشد، کارت های تولد زیبا، غذاهای شگفت انگیز، کتاب های کودکان، سوغاتی های نشویل…

متوجه میشی، همه چيز.

c/o ایموجین و ویلی

Imogene and Willie: معروف به لباس جین که در واقع مناسب است و در ایالات متحده ساخته شده است، Imogene and Willie در یک ایستگاه خدمات قدیمی قدیمی قرار دارد.

حالات روحی به تنهایی آن را به سفری ارزشمند تبدیل می کند، اما یافتن یک شلوار جین که مناسب شما باشد چیزی است که شما را به بازگشت باز می دارد.

بعلاوه، آنها تعمیرات داخلی را ارائه می دهند تا لباس جین شما دوام داشته باشد.

مربوط: بهترین خرید در واشنگتن دی سی

بهترین خرید در Edgehill

فروشگاه بیلی رید نشویل

Double RL: این فروشگاه نشان‌دهنده مزرعه رالف لورن در کلرادو است و یک خط شهری لوکس را در خود جای داده است که بیشتر برای لباس‌های جین و لباس‌های بیرونی شناخته شده است.

من آن را به خاطر حالات ناهموار، محصولات با کیفیت عالی و استعداد برای لوازم جانبی دوست دارم.

فروشگاه بیلی رید در نشویل
c/o بیلی رید

بیلی رید: این شرکت به مدت 10 سال در نشویل بوده است اما اخیراً به مکان جدیدی در این محله کوچک با فوت مربع بیشتر برای میزبانی رویدادها نقل مکان کرده است.

خود فروشگاه گرم و دلپذیر است، با چوب های تیره و چوچک های خنک در قفسه ها که در میان اجناس برند ترکیب شده است.

بهترین خرید در وست اند

haymakersnashville@ در اینستاگرام

Haymakers: این مغازه مزرعه‌فروشی محلی دارای لباس‌های معمولی مردانه و همچنین لباس‌های سفارشی، آرایشگر داخلی و نوشیدنی‌های رایگان است.

من آن را دوست دارم زیرا واقعاً یک فروشگاه یک‌جا برای بچه‌ها است. موهای خود را کوتاه کنید، یک جرعه آبجو بنوشید، یک ژاکت بخرید. همه در یک سفر چه چیزی را دوست ندارد!

بهترین خرید در مرکز شهر

Modiste: فروشگاه لوکس آجر و ملات (و فروشگاه آنلاین) توسط یک ویرایشگر مد سابق و بومی نشویل راه اندازی شد.

انتظار داشته باشید که مجموعه‌ای از طراحان نوظهور، تثبیت‌شده و محلی با پیشنهادهایی برای مردان و زنان پیدا کنید.

بهترین خرید در ژرمن تاون

c/o Nisolo

Nisolo: نمایشگاه در نشویل همچنین محل استقرار دفتر مرکزی شرکت کفش است.

اغلب آنها را در حال برگزاری رویدادها و کارگاه های سرگرم کننده در فضای زیبا و دلباز خرده فروشی می بینید.

من عاشق این هستم که چگونه ثابت می کنند شما می توانید محصولی با کیفیت بسازید و در عین حال پایداری را در ذهن خود نگه دارید.

@scoutsbarbershop در IG

Scout’s: کلاسیک و محلی آرایشگاه محله ای که هدایای صنعتگران محلی را نیز می فروشد. شما همچنین می توانید آبجو را از New Heights Brewing پیدا کنید.

اگر در بازدید از نشویل در ژرمن تاون تاب نخواهید داشت، جای نگرانی نیست!

Scout’s دارای مکان‌هایی در هفت محله مختلف است، بنابراین وقتی به یاد می‌آورید که به یک تزئین نیاز دارید، بدون توجه به جایی که هستید به راحتی در دسترس هستند!

بهترین خرید در 5th & Broad

فروشگاه Normal Brand، بهترین خرید در نشویل
c/o نام تجاری معمولی

برند معمولی: این برند خانوادگی از سنت لوئیس اخیراً دومین مکان خود را در مرکز خرید جدید در 5th & broad افتتاح کرده است.

من آن را برای طعم بوربون در درب و در را دوست دارم پورمزو پارچه‌ای که لباس‌های آن‌ها را درجه یک می‌کند.

c/o Tecovas

Tecova: نمی‌توانستم تو را بدون جایی بگذارم تا چکمه‌های کابویت را بگیرم!