این راز سبک WFH است

دفتر خانه شیک

روز قبل داشتم با تیلور چت می‌کردم و درباره لباس‌هایمان بحث می‌کردم (باور نمی‌کنی چند وقت یک‌بار زنان به یکدیگر پیام می‌دهند «چی می‌پوشی؟» به شیوه‌ای غیرجنسی)، و به طور تصادفی به کشفی رسیدیم که باید اینجا به اشتراک می‌گذاشتم. با تو.

هر دوی ما با یک ژاکت کشمیری و من با یک ژاکت ابریشمی و ژاکت کش باف به تن داشتیم. در انتها؟ ساق برای تای و عرق برای من.

این “کسب و کار در بالا، مهمانی همه گیر در پایین” مانند لباس کفال دهه 80 است. …اما در یک مسیر صحیح؟

به هر حال، پوشیدن شلوارهای «واقعی» واقعاً مهم نیست که این روزها همکارانتان فقط در تماس‌های زوم شما را به سمت بالا می‌بینند (البته، برای روشن‌تر شدن، باید همچنان شلوار بپوشید).

با این حال، پوشیدن لباسی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد؟ به نظر تلاشی ارزشمند است. و بیایید واقعی باشیم: «تلاش» نامیدن آن، به آن فشار می آورد.

بنابراین، ما به ارزش یک هفته از این ترکیب گاه به گاه #OOTD زیبا و شیک را جمع آوری کردیم. ما حتی برای هر بار کفش های دور خانه می انداختیم. بالا برو پایین، فقط اگر مجبور نیستی از خانه بیرون نرو.

در زیر، 11 لباس کار از خانه را برای پسران بخرید:

لباس کار از خانه برای پسران

SG می گوید: این ژاکت دنج در کنفرانس بعدی شما با هم به نظر می رسد. و همه می‌دانید که چه احساسی نسبت به شورت سراسری Olivers Apparel داریم (اوه نمی‌دانی؟ خب، ما آنها را دوست داریم.).

لباس کار از خانه برای پسران

SG می گوید: ژاکت پولو بهترین گزینه برای فصل بهار است. یه جورایی داره مردان دیوانه در حال و هوای آخر هفته، برای همه شما WFH های جدید، به نوعی هستید؟

و بله، Birkenstocks دوباره جالب است.

ببینید، ما قوانین را اینجا در SG HQ وضع نمی‌کنیم، اما اگر این کار را می‌کردیم، خوب… Birks را نیز برمی‌گردانیم.

آنها خیلی راحت هستند! و شما می توانید آنها را با جوراب به روشی طنز آمیز بپوشید که همچنین کاملاً راحت است.

لباس کار از خانه برای پسران

SG می گوید: یک پیراهن آستین کوتاه جلو دکمه‌ای را می‌توان در بهار به روش‌های مختلف پوشید… از جمله با شلوار واقعی بیرون که همه اینها تمام شد!

در همین حین، آن را با یک شلوارک ورزشی شیک و سرسره های حمام مورد علاقه خود ست کنید تا ظاهری به سبک WFH داشته باشید که روی آن نوشته شده است: «تا 30 ثانیه قبل از شروع کنفرانس با لباس زیر بودم».

لباس WFH برای پسران

SG می گوید: پیراهن یقه بند؟ خوب

دونده ها؟ خوب

این دمپایی‌های دنج که انگار در کنار شومینه در قطب شمال منتظرند تا بابانوئل پس از تحویل دادن هدایا در شب کریسمس به خانه برسد؟ خوب

لباس اداری شیک برای پسران

SG می گوید: یک پیراهن یقه اردو در خانه به همان اندازه که در دفتر کار می کند خوب به نظر می رسد و اکنون هر دو است. و راستش، تیم من از این دمپایی های خانه سیر نمی شود. آیا آنها شبیه چیزی به نظر نمی رسند که ابنزر اسکروج در حالی که درباره خانه های فقیرانه غرغر می کند، ورزش کند؟

خوب، شاید این مقایسه خوبی نباشد، اما وقتی صحبت از لباس‌های مردانه کار از خانه به میان می‌آید، این کفش‌ها هر ظاهری را در طول روز کامل می‌کنند.

لباس مردانه در خانه ماندن

SG می گوید: شورت بند کشی در حال حاضر دوست شماست.

و آن کفش‌های قایق جیر که هرگز فکر نمی‌کردید کنار آب بپوشید؟ ایده آل برای سبک در خانه.

لباس راحتی مردانه

SG می گوید: وقتی موهایتان برای زوم ساعت 9 صبح با رئیستان همکاری نمی کند، شرم ندارد کلاه پدرتان را تکان دهید.

لباس راحتی برای مردان

SG می گوید: نگران نباشید، یک پیراهن آکسفورد با دکمه‌های آستین کوتاه بیشتر از دوایت، جیم را می‌خواند.

SG می گوید: لطفا با لباس های اکتیو Old Navy نخوابید. خیلی به نظر می رسد (مثلاً به طرز مشکوکی) مانند استایل‌های Tech Fleece نایک، و مانند یک رویا می‌شوید.

لباس گاه به گاه ماندن در خانه برای پسران

SG می گوید: بله، جوراب های بیشتر با رنگ کراوات.

ایستاده ایم، باشه؟!

لباس بهاری معمولی برای پسران

SG می گوید: و در نهایت، اگر احساس تنبلی خاصی دارید، ممکن است پیشنهاد کنیم شلوار واقعی بپوشید؟

هیچ چیز فانتزی وجود ندارد، شلوار جین شکسته و رنگ و رو رفته مورد علاقه شما این کار را نمی کند. فقط چیزی در مورد دکمه بالای دکمه وجود دارد که می گوید: “این یک روز هفته است!”

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

سبک WFH بیشتری می خواهید؟

سپس سبک ماندن در خانه را از مردان واقعی بررسی کنید، مانند این پدر خانه نشین مبتنی بر SF، نویسنده مد مردانه که در دی سی گیر کرده است.، و NYC خلاق.