چگونه وقتی مشروب نمی خوریم قرار قرار بگذاریم – دوست دختر سبک

ماکت در شیشه های سنگ تراشی

دلایل بسیار خوبی برای عدم مصرف الکل وجود دارد.

من اینجا نیستم که برای هر یک از آنها – یا علیه! – دفاع کنم. شاید برای همیشه مشروبات الکلی را کنار گذاشته اید یا از ابتدا شروع به نوشیدن نکرده اید. شاید شما در کل 30 هستید. شاید پوست شما بعد از Sober January آنقدر خوب به نظر می رسید که تصمیم گرفتید تا زمانی که می توانید قدرت اراده خود را حفظ کنید با آن رول شوید. صرف نظر از استدلال شما، اگر شما هستید مجرد و آماده اختلاط هوشیارانه، ادامه مطلب

وقتی هوشیار هستید (به هر دلیلی)، قرار ملاقات در اوایل بازی می تواند موقعیتی دشوار برای پیمایش باشد. الکل اغلب یک “روغن کننده اجتماعی” نامیده می شود، و این درست است که بسیاری از مردم پس از یک لیوان شراب، یک آبجو یا یک کوکتل احساس سست شدن می کنند. و هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا این کار را انجام دهید، احساس سستی و آرامش بسیار مهم است ma-aa-ybe در نظر بگیرید که بقیه عمرتان را با غریبه‌ای که روبروی شما نشسته است، در اولین ساعت شناخت آنها بگذرانید (چی؟ این یک بازی طولانی است که ما داریم بازی می‌کنیم، مردم).

وقتی مشروب نمیخوری، این به شما بستگی دارد که روان کننده اجتماعی خود باشید در تاریخ ها معنی؟ متانت شما نباید مانعی برای شناخت بهتر یکدیگر شود. شما می خواهید با اطمینان خاطر در مورد تاریخ خود رفتار کنید مثل اینکه شما فقط قبل از خروج از خانه، یک شات ویسکی که باعث افزایش شجاعت می شود، جلا دادید.

در زیر، نکات دوستیابی هوشیارانه برای قرار ملاقات بدون نوشیدن الکل:

1. صاحب انتخاب خود باشید

به هر دلیلی، در نقطه ای از راه، تصمیم گرفتید، نوشیدن آالکل برای من نیست.

پس این تصمیم را داشته باشید.

در مورد آن حرف نزنید. بهانه نیاورید یا عذرخواهی نکنید، یا رفتار ناهنجار یا تدافعی در مورد آن نداشته باشید. فقط… مالک آن.

صادقانه بگویم، این برای هر تعامل با زنان صادق است، نه فقط در مورد انتخاب سبک زندگی شما در مورد الکل.

زنان می خواهند در کنار مردی باشند که در انتخاب هایش اعتماد به نفس ایجاد می کند.

وقتی نمی توانید توضیح دهید که چگونه وارد رشته کاری یا تحصیلی خود شده اید، یا نظری ندارید که کدام فیلم باید برنده بهترین فیلم در اسکار شود (برو بیرون) افتضاح است. بلاتکلیفی باعث می شود یک زن این سوال را ایجاد کند که شما تا پایان عمر چقدر متفکرانه و آگاهانه زندگی می کنید.

بنابراین، اگر تصمیم گرفته اید که الکل را، برای همیشه یا فقط برای همیشه مصرف نکنید، مطمئن شوید که این انتخاب را دارید و احساس خوبی نسبت به آن دارید.

2. یک سفارش نوشیدنی آماده داشته باشید.

بارور خالی

باز هم، این درست است چه نوشیدنی بنوشید و چه ننوشید، و به نکته بالا مربوط می شود. اگر برای نوشیدنی ملاقات می کنیدالکلی یا غیر آنسفارش نوشیدنی خود را آماده کنید. برای کسانی که نمی نوشند، شاید به سادگی یک زنجبیل با لیموترش باشد. شاید اودول باشد. شاید این معبد عجیب شرلی باشد.

زنان اهمیتی نمی دهند؛ فقط وقتی پیشخدمت یا بارمن ظاهر شد آماده باشید.

تماشای مردی که در یک منوی نوشیدنی در یک بار یا رستوران هول می‌کند، جذاب نیست.

یک بار در لس‌آنجلس، یک جلسه در هتلم ترتیب دادم، درست در آن زمان عجیب بعد از ظهر که می‌توانست آنقدر زود باشد که یک قهوه دیگر سفارش بدهم، یا آنقدر دیر باشد که یک کوکتل بخورم.

چون می‌دانستم شخصی که ملاقات می‌کنم اعتقادی دارد که به این معنی است که احتمال زیادی وجود دارد که مشروب نخورد، میز (نه صندلی‌های بار) را برایمان برداشتم و یک قوری چای سفارش دادم. البته مجبور نبودم (من هم صاحب انتخاب هایم هستم)، اما او را به خوبی نمی شناختم و تصمیم گرفتم که می خواهماو را تا حد امکان احساس راحتی کند.

مدت کوتاهی بعد رسید و در نیم ساعت بعد با دست گارسون را کنار زد دو برابر در حالی که با نگرانی به منو نگاه کرد.

او گفت: “ام، شاید چیزی برای خوردن بیاورم…”

در نهایت به فنجان چای (حالا خالی) مقابلم اشاره کردم و تا جایی که می توانستم مودبانه پرسیدم: «می خواهی چیزی سفارش بدهی؟»

“خب من الکل نمیخورم…” انگار این تمام چیزی بود که در منو بود!

گفتم چای مینوشم؟

درست است، این یک جلسه کاری بود، اما من نتوانستم جلوی آن را بگیرم… خوب، خاموش شد با رفتارش خیلی آرزومند! و خداوند، فقط به تمام جلساتی که باید داشته باشد فکر کنید و اگر همه آنها به این سمت بروند؟! یک کوکای رژیمی سفارش دهید. یک کوکی سفارش دهید. فقط سفارش بده چیزی.

من شخصاً هرگز با کسی معامله نمی‌کنم که از چیزی به سادگی سفارش نوشیدنی می‌ترسد و مطمئناً هرگز با او قرار ملاقات نمی‌گذارم.

3. در وهله اول به یک بار نروید.

اگر قرار گرفتن در کنار الکل باعث ناراحتی شما می شود، در وهله اول به یک بار یا «برای نوشیدنی» ملاقات نکنید. حداقل نه در اوایل با یک علاقه عاشقانه جدید.

در عوض، به یک سالن بولینگ بروید. برو لیوان قهوه را در معدن Color Me رنگ کن. قدم زدن. پیاده روی عالی است! اگر او علاقه مند باشد واقعاً اهمیتی نخواهد داد که شما دو نفر چه کار می کنید (و اگر او با شما بیرون می رود، امیدوارم که باشد).

هدف شما این است که این شخص دیگر با شما احساس راحتی و آرامش کند. اگر در حال ایجاد حس های «من در این محیط خیلی ناراحتم» هستید، این انرژی از بین خواهد رفت. زمان بزرگ. بنابراین اگر دوری از الکل راهی برای خارج شدن از منطقه راحتی شما است، فقط خود را در آن موقعیت قرار ندهید.

4. زمین آسانسور «چرا نمی‌نوشم» را آماده حرکت کنید.

به خصوص اگر روزهای اولیه بین شما دو نفر است، دلایل هوشیاری خود را مختصر نگه دارید. اگر او در مورد انتخاب شما برای هوشیاری سؤال کرد، تنها چیزی که باید بگویید، چیزی کوتاه است، مانند: “من متوجه شدم وقتی مشروب نمی‌خورم کارهای بیشتری انجام می‌دهم.” یا، “چند سال پیش وزن زیادی از دست دادم و ننوشیدن الکل به من کمک می کند قدرت اراده ام را حفظ کنم و آن را حفظ کنم.”

دو جمله سه، حداکثر

البته دروغ نگویید، اما در توضیح خود خیلی عمیق نشوید. من به عنوان یک زن، می‌خواهم از این احساس راحت شوم که سؤالات بعدی حتی ضروری هستند، و لزوماً نمی‌خواهم زیر بار این تصمیم بزرگ (!) که هنوز کاملاً گرفته‌اید، احساس کنم. در حال حاضر، این فقط یک چیز دیگر در مورد شما است، مانند تعداد خواهر و برادری که دارید و کجا به دانشگاه رفته اید.

آن را روشن نگه دارید و آن را روشن نگه دارید. اگر چیزهای بیشتری در داستان وجود دارد، در نهایت به او بگویید. دوباره بررسی کنید این قطعه در مورد اینکه چرا نمی‌خواهید خیلی زود او را با موضوعات آسیب‌پذیر «روشن» کنید.

5. درک کنید که او ممکن است با انتخاب شما راحت نباشد.

اگر بعد از اینکه متوجه شد شما مشروب نمی‌خورید، تصمیم می‌گیرد که نمی‌خواهد شما را ببیند، سعی کنید آن را عمیقاً مطالعه نکنید. این باعث نمی شود که او الکلی باشد، و همچنین به این معنا نیست که مشکلی با شما و تصمیم شما وجود ندارد.

امیدوارم هر دوی این چیزها واضح باشند، اما اگر اینطور نیست، برگردید و آن پاراگراف آخر را دوباره بخوانید. همه ما بدون اینکه داستان های خودمان را بر روی افراد دیگر پخش کنیم، وضعیت بسیار بهتری خواهیم داشت.

شما نمی توانید بخواهید که در روح و روان کسی بگردید و بفهمید که چرا ننوشیدن نوشیدنی برای شما ناراحت کننده است، و صادقانه بگوییم، اگر به هر حال این برای او معامله شکنی باشد، احتمالاً همخوانی خوبی نیست. به عنوان دوستان خداحافظی کنید، و اگر واقعاً از همراهی او لذت می برید، سعی کنید او را به عنوان یک دوست نگه دارید … و هر چند وقت یک بار ملاقات کنید. برای قهوه.

به من بگو:

نظر شما از قرار ملاقات با کسی که عادت‌های نوشیدنی‌اش با عادات شما متفاوت است چیست؟