کانون توجه خواننده دوست دختر سبک: جوزف از آتلانتا

زمان برای قسمت دیگری از مجموعه کانون توجه جامعه Style Girlfriend ما است!

شما بچه ها می دانید، این شما هستید – جامعه SG! – که شریان زندگی Style Girlfriend هستید. بدون اینکه همه شما هر روز در اینجا حضور داشته باشید تا چیزهای جدید را ببینید، انتخاب های ما را خریداری کنید، و حتی برای به روز کردن کمد لباس خود با ما همکاری کنید، همه ما اینجا در تیم SG فقط فریاد می زدیم “چگونه می خواهید چند chinos را امتحان کنید؟” به یک خلاء خالی

این هفته، جو را از آتلانتا معرفی می‌کنیم که ممکن است در نظرات او را با عنوان «جو متوسط» بشناسید. خوشبختانه، سبک این استخدام کننده مستقر در آتلانتا چیزی جز متوسط ​​است. ویژگی های گذشته را اینجا، اینجا و اینجا بررسی کنید!

در زیر، کانون توجه جامعه دوست دختر سبک در مورد جوزف:

نام، سن، شغل، شهر

جوزف، 40 ساله، استخدام کننده فنی/فروش استخدام، آتلانتا

کانون توجه خواننده، ویژگی خواننده

اولین بار کی Style Girlfriend را کشف کردید؟

احتمالا هشت سال پیش. من اخیراً به به روز کردن ظاهرم علاقه مند شده بودم و استایل مردانه یا چیزی شبیه به آن را در گوگل جستجو کرده بودم و به وبلاگ مگان برخورد کردم و گیر کردم. SG هنوز اولین جایی است که صبح هنگام وارد شدن به رایانه خود می‌کشم.

آیا می توانید لحظه “آها” خود را در مورد اهمیت استایل شخصی توصیف کنید؟

صحنه ای در آن وجود دارد شیطان پرادا می پوشد زمانی که شخصیت مریل استریپ در حال تنبیه شخصیت آن هاتاوی برای رد کردن مد بالا است. مریل استریپ توضیح می دهد که چگونه یک طراح لباس یک فصل یک رنگ یا سبک جدید را به عنوان یک باند فرودگاه معرفی می کند و چگونه دو سال بعد به مکان هایی مانند جمهوری موز می رسد. من در اینجا خلاصه می‌کنم، اما او ادامه می‌دهد که ممکن است فکر کنیم ما فراتر از پرمدعای مد بالا هستیم، زیرا سبک خود را صرفه‌جویی می‌کنیم یا شکار مقرون‌به‌صرفه‌ای داریم. اما اگر هنرمندی که چند سال پیش ریسک می‌کرد، نبود، در وهله اول این گزینه را نداشتیم که لباس‌هایی را که دوست داریم صرفه‌جویی کنیم.

وقتی آن صحنه را تماشا کردم، مکث کردم و مثل “وای” بودم. حتی رفتم و کتاب را خریدم و آن را هم خواندم. (شرم نیست!)

و ثانیاً نقل قولی از آن بود نیک وستر، که گفت: “از اینکه بهترین لباس پوشیده در اتاق باشید نترسید.” این در زمانی اتفاق افتاد که بچه‌های هم نسل/سن من، همه تی‌های گرافیکی، شورت باری، و دمپایی می‌پوشیدند. و ما خودآگاه بودیم که انگار با لباسی که می پوشیم خیلی تلاش کرده ایم ظاهر شویم.

خوب لباس پوشیدن برای شما چه معنایی دارد؟

این بازتابی است از اینکه شما در درون چه کسی هستید. من فکر می کنم اکثر پسرها، بدون توجه به سبک، لباس هایی می پوشند که نشان دهنده شخصیت آنها باشد. خوب لباس پوشیدن به این معنی است که بتوانید فراتر از آن گسترش پیدا کنید و شاید ریسک هایی را بپذیرید.

کانون توجه خواننده، ویژگی خواننده

اولین لحظه میلیون دلاری شما چه بود؟

هر زمان که یک کت و شلوار یا کت اسپرت می پوشم احساس می کنم یک میلیون دلار است. همیشه احساس می کنم برای اولین بار است که آن را می پوشم.

بازدید سریع

مارک پوشاک مورد علاقه “splurge”؟

رئیس هوگو

برو به “دزدیدن” مارک لباس؟

جی.کرو

محصول آرایشی که نمی توانید بدون آن زندگی کنید؟

تیغ ایمنی و برس اصلاح

قدیمی ترین لباسی که در کمد دارید؟

کت زمستانی مارک نیویورک بلومینگدیل. احتمالا 7 سالشه

شب داخل یا شب بیرون؟

شب بیرون با همسرم

نوشیدنی امضا؟

منهتن اما آتلانتا یک جامعه آبجوسازی صنایع دستی خارق العاده دارد، بنابراین آبجوی خوب زیادی نیز به راحتی در دسترس است.

اولین عشق مشهور

آلیشیا سیلورستون در ویدیوی “گریه” از آئروسمیت

کالای اصلی کمد لباس تابستانی؟

پیراهن پولو لاکوست پیکه. آتلانتا از ماه می تا سپتامبر به طرز عجیبی گرم و مرطوب است و نمی‌توانید بیش از 5 دقیقه بیرون باشید بدون اینکه عرق کنید. بسیاری از افراد برای جبران این موضوع لباس‌های خشک می‌پوشند، اما به نظر من یقه‌شرت‌ها چه در حال انجام فعالیت‌های فعال باشند چه نباشند، عالی به نظر می‌رسند و همچنان عرق را از بین می‌برند.


الهام از سبک سلبریتی ها؟

ادریس البا و جف گلدبلوم

***

PS آیا هنوز منتظر اپیفانی ارتقای سبک خود هستید؟ سپس به ما اجازه دهید تا با صدای بلند شاخ خرید را با تیم SG بزنیم! بوق بوق، این بهترین است!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با ما همکاری کنید تا سبک شما را ارتقا دهیم، و ما قول می دهیم که در شغل خود ارتقاء پیدا کنید… نه فقط شوخی. واضح است که ما نمی توانیم این قول را بدهیم. اما ما می توان نوید توجه و مراقبت شخصی را بدهید که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! اگر برای یک لک برای تغییر زندگی خود، یا به سادگی به پایان فرآیند خرید بروید، ما را فریاد بزنید.

> می خواهید با تیم SG در تماس باشید؟ شما همیشه می توانید برای ما توییت کنید یا به دی‌ام‌های اینستاگرام ما سر بزنید!