او چه می پوشید: کیوشی مارتینز متخصص پوشاک مردانه

در حالی که دیدن افراد مشهور برای الهام گرفتن از طنز می تواند سرگرم کننده باشد، اغلب مفیدتر است که به سادگی به اطراف خود نگاه کنید – به دوستان شیک، همکاران، حتی غریبه ها در خیابان. به همین دلیل است که ما دوست داریم سبک شخصی دوستان خوش لباس خود را در اینجا در SG مستند کنیم. مردان واقعی که ما با سبک قاتل می شناسیم.

من کیوشی مارتینز را از زمانی که هر دو در صحنه #لباس مردانه در تامبلر کوچک بودیم می شناسم (بله، وبلاگ Tumblr… خیلی وقت پیش بود).

این متخصص شیکاگوی شیکاگو که طرفدار لباس‌های مردانه است، ابتدا از طریق وبلاگ خود، The Silentist، و همچنین برای پست‌های مهمان با جزئیات و آموزنده خود در Put This On (یک مکه پوشاک مردانه در صورتی که وجود داشته باشد) شهرت سبک خیابانی پیدا کرد. .

از آن زمان، مارتینز اشتیاق خود را به عنوان یک متخصص تناسب اندام با هال مدن به کار انداخت. اگر در منطقه شیکاگو زندگی می کنید و می خواهید لوکسی را تجربه کنید که یک لباس سفارشی است، به شدت توصیه می کنم با شما تماس بگیرید..

کیوشی مارتینز، متخصص پوشاک مردانه، سبک یک هفته را به اشتراک می گذارد:

دوشنبه

کیوشی مارتینز، آنچه می پوشید، استایل، لوازم ضروری استایل، کمد لباس هفته، استایل مردانه، مد مردانه، لباس مردانه، استایل، مد

پیراهن: پولو رالف لورن | شلوار جین: انتخاب طبیعی | چکمه: Epaulet New York | دستبند: Leather Works Minnesota

یک روز متوجه شدم که جی لنو، رالف لورن و کانیه وست همگی از طرفداران ظاهر جین بر روی جین هستند و راه‌های مختلفی برای تفسیر آن وجود دارد: پدر یقه‌آبی حومه شهر، آمریکاییانا وینتیج مصنوعی، و مد بالا تحت تاثیر لباس های خیابانی روزهایی که در محل کار با مشتریان ملاقات نمی کنم، شلوار جین می پوشم. من قبلا فقط جین تیره و خام می پوشیدم، اما دوستم این برند را به من معرفی کرد و من نرمی آن را دوست داشتم.

سهشنبه

چه می پوشید، لباس مناسب، کیوشی مارتینز، استایل، مد مردانه، استایل مردانه، لباس مردانه

کت و شلوار: هال مدن | پیراهن: بریونی | کراوات: لباس زیبا وندا | کفش: Gaziano & Girling

این احتمالاً پوشیده ترین کت و شلوار من هنگام ملاقات با مشتریان برای یراق آلات خصوصی است. پارچه سر ناخن آبی درخشان – Super 150s از Vitale Barberis Canonico – به اندازه سرمه ای تیره یا زغالی جدی یا محافظه کارانه نیست. من کت و شلوارهای رسمی خود را با جیب های ژاکتی و بدون جیب پشتی روی شلوار ترجیح می دهم. ظاهر تمیزتری دارد. در گذشته من کت و شلوارهای غیرقابل سفارش و سفارشی می پوشیدم و آنها را تغییر می دادم. اما پوشیدن یک کت و شلوار سفارشی به شما نشان می دهد که چه چیزی را از دست داده اید. این حالت شما را دنبال می کند و بعد از اینکه بوم کامل به شما قالب می شود بهتر حرکت می کند.

چهار شنبه

کیوشی مارتینز، آنچه می پوشید، استایل، لوازم ضروری استایل، کمد لباس هفته، استایل مردانه، مد مردانه، لباس مردانه، استایل، مد

کت و شلوار: هال مدن | چوگان: کنت وانگ | کفش: آلدن

پیراهن و کراوات تنها راهی نیست که من کت و شلوار می پوشم. این روش ترجیحی من برای پوشیدن کت و شلوار تابستانی است. پارچه سبک وزن (6 اونس) از طیف “اثرات خنک” Ermenegildo Zegna است که در رطوبت به خوبی کار می کند تا پوشش خود را حفظ کند. ژاکت دارای جیب های پچ، بوم داخلی سبک تر، نیمه آستر و شانه های نرم تر است. این شلوار دارای تنظیمات جانبی برای راحتی است. من ترجیح می‌دهم یک پیراهن یقه‌دار آستین بلند بپوشم، زیرا یکی از معدود پیراهن‌هایی است که بدون کراوات زیر ژاکت خوب به نظر می‌رسد.»

پنج شنبه

کیوشی مارتینز، آنچه می پوشید، استایل، لوازم ضروری استایل، کمد لباس هفته، استایل مردانه، مد مردانه، لباس مردانه، استایل، مد

پیراهن: نیوهانس | شلوار: هرتلینگ | کفش: Epaulet New York

«لباس‌های تفریحی توسط بسیاری از افراد مورد توجه قرار نمی‌گیرند و از آن استقبال نمی‌کنند. من فکر می کنم این یک روش زیبا برای لباس پوشیدن در هنگام مواجهه با آب و هوای گرم است. را مشکوک ظاهر کتانی برای روزهای آخر هفته که با دوستان برای نوشیدن موهیتو می‌روید عالی است. نکته کلیدی این است که لباس‌های کتان را پیدا کنید که کمی جادارتر از لباس‌هایتان باشند تا هوا از آن عبور کند و پارچه بتواند تنفس کند. همه وسواس زیادی نسبت به لباس های باریک دارند، اما اینکه اجازه دهید عرق در تابستان به شما بچسبد، منطقی نیست.

جمعه

KiyoshiMartinez-05-یکشنبه

پیراهن: Barena Venezia | شلوار جین: 3Sixteen | کفش: کفش بنجامین | دستبند: Chicatolia

«داستان واقعی: من این لباس را در یک نمایشگاه هنری در شیکاگو وست لوپ ماه گذشته پوشیدم و کمتر از پنج بار در مورد اینکه چه نوع هنری انجام می‌دهم از من پرسیده شد. با شرمندگی، مجبور شدم به آنها اطلاع دهم که یک پیراهن تونیک کتانی پارچه‌ای می‌پوشم که باعث می‌شود شبیه اعضای گروه The Others در «LOST» به نظر برسم، برای زمانی که می‌خواهم در روزهای تعطیلم استراحت کنم.

***

برای کمد لباس خود کمک می خواهید؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما بدهیم که باعث می‌شود احساس کنید بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای هستید که در حال حاضر هستید! ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید چگونه لباس‌های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***

در ابتدا اوت 2016 منتشر شد. آیا سبک واقعی پسر بیشتر در SG می خواهید؟ به ما اطلاع دهید! و ویژگی های دیگر را اینجا، اینجا و اینجا بررسی کنید!