آنچه در مورد این کمد لباس ضروری باید بدانید

آمریکا: زادگاه باربیکیو، بوربن و قهوه سرد ونتی.

اما احتمالا بهترین محصول نبوغ آمریکایی؟ جین.

به همان اندازه که شلوار جین ساده و متداول است، پیدا کردن یک شلوار جین عالی می تواند دلهره آور باشد. صدها مارک، مناسب و شستشو وجود دارد. هنگامی که جفت مناسب خود را پیدا کردید، هرگز رها نخواهید کرد. چیزهای کمی در یک جین جین تیره و زیبا، مردی را شکست می دهد.

در این راهنما، ما همه چیزهایی را که در مورد یافتن شلوار جین مناسب برای خود نیاز دارید، از جمله موارد زیر را به شما معرفی می کنیم:

  • هنگام خرید شلوار جین به چه نکاتی توجه کنیم
  • ایده های لباس برای پوشیدن شلوار جین
  • چرا شلوار جین صاف بهتر از بوت کات است؟

شلوار جین نیز مانند چینی ها باید با هر چیزی پوشیده شود. این راحت است، زیرا پوشیدن جین خام اغلب آنها را سریعتر می شکند و به آنها کمک می کند تا “شخصیت” پیدا کنند.

تمام محو شدن و ناراحتی که در شلوار جین شسته شده گرانتر پیدا می کنید را می توان با پوشیدن آن ها تا حد امکان به سادگی انجام داد.

چرا شلوار جین تیره یکی از ضروریات کمد لباس است؟

یکی از فرآیندهایی که برای علاقه مندان به جین رایج شده است، پوشیدن جین خام به مدت 6 ماه تا یک سال قبل از شستشوی اول است.

این به محو شدن کمک می‌کند، اما اینکه آیا این مسیر را طی کنید به شما بستگی دارد.

نه، جین مانند شلوارهای دیگر نیازی به شستن مکرر ندارد، اما برای شستن جین خود نیز زیاد منتظر نمانید، زیرا باکتری ها می توانند الیاف را سریعتر از بین ببرند.

یک قانون خوب این است که بعد از اولین شستن، شستن شلوار جین خود را هر سه ماه یکبار انجام دهید.

یک شلوار جین عالی با همه چیز ست می شود. کلاسیک ترین ظاهر، شلوار جین و تی شرت سفید است، اما تعویض تی شرت با پیراهن سفید، ظاهری کلاسیک و غیر رسمی ایجاد می کند.

اکثر محیط‌های اداری فقط جین تیره/خام و گزینه‌های غیررسمی قابل قبولی برای کار پیدا می‌کنند. و هیچ چیز نمی گوید آخر هفته پاییزی کلاسیک شبیه جین خام و یک سویشرت خاکستری است.

اکنون که خلاصه‌ای از آنچه را که باید در یک جین جین خام جستجو کنید، دریافت کرده‌اید، این مجموعه از شلوار جین را در طیفی از برش‌ها و مدل‌ها بررسی کنید.

در شلوار جین تیره به دنبال چه چیزی باشید

مواد

ممکن است قبلاً یک شلوار جین داشته باشید، اما به احتمال زیاد آنها قدیمی و کمی قدیمی هستند. کمد لباس خود را با یک جفت جین خام خوب و مناسب تنظیم کنید. جین خام تیره، شسته نشده است و باید نقطه شروع کشوی شلوار جین هر مردی باشد.

زیبایی جین خام در مقایسه با جین شسته در این است که با گذشت زمان جین به الگوی خاص شما محو می‌شود (جین خام نیز ارزان‌تر از جین‌های شسته شده است). مزیت دیگر جین خام این است که بهتر از جین پژمرده لباس می پوشد. جین تیره برای جمعه های غیررسمی و همچنین شب های ملاقات عالی است.

مناسب

دقیقاً مانند پیراهن، به دنبال شلوار جین 100٪ نخی باشید و به خاطر داشته باشید که آنها کشیده می شوند.

اجازه دهید تکرار کنم: آنها دراز خواهند کرد.

در حالی که می خواهید راحت باشید، بهتر است با جفتی شروع کنید که کمی تنگ هستند تا کمی گشاد، زیرا برای مدت طولانی در این حالت باقی نمی مانند. برای بسیاری از برندهای جین، کشش بند کمر و کل اینچ پس از چند بار پوشیدن، غیر معمول نیست. نشیمنگاه و ران ها برای شروع باید نرم باشند اما نه خیلی نرم. باز شدن پا یک موضوع ترجیحی شخصی است، اما به خاطر داشته باشید که هرگز نباید آنقدر باریک باشد که نتوانید پای خود را از آن عبور دهید. در مورد طول، همیشه به جای کوتاهتر به سمت طولانی تر اشتباه کنید. جین را همیشه می توان کوتاهتر کرد، اما نمی توان آن را بلند کرد.

جزئیات

چند جزئیات کاربردی و شیک وجود دارد که برای جین منحصر به فرد است و خرید شلوار جین را به یک بازی IRL از «ماجراجویی خودتان انتخاب کنید» تبدیل می کند.

اولین مورد زیپ فلای در مقابل پرواز دکمه ای است.

اولین شلوار جین 501 لوی اشتراوس دارای یک دکمه بود. شلوار جین فلای زیپ دار تا دهه ها بعد معرفی نشد.

بسیاری تا به امروز ظاهر جین دکمه دار را ترجیح می دهند. حس کلاسیک و محکمی دارد (همچنین لازم نیست نگران گیر کردن چیزها در زیپ خود باشید).

با این حال، برای دیگران، این یک گزاره به خصوص ترسناک است، به ویژه زمانی که طبیعت می خواهد. اگر هرگز آن را انجام نداده اید، ارزش دارد یک جفت جین دکمه دار را امتحان کنید.

جزئیات دیگری که می توانید بین آن ها انتخاب کنید، جین selvedge در مقابل جین غیر خودی است.

اسجین elvedge پارچه‌ای است که روی یک ماشین بافندگی بافندگی تولید می‌شود که یک لبه خود تمام شده ایجاد می‌کند (خود لبه… می‌فهمید؟) که برخی از مارک‌ها برای نشان دادن کیفیت آن را روی درز بیرونی جین می‌گذارند.

جین سلویج به طور کلی محصولی برتر نسبت به جین های غیر خودی در نظر گرفته می شود، و بالا بردن سرآستین برای نشان دادن خط خود می تواند یک لمس شیک و زیبا باشد. اگرچه مارک‌های بسیاری وجود دارند که جین‌های غیرخودی با کیفیت بالا تولید می‌کنند، جین‌های selvedge یک اصالت استایلی به آن اضافه می‌کنند که برای برخی قابل شکست نیست.

در مورد شلوار جین بوت کات چطور؟

چرا باید مربی تیلور را وارد این کار کنی، مگان؟

یک کیف برای شلوار بوت برش وجود دارد. یکی خیلی خاص و این است – چکمه می پوشی؟ ضربات واقعی sh*t که توسط شخصیت های پوشیده شده است چراغ های شب جمعه (پاره كردن FNL!)، یا، من نمی دانم، کابوی های واقعی?

اگر چنین است، به برش‌های چکمه‌تان ادامه دهید، زیرا واقعاً به باز کردن پاهای پهن‌تری نیاز دارید که این استایل برای آن ایجاد شده است.

اگر این شما نیستید، پس…نه. شما هیچ عشقی برای ظاهر برش چکمه از من پیدا نخواهید کرد.

البته، شما تنها مردی نیستید که ساق پا بزرگ‌تری نسبت به ساق پا دارد – این، اوم… همه بچه‌ها.

به این معنا که بسیاری از مردان با همان تیپ بدنی شما قبلاً سوار قطاری با پاهای مستقیم شده‌اند و شلواری را که در دوران دانشگاه دوست داشتند، پشت سر گذاشته‌اند. اگر آنها می توانند پس تو هم می توانی.

زیرا شک شما درست است: برای آینده قابل پیش بینی، یک شلوار باریک و صاف همان جایی است که در آن قرار دارد.

از نظر تمایل شما به “تعادل” چیزها، منظورم این است که من آن را درک می کنم. من صندوق عقب پر از آشغال خودم را دارم که نگرانش باشم.

اما من مطمئن نیستم که چه زمانی تصمیم گرفته شد که شلوارهای بوت برش اصلاً تعادل را برقرار کنند. لباس هایی که به بهترین شکل به اندام شما می رسند، لباس هایی هستند که بیشتر از سیلوئت شما پیروی می کنند. از آنجایی که مچ پاهای شما گشاد نمی شود، شلوارتان نیز نباید گشاد شود.

به صراحت بگویم، تنها چیزی که شلوار بوت بر روی یک پسر پوشانده می شود، قسمت بالای کفش اوست.

چرا شلوار جین راسته همه کاره ترین هستند

علاوه بر این، شلوارهای راسته در کمد لباس شما بسیار متنوع‌تر هستند. شما نمی توانید یک شلوار کوتاه بوت را با یک کت کت و شلوار بپوشید (یا اگر این کار را می کنید، نباید). شلوارهای راسته با همه چیز، از تی شرت و کفش های کتانی گرفته تا کت اسپورت و کفش های کتانی مناسب هستند.

برای من، مردی که شلوار برش چکمه پوشیده، متیو مک‌کانهی را در بهترین حالت تداعی می‌کند. گیج و گیجو – در بدترین حالت – یونیفورم پسرانه با شلوار جین پژمرده و فرسوده، هودی مدرسه و بهترین میلواکی در یک دست. یعنی، در بهترین سناریوشما مرا یاد پسری می اندازید که دختران دبیرستانی را در حالی که سبیل کودک آزاری می پوشاند، شکار می کند… در سال 1976.

و در حالی که ناگفته نماند، به هر حال آن را خواهم گفت – مدل شلوار راسته است نه مثل لاغر.

پوشیدن شلوار دم راست خواهد بود نه شما را شبیه همسایه سیزده ساله ایمو emo پدر و مادرتان می کند که همیشه در تیپ های کنسرت گروه هایی که نامشان را نمی شناسید و شلوارهایی که نقاشی شده به نظر می رسند، عصبانی به نظر می رسد. تا زمانی که در اندازه خود خرید کنید، شما باید به همان اندازه که در چکمه های فعلی خود احساس راحتی می کنید در یک پای صاف احساس راحتی کنید.

حالا، آیا باز شدن ساق شلوار شما با زنی که می‌خواهید تحت تأثیر قرار دهید، ظاهر شما را ایجاد می‌کند یا می‌شکند؟

نه. اما او بیشتر مایل است که یک جفت شلوار راسته را به شما بدهد تا سبکی که در دوره بوش به اوج محبوبیت خود رسید.

> اطلاعات داخلی SG بیشتری در Pinterest دریافت کنید!