آیا برای لباس پوشیدن به دلیل نیاز دارید؟ – دوست دختر سبک

ما با یک پرسش دیگر از کیسه پستی ol’ reader برگشتیم!

امروزه، یک خواننده در مورد دلیل خوبی برای لباس پوشیدن فکر می کند…

دیو می نویسد:

من در دفتری با زنان بیشتر از مردان کار می کنم… من با یک پیراهن یقه دار، یا یک پیراهن دکمه دار آستین کوتاه و شلوار راحت تر از یک پیراهن آستین بلند و کراوات هستم. اما دخترا/خانم ها همیشه وقتی کراوات میزنم به من نظر مثبت میدن.

آیا این فقط تلاش است؟ یا کت و شلوار عیب های بیشتری را پنهان می کند؟ اعتراف می‌کنم که در تلاشم برای شکم‌های تخته‌شویی، بیشتر شبیه خمیر مایه‌دار پیلزبری هستم تا ولورین. چه می توانم بگویم؟ کار در حال انجام است…

خوب دیو، من فکر می کنم شما در اینجا بیش از حد به مسائل فکر می کنید.

گفتی وقتی با کراوات سر کار حاضر می شوی خانم ها از تو تعریف می کنند؟

پس….چرا هر روز اینجوری لباس نمیپوشی؟

یک بار در مورد تکنیک بازخوردی که در یک سمینار داستان نویسی اجرا شد خواندم (من نمی دانم چه کسی در سمینارهای داستان نویسی شرکت می کند، اما این مردی که در مقاله بود… یا یک کتاب بود؟ به هر حال).

مردم داستان های خود را می گفتند و سپس گروه می گفتند فقط آنچه آنها در مورد عملکرد داستان نویس دوست داشتند. نظرات مثبت تکنیک های خوب صحبت را تقویت کردند، در حالی که نظرات بد – خطوطی که کار نکردند، مماس هایی که معنی نداشت – حتی در بازخوردها ذکر نشد. نتیجه؟ قسمت هایی که جواب نداد در تلاش های بعدی قصه گو از بین رفت.

تلاش جذاب است، دلیلی برای لباس پوشیدن

این واقعا منطقی است. چرا به آنچه به شما گفته می شود که انجام می دهید گوش نمی دهید درست– آشکارا و صراحتا؟ در مورد شما، خانم‌ها دوست دارند وقتی شما با ظاهری جمع‌تر تلاش می‌کنید. چرا به آنچه می گویند گوش نمی دهید؟ آیا این دلیل کافی نیست؟ و اگر در روزهایی که کمی شلخته‌تر لباس می‌پوشید، همه‌شان حنایی نمی‌کنند، خوب.. چرا به حرف‌هایی که نمی‌گویند نیز گوش ندهید؟

به نظر می رسد که شما تمام بازخوردهای مورد نیاز خود را دریافت کرده اید، مگر اینکه هدف شما این باشد که زنان را به طور فعال بازدارند.

اگر به متقاعد کردن بیشتری نیاز دارید، به بیانیه مأموریت ما مراجعه کنید تا دلایلی که چرا تلاش کردن ارزش تلاش را دارد. برای من، آنها دلیل کافی برای لباس پوشیدن هستند، حداقل کمی بیشتر.

این باعث شد به این توییتی که از دوستم پیتر در فیلم The Essential Man دیدم فکر کنم:

چه کسی نمی‌خواهد حلقه بازخورد منفی را که در ذهنش بازی می‌کند با حلقه‌ای که برای تغییر مثبت است جایگزین کند؟ شاید این فقط من باشم، اما من به اندازه کافی خودگویی منفی در داخل ol’noggin دارم که هر چیزی صدای داخلی را تغییر دهد عالی خوش آمدی.

در مورد راحتی، اگر پیراهن‌هایی می‌پوشید که از پارچه‌های باکیفیت درست شده‌اند، در آن‌ها احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. روی چند پیراهن سفارشی یا ساخته شده سرمایه گذاری کنید، و باید فوراً متوجه تفاوت در احساس خود شوید.