راهنمای آراستگی مردان برای 20 سالگی شما

آیا می خواهید بدانید چگونه در هر سنی بهترین ظاهر خود را داشته باشید؟ ما یک راهنمای آرایش برای 20 سالگی و همچنین راهنماهایی برای 30، 40 و 50 سالگی شما داریم.

تبریک – شما از دانشگاه خارج شدید و آماده هستید تا در دنیای واقعی به میدان بروید!

نظافت، راهنمای نظافت برای 20 سالگی شما

اکنون زمان آن است که شغل خود را پیدا کنید، عادات نوشیدنی سالم را ایجاد کنید، بفهمید که دوست دارید چه چیزی بپوشید که شلوار ورزشی نباشد. همه چیزهای بزرگ شده

اما قبل از اینکه بیرون بروید و کارپ همه دیه، ممکن است برخی عادات ماندگار نوجوان در بخش بهداشت و سلامت وجود داشته باشد که مانع شما شود.

راهنمای نظافت SG برای 20 سالگی خود را بررسی کنید:

1. همیشه از محافظ (آفتاب) استفاده کنید

استفاده از کرم ضد آفتاب در هر سنی مهم است، به خصوص برای پسران جوان‌تر که فعالیت بیشتری در فضای باز دارند.

از آنجایی که شما جوان هستید، احتمالاً فکر می کنید که شکست ناپذیر نیز هستید، اما احتمال ابتلا به ملانوما در مردان تقریباً دو برابر زنان است، بنابراین باید مراقب پوست خود باشید. به طور روزانه به دنبال مرطوب کننده ای با حداقل SPF 15 باشید. بیشتر بهتر است، اما ممکن است احساس چربی داشته باشید.

اگر می‌دانید که قرار است مدتی بیرون از خانه باشید، بیست دقیقه قبل از بیرون رفتن از یک لوسیون یا اسپری استفاده کنید و هر دو ساعت یک‌بار (یا بیشتر اوقات اگر در طول روز عرق می‌کنید، یک لوسیون بزنید یا اسپری کنید. تاپ گانمسابقه والیبال سبک).

2. تسلط بر اصلاح مناسب

همه از پدر عزیز آموزش اصلاح اصلاح نمی‌گیرند – و حتی اگر شما این کار را کردید، او ممکن است در آن حرفه ای نباشد.

بهتر است درست بعد از حمام اصلاح کنید، زمانی که موهای ریش شما نرم تر است. و بعد از شستن صورت با یک اسکراب خوب این تمرین پوست مرده را می‌شوید و موهای شما را بلند می‌کند – دو راه برای جلوگیری از برآمدگی‌های تیغ. اگر پوست شما حساس‌تر است، یک روغن قبل از اصلاح بزنید تا به نرمی تیغ سر بخورد. سپس با کرم یا ژل کف کنید و دست به کار شوید.

انتخاب تیغ مناسب به نوع پوست شما بستگی دارد.

خیلی حساس نیست؟ یک Mach3 چند تیغه ای یا چیزی ساده و شیک از هری بخواهید.

مستعد رشد موهای زیر پوستی هستید؟ یک تیغ ایمنی (مانند تیغ Bevel، بالا) را امتحان کنید، اما ابتدا کمی تمرین کنید.

کل چوب بران بدجنس؟ سپس یک تیغ مستقیم یا، می دانید، یک تبر تیز باید خوب باشد.

آهمیشه با دانه های ریش خود اصلاح کنید (اگر به نظر می رسد که به موهای شما فشار می آورید، این کار بر خلاف دانه است) و با یک افترشیو خوب تمام کنید. از مواد حاوی الکل گزنده صرف نظر کنید و به جای آن چیزی با فندق جادوگر انتخاب کنید – همچنان پوست شما را ضد عفونی کرده و منافذ را سفت می کند، اما لیوان شما را خشک نمی کند.

3. مراقبت از پوست را به یک عادت روزانه تبدیل کنید

همه پسرها آنها را می شناسند باید صورت آنها را بشویید و مرطوب کنید، اما در عمل، این اغلب در جایی به پایان می رسد که از نظر اولویت های نظافت، درست جلوتر از نخ دندان کشیدن است.

اکنون آن را به یک عادت تبدیل کنید و پوست شما چندین دهه بعد از آن از شما تشکر خواهد کرد.

افراد معمولاً پوست چرب‌تری نسبت به خانم‌ها دارند، مخصوصاً در دهه بیست سالگی، بنابراین به دنبال پاک‌کننده‌های ضد چربی (برای جلوگیری از کثیفی و سبوم از روی صورت) و مرطوب‌کننده‌های بدون چربی (برای محافظت از رطوبت و جلوگیری از ایجاد چین و چروک در آینده) باشید.

یک اسکراب لایه بردار، که واقعاً سلول های مرده پوست را از بین می برد و ظاهر شما را شاداب تر می کند، نیز ایده خوبی است، اما آن را به حدود سه بار در هفته محدود کنید – شما می خواهید صیقلی به نظر برسید، نه خام.

اگر همه اینها بیش از حد به نظر می رسد، یک بسته دستمال مرطوب صورت خوب در کنار تخت خود نگه دارید. دب اکبر یک عطر عالی می سازد که بوی جنگل در ماه اکتبر دارد. اگر خیلی خسته، تنبل یا مست باشید که پیش از به خواب رفتن به سمت سینک دستشویی بروید، آنها نجات دهنده هستند.

4. نقاط مشکل را بررسی کنید

برخلاف دردهای در حال رشد و صدای جیرجیر، آکنه یکی از آفت‌های نوجوانی است که می‌تواند تا 20 سالگی شما نیز منتقل شود. پایبندی به رژیم پاکسازی ذکر شده در بالا قطعا کمک خواهد کرد، اما از آوردن برخی از تقویت کننده ها نترسید.

اول، بدانید که این یکی از موقعیت‌هایی است که اسیدها دوست شما هستند. محصولات حاوی اسید سالیسیلیک برای کاهش چربی و از بین بردن باکتری ها (در وهله اول عامل ایجاد جوش) عالی هستند، در حالی که هر چیزی از جمله اسید گلیکولیک به ترمیم پوست و کاهش زخم های آکنه کمک زیادی می کند.

برندهایی مانند Clean & Clear، Neutrogena و Clearasil همگی شست‌وشوهای صورت مقرون‌به‌صرفه برای مبارزه با جوش‌های سرسیاه – برادر کوچک زشت آکنه – تولید می‌کنند، اما از انداختن نوار بینی Biore هر از گاهی نترسید. به‌علاوه، از دیدن تمام مواد زائد که از صورتتان بیرون می‌آیند، لذت آنی خواهید داشت.

5. رایحه خود را ارتقا دهید

نقطه عطف دیگر مردانگی؟ پایین انداختن اسپری بدن غلبه و ارتقاء به رایحه بزرگسالان. با این حال، این کمی پیچیده تر از یافتن نوار عطری است که دوست دارید در یک مجله.

ابتدا اجازه دهید چند اصطلاح را پایین بیاوریم.

کلن به طور کلی سبک ترین نوع عطر است، با غلظت حدود 5٪ و پس از آن ادو توالت (نزدیک به 10%) و در نهایت عطر، که می تواند تا 20٪ افزایش یابد.

به طور خلاصه – ادکلن واقعی دوام زیادی ندارد. عطر بهتر است برای یک موقعیت خاص ذخیره شود. و ادو توالت باید رفت و آمد روزانه شما باشد

سپس بخش سرگرم کننده می آید: امتحان کردن چیزها. دسته‌ای از خانواده‌های عطری وجود دارد: مرکبات، چوبی، سبز (مانند برگ‌های خرد شده)، گل‌ها و فوجره (نوعی خزه‌ای و خاکی) دسته‌های بزرگ هستند.

مطمئن شوید که به طور فیزیکی از پیشخوان ادکلن بازدید کرده اید و نمونه هایی را برای امتحان بردارید – تا زمانی که به پوستتان نخورد نمی‌دانید چگونه آن را دوست دارید، و این کمک می‌کند که بدانید یک عطر تمام روز ماندگار است یا بعد از چند ساعت تبخیر می‌شود.

آخرین (و مهمترین) مرحله در برنامه است. هیچ کس نمی خواهد آن مردی باشد که در آسانسور بوی تعفن می دهد، بنابراین همیشه اعتدال را تمرین کنید. اسپری روی مچ دست و گردن شما باید زیاد باشد، اگرچه برخی از عطرسازان دوست دارند آن را روی آستر کت (یا حتی موهایشان!) بمالند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

6. بازی دفاعی در ریزش مو

اسپری فیناستراید و ماینوکسیدیل موضعی hims
آن را بخرید: اسپری فیناستراید و ماینوکسیدیل موضعی hims

اگر شما یکی از لفظی ها هستید میلیون ها نفر از مردانی که با ریزش مو دست و پنجه نرم می کنند، برای خود یک داروی نسخه ای برای درمان ریزش مو مانند فیناستراید یا فیناستراید موضعی تهیه کنید. اکنون.

این کاملاً بد است که چنین انگی پیرامون این موضوع وجود دارد. ما فکر می کنیم هر مردی باید کاری را که باید انجام دهد تا بهترین ظاهر و احساسش را داشته باشد! اگر این بدان معناست که از محصولی استفاده کنید که توسط FDA تایید شده و از نظر بالینی ثابت شده است که ریزش مو را متوقف می کند، موهایی را که دارید همچنان حفظ کنید و در برخی موارد، موها را دوباره رشد دهید؟ ما مشکل را نمی بینیم.

از راهنمای نظافت SG برای 20 سالگی انتخاب کنید

آیا آماده‌اید بیش از روال نظافت خود را ارتقا دهید؟

حالا که راهنمای آرایش دهی 20 ساله SG را خواندید، بیایید در مورد لباس هایتان صحبت کنیم! کمد لباسی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد زمان بزرگ، اما خرید برای آن همه لباس؟ نوعی زهکشی

اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***