این پدر خانه نشین سبک جدی دارد

آیا خودقرنطینه کردن در قدرت اراده شما تاثیر گذاشته است؟ ما می فهمیم که! به همین دلیل است که ما از FoSG شیک استفاده کردیم تا لباس بپوشند، مانند لباس‌های واقعاً درست، و ظاهر آن‌ها را برای الهام گرفتن از لباس‌های «به سبک مردان واقعی» دنبال کنیم.

امیدواریم همانطور که WFH جدید ما ادامه دارد، آن را به همان اندازه مفید خواهید یافت.

اول؟ دوست من اریک تودا غیر قابل مقایسه ای تودا در منطقه خلیج زندگی می کند، شوهر و پدر دو فرزند که به عنوان بازاریاب با مارک های جهانی مانند AirBnB، Snapchat، Facebook و Nike کار می کند.

حتی قبل از ::به طور گسترده اشاره می کند:: با همه اینها، او مدتی را صرف می کرد تا یک پدر تمام وقت شود، و من به طور خاص از بچه های دوست داشتنی خواستم که در تمام عکس هایی که او می گرفت، حضور داشته باشند. ما او را درست زمانی که سرپناهی در جای خود وارد عمل شد، گرفتیم، که … وحشی است.

به هر حال لطفا لذت ببرید و نگران نباشید، ما همه بهترین چیزها (نه نوزادان) را به هم پیوند داده ایم، در صورتی که چیزی را که می بینید دوست داشته باشید.

سه روز انزوا / در خانه بمان به سبک پدر در SF:

در خانه بمانید به سبک پدر اریک تودا

روز انزوا 1: خوب، ما می رویم. پناهگاه در محل توسط شهرستان صادر شده است و من به لباسی نیاز دارم که کار کند، اما هنوز خوب به نظر می رسد. چرا من اهمیت می دهم که هنوز خوب به نظر می رسد؟

چون من هستم لعنتی

می دانم که به گرما نیاز دارم، اما نه خیلی گرم، میدونی؟ پس بیایید با دونده ها برویم. جوگرها عالی هستند زیرا می‌توانم پسر دو ساله‌ام را بدون هیچ چیز بدرقه کنم، در صورتی که یک داستان IG را از منطقه قرنطینه پخش کنم، خوب به نظر می‌رسند، و خوب، آنها در انبوه تمیز لباس‌های من هستند. اکنون.

برای تاپ، من سیستم دو لایه را دوست دارم. henley دو دکمه پایین برای تهویه، و پیراهن جین خودم. 1. چون من شدیداً می خواهم آن را شکسته و پتینه کند و 2. گرم است و دوست دارم آن را به جای هودی یا پشمی بپوشم. این یکی وزن کامل است.

این لباس به من کمک می‌کند که بین تماشای یکپارچه گذار کنم دانیل تایگر، درست کردن تنقلات، تعویض پوشک، دوری از افراد خارج از خانه (دقیقاً شش فوت) و گذراندن وقت هوای تازه با پسرم زیرا تا سه هفته آینده این کار را هر روز انجام خواهیم داد. [ed. note: at least!]

قطعات کلیدی:

در خانه بمان به سبک پدر اریک تودا

روز انزوا 2: دوباره اومدیم؟! خوب، بیایید همه چیز را تغییر دهیم.

[Taylor Stitch’s] Boss Duck کلاچ است چون کشیده می شود، آنقدر سنگین است که من را گرم نگه دارد زیرا خورشید دیگر نمی تابد، و این چیست؟ دونده ها برگشته اند چون چون ما در جای خود پناه گرفته ایم و اینها راحت هستند، خوب?

این لباس برای همه فعالیت‌های معمولی ما در انزوا عالی است، اما همچنین به این دلیل که اگر مجبور باشم یک تماس ویدیویی سریع از طریق زوم داشته باشم – در کنار هم لعنتی به نظر می‌رسم.

با وجود اینکه، بیایید واقعی باشیم، من 4 روز است که اصلاح نکرده‌ام، و قسم می‌خورم که وقتی بیش از 72 ساعت در خانه هستید، مانند این فانک وجود دارد که بالای سر شما می‌نشیند.

قطعات کلیدی:

به سبک پدر در خانه بمان

روز انزوا 3: OMG مثل روز گراندهاگ است.

باید عوضش کنم

ناامیدانه.

من می دانم که چه کاری انجام می دهد، این پیراهن کش مرینو یقه شالی شگفت انگیز از Tracksmith، این کار را انجام می دهد! اوه صبر کن دیگه نمیتونم خونه ام رو ترک کنم؟! خدای من این کی تموم میشه؟ چگونه می خواهم این کار را برای سه هفته دیگر انجام دهم؟ [another editor’s note from the future: buckle up, buddy…]

خوب، حداقل لباسی که می پوشم زیبا، قابل تنفس و به اندازه کافی گرم است که در صورت چرت زدن روی کاناپه در زمان خواب بچه ها، نیازی به پتو نداشته باشم.

… زمان خواب تمام شد و اکنون در گاراژ بازی می کنیم؟ من آماده ام زیرا یک بار دیگر، دونده ها.

راستش آنها واقعاً MVP انزوای من هستند. فکر نمی کنم بتوانم این کار را با شلوار جین یا چینی انجام دهم.

دونده‌ها در پناهگاه برنده می‌شوند و فکر می‌کنند وقتی این چیز از بین برود، بیشتر خرید خواهم کرد.

قطعات کلیدی:

***

برای دیدن بیشتر سبک پدر در خانه ماندن و الهام گرفتن از لباس WFH از Team SG به اینستاگرام سر بزنید