چگونه یک کمد لباس 500 دلاری پس از فارغ التحصیلی بسازیم و بپوشیم

بهار امسال کالج را پشت سر می گذارید؟ SG شما را تحت پوشش قرار داده است. با تغییر لباس‌های خود از کالج به حرفه‌ای با کمد لباس‌های محترم پس از فارغ‌التحصیلی، به این بخش نگاه کنید. ما به شما نشان می دهیم که سرمایه گذاری 500 دلاری در سبک شخصی شما تا کجا می تواند پیش برود.

وقتی روبروی دسته ای از “تبریک، گراد!” نشسته اید. کارت‌ها، مطمئن شوید که تعدادی از آن دسته از چک‌های خیرخواه را برای ارتقای کمد لباس کنار بگذارید.

این تازه ترین شروعی است که وجود دارد – شروع یک سبک زندگی کاملاً جدید – بزرگسالی. چه از قبل شغلی را آماده کرده باشید (به خوبی انجام داده باشید!) یا در حال آماده شدن برای مصاحبه باشید (اووف، ما شما را احساس می کنیم)، بخش بزرگی از این تغییر از طریق کمد شما انجام می شود. شما باید قسمت را نگاه کنید، بچه ها!

تعهدات ماه در دوست دختر سبک

به همین دلیل است که ما اینجا هستیم! به عنوان بخشی از ماه تعهدات، SG می خواهد کمک کند تا تعهد به کمد لباس یک مرد بالغ را آسان کند.

تغییر شما از دانشجو به کار حرفه ای، یا می دانید، کار حرفه ای-امیدوار کننده، به اندازه کافی سخت است. فهمیدن اینکه برای زندگی جدیدتان چه بپوشید نباید اینطور باشد.

باور کنید یا نه، همه چیزهایی که برای کمد لباس بعد از فارغ التحصیلی نیاز دارید را می توان با کمتر از 500 دلار تهیه کرد. همراه با چند لوازم جانبی کلیدی و اضافی، شرط می‌بندیم که شما قبلاً (شما انجام دادن جوراب و لباس زیر دارید، درست است؟)، این سیزده تکه تمام چیزی است که برای تغییر سبک به زندگی خارج از دانشگاه نیاز دارید.

در زیر، کمد لباس مردانه 13 تکه 500 دلاری پس از فارغ التحصیلی:

SG-Full-Cardrobe-Final

1. شلوار جین تیره | 2. کراوات راه راه | 3. کفش مجلسی قهوه ای | 4. پیراهن مجلسی | 5. کمربند قهوه ای گاه به گاه | 6. شلوار | 7. ژاکت یقه ای | 8. تی شرت| 9. پیراهن لباس | 10. chinos | 11. مانتو اسپرت | 12. کمربند لباس قهوه ای | 13. چکمه های صحرایی

کفش بعد از فارغ التحصیلی

پایه و اساس کمد لباس شما پس از فارغ التحصیلی به معنای واقعی کلمه می تواند از ابتدا ساخته شود. معنی؟ با کفش شروع کنید.

یک جفت کفش مجلسی باکیفیت که برای دفتر و خارج از آن مناسب است، لازم نیست تمام بودجه کمد لباس شما را به باد دهد. حداقل، دیگر نه. مارک‌های جدید DTC (مستقیم به مصرف‌کننده) مانند پل ایوانز و نیو ریپابلیک از مارک مک‌نیری، واسطه‌ها را حذف کرده و پس‌انداز را به مصرف‌کنندگان سبک دوست و در عین حال آگاه از قیمت مانند شما منتقل می‌کنند.

فقط به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از کفش می شود، اگر شما از آنها مراقبت کنید، آنها از شما مراقبت خواهند کرد. مخصوصاً وقتی صحبت از چرم و جیر می شود، نگهداری آن اهمیت دارد.

برای روزها و شب های خارج از کار، چکمه های صحرا بهترین دوست شما خواهند بود. در سایه خنثی قهوه‌ای یا ماسه‌ای، این چکمه‌ها با هر شلواری که دارید، که می‌توانید آن را بالا یا پایین بپوشید، خوب به نظر می‌رسند. و را می توان در تمام طول سال پوشید، که در مقایسه با کفش های کتانی مورد علاقه شما، امتیازات تطبیق پذیری زیادی به آنها می دهد.

همچنین می توانید به فروشگاه هایی مانند DSW و Nordstrom Rack بروید و به دنبال معاملات باشید. ما جفت کلارک را در بالا در DSW با تنها 55 دلار پیدا کردیم.

ضرورت جدید: یک کت و شلوار باریک

بعدی در لیست اولویت های شما باید یک کت و شلوار سرمه ای یا زغالی بی زمان و باریک باشد. روی قیمت قابل دسترس و برش مدرن گزینه های کت و شلوار H&M نخوابید. ژاکت و شلوار شما هر چه بهتر به نظر برسند (و گران‌تر) به نظر می‌رسند – بنابراین قبل از آن مصاحبه یا اولین روز کاری خود کمی بیشتر بپردازید تا آنها را بسازید.

همین امر در مورد پیراهن لباس طرح‌دار مانند آنچه در بالا از Spectre & Co یافتیم با تنها 45 دلار صدق می‌کند – این پیراهن از دکمه‌های سفید آماده شما به یاد ماندنی‌تر است و تضمین می‌کند که شما را از بقیه افراد پس از کالج متمایز می‌کند.

به روز رسانی کمد لباس بعد از کالج با وسایل ضروری خارج از وظیفه

از آنجا، فقط یک موضوع پر کردن اصول همه کاره است که برای انبوه مناسبت های مختلف به خوبی به شما کمک می کند. به عنوان مثال، یک پیراهن مجلسی که با شلوار جین تیره یا چینی برای گردش های آخر هفته به همان اندازه که با کت و شلوار سرمه ای و یک کراوات طرح دار ست می شود، عالی به نظر می رسد. ما مال خود را در Joe Fresh فقط با 24 دلار پیدا کردیم!

نماد تی شرت

بنابراین شما کمد لباس پس از فارغ التحصیلی را دارید. حالا بیایید در مورد نحوه پوشیدن لباس های جدید خود صحبت کنیم.

ما سیزده قطعه بالا را در چهار ظاهر متمایز ترکیب کرده‌ایم که به چهار هدف متمایز خدمت می‌کنند. از روزهای هفته که به پیاده‌روی حرفه‌ای می‌کوبید تا شام آخر هفته با دوستانتان (امیدواریم که آنها پول بدهند؟)، و مجموعه مهم تاریخ، ما ظاهر شما را که بعد از فارغ‌التحصیلی به پایان رسانده‌اید پوشش داده‌ایم.

نگاه مصاحبه شماره 1 لباس کمد لباس پس از فارغ التحصیلی

ظاهر دفتر کمد لباس پس از فارغ التحصیلی

SG می گوید: همیشه بهتر است برای مصاحبه زیاد لباس پوشیده باشید. در حالی که این احتمال وجود دارد که کد لباس محل کار شما هر روز به دنبال کت و شلوار نباشد، در نهایت با پوشیدن لباس راحت‌تر احساس راحتی می‌کنید زیرا سعی می‌کنید کارفرمایان بالقوه را متقاعد کنید که چهار سال گذشته را هر روز با همان شلوار ورزشی سپری نکرده‌اید. .

ناگفته نماند که شما به آن کت و شلوار نیاز دارید سرگرم کننده چیزهای بزرگسالان نیز مانند عروسی‌ها، مهمانی‌های تعطیلات و قرارهایی که فراتر از ملاقات برای اولین بار در اتحادیه دانشجویی است.

این تکه های فونداسیون لازم نیست که گران باشند تا روی نقطه باشند، اما باید با آنها درست رفتار کنید تا ماندگار شوند. کت و شلوار خود را متناسب کنید و کفش های خود را براق نگه دارید. ایده خوبی است که آنها را با درختان کفش نگهداری کنید تا شکل آنها حفظ شود و وقتی آنها را نمی پوشید بدبو نشوند.

به یاد داشته باشید: کمد لباس فارغ التحصیل دانشگاه با قطعات کار شروع می شود!

کت و شلوار سرمه ای و کفش های مجلسی قهوه ای تیره مانند یک بوم خالی هستند – از اینکه با هر چیز دیگری مانند پیراهن و کراوات خود کمی سرگرم شوید نترسید.

این احتمال وجود دارد که قبلاً یک پیراهن لباس سفید کلاسیک داشته باشید، بنابراین یک گزینه طرح دار به چرخش خود اضافه کنید تا کمی شخصیت داشته باشید. یک پیراهن به رنگ آبی رنگی تضاد جالب اما کم رنگی با کت و شلوار سرمه ای ایجاد می کند.

برای کارهای تکمیلی، مراقب فروش در فروشگاه هایی مانند Express باشید – ما دو کمربند چرمی بالا را با قیمت زیر 60 دلار در آنجا پیدا کردیم. کمربند کمد حتی قابل برگشت است و گزینه قهوه ای تیره و مشکی را به شما می دهد.

احتمالاً اغلب رنگ قهوه ای را انتخاب می کنید، اما مشکی برای لباس رسمی تر ضروری است (و با خاکستری عالی به نظر می رسد).

ما همچنین از طرفداران بزرگ The Tie Bar برای لوازم جانبی مردانه هستیم. آنها یک منبع فوق العاده (و فوق العاده خاص) برای گزینه های لباس گردن مقرون به صرفه و جالب هستند—شما می توانید تقریباً هر رنگ، طرح و ساختی را که قابل تصور باشد با کمتر از 25 دلار پیدا کنید. همانطور که بودجه شما افزایش می یابد، مجموعه کراوات های شما نیز می تواند، به هر پیراهنی که دارید قابلیت پوشیدن بیشتری می دهد.

این ترکیب آسان و پیچیده ظاهری است که شما را ناامید نمی کند چه برای عروسی بهترین دوست خود لباس بپوشید و چه برای کار.

***

لباس کمد لباس شماره ۲ جنگجوی آخر هفته

لباس آخر هفته کمد لباس بعد از فارغ التحصیلی

SG می گوید: دیگر اتاق خوابگاه نیست. دیگر هیچ وعده غذایی در کافه تریا، در سینی خورده نمی شود. دیگر خبری از مهمانی های بعدازظهر در یک تی شرت با آستین های بریده نیست. حتی اگر هنوز در حال انتقال به دنیای واقعی هستید و با یکی از دوستانتان یا در زیرزمین والدینتان زندگی می‌کنید، حالا آخر هفته‌ها متفاوت است. این چیزی به نام برانچ وجود دارد و بسیار عالی است.

پس مطمئن باشید، شاید نشستن در کنار دوستانتان که روسری وافل می‌اندازند و Bloody Mary’s را عقب می‌اندازند، اینطوری خرج نمی‌کنید. هر بعدازظهر شنبه، اما به جرات می توان گفت که آن شورت بسکتبال گشاد و هودی لوگوی دانشگاه، به هر دلیلی دیگر آن را برای خروج از خانه نمی برند.

با این حال نترسید – شما هنوز هم می توانید در حالی که مانند یک مرد بالغ لباس می پوشید، بسیار راحت باشید.

به یاد داشته باشید: یک کمد لباس مقرون به صرفه پس از فارغ التحصیلی نباید نگاه کن ارزان!

همان پیراهن مجلسی نرمی که دیشب در قرار ملاقات پوشیدی؟ آن را روی یک تی‌شرت ساده و فوق‌العاده نرم بپوشید (این تی‌شرت از Alternative Apparel فقط با قیمت 16 دلار شروع می‌شود) با یک جفت جین تیره و باریک و چکمه‌های صحرایی مطمئن خود.

شلوار جین خود را ببندید، سایه های مورد علاقه خود و یک ساعت معمولی شیک را بردارید و ناگهان برای هر چیزی که ممکن است یک #SundayFunday سر راهتان قرار دهد آماده می شوید.

فقط میدونی اینطوری صداش نکن

***

لباس کمد لباس شماره 3 شب قرار

لباس شب قرار ملاقات پس از فارغ التحصیلی

SG می گوید: هیچ کس هرگز نگفته است که پشت سر گذاشتن زندگی در دانشگاه کار آسانی است، اما قطعاً مزایای خاصی وجود دارد که تقریباً هر فارغ التحصیل با آن موافق است. قرار ملاقات زمانی که واقعاً درآمد دارید؟ این یکی از آنهاست

اکنون که چشم انداز رمانتیک شما فراتر از مهمانی های خانگی و ناهار در اتحادیه دانشجویی است، زمان آن رسیده است که لباس دوستیابی شما نیز تکامل یابد.

لازم نیست به شما یادآوری کنیم که خانم‌ها چقدر می‌توانند مراقب باشند، بنابراین به او نشان دهید که با پوشاندن پیراهن، لایه‌بندی روی ژاکت و اضافه کردن یک کمربند به لباس‌های چینی‌تان، کمی دقت و فکر کرده‌اید. (هرگز توجه نکنید که این نیز احتمالاً ظاهری است که می توانید در محل کار از آن دور شوید و قرار ملاقات شبانه هفته را ایجاد کنید مسیر راحت تر – بگذارید فکر کند همه چیز برای اوست.)

به یاد داشته باشید: لباس های کار فارغ التحصیل کالج می تواند دو کاره باشد!

پیراهن مجلسی ظاهر را زیباتر می‌کند، بنابراین شما خیلی رسمی یا گرفتگی احساس نمی‌کنید، در حالی که کفش‌های مجلسی به اندازه کافی جلای آن را اضافه می‌کنند. آنها با هم می گویند “به این فکر کردم که برای تو چه می پوشم” بدون اینکه بگویند “این یک مناسبت شیک است.”

داشتن این نوع “کمد لباس کپسولی” همچنین مقداری سرمایه برای درمان علاقه عشقی شما/آخرین مسابقه بامبل با چیزی بیش از چند آبجو در طول ساعات شادی آزاد می کند. پس ادامه دهید، از مدهای قدیمی و یک سبد سیب زمینی سرخ کرده ترافل استفاده کنید – او (امیدواریم) ارزشش را داشته باشد.

***

لباس کمد لباس شماره 4 شام آراسته

لباس شام مشتری کمد لباس بعد از فارغ التحصیلی

SG می گوید: توانجامش دادی. شما زندگی بزرگسالی خود را دارید، دور از دانشگاه و دور از خانه. شما یک شغل یا یک دوره کارآموزی دارید—شاید حتی یک چارچوب تخت و مقداری آثار هنری روی دیوارها داشته باشید. واقعی قاب ها

همه به شما افتخار می کنند، هیچکس بیشتر از والدین ستایشگر شما. و حالا آنها می خواهند به شهر بیایند و شما را برای شام بیرون ببرند تا بتوانند همه چیز را از پسر بچه گرانقدرشان بشنوند.

در حالی که احتمالاً می توانید از دیدن پد شما به آنها اجتناب کنید (اگر هنوز کاملاً خوشبو نشده است)، باید برنامه ریزی کنید که برای شام آن را با لباس “ببین چقدر بالغ هستم” از پارک بیرون بیاورید.

مطمئناً، بسته به فصل و نوع رستورانی که به آن می‌روید، ممکن است لباسی که می‌پوشید کمی متفاوت باشد، اما اگر با والدینتان هستید، فقط بدانید: اشتباه کردن با لباس پوشیدن همیشه بی خطر است. چینی‌های باریک، پیراهن طرح‌دار و چکمه‌های غیررسمی شما مکان خوبی برای شروع هستند – نه خیلی زیبا، نه هم گاه به گاه

امتیاز جایزه برای تکان دادن یک تساوی (پدر تحت تأثیر قرار می گیرد، مامان بی حال می شود). همه چیز را با یک کمربند کنار هم بکشید و تیزتر از گوشه نقشه قاب شده شهر خود که در اتاق نشیمن شما آویزان است به نظر می رسید.

این ترکیبی از عناصر شیک و معمولی ترکیبی عالی برای تقریباً هر نوع گردش عصرگاهی است – از سرگرم کردن مشتریان گرفته تا همراهی یک زن زیبا در شهر. (به هر حال خوب است که بیش از یک شب قرار ملاقات داشته باشید.)

اما شما از قبل این را می دانستید، نه؟ لباس پوشیدن را فراموش کنید، شما یکنواخت هستید فكر كردن مثل یک بزرگسال الان

***

برای فارغ التحصیلی سبک خود آماده اید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

اگر آماده پذیرش بزرگسالی هستید، اما از فکر خرید برای آن می ترسید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم.

با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما قول بدهیم که به شما احساس بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای را که در حال حاضر هستید، می‌دهد! ما همچنین به شما کمک می کنیم تا بفهمید که چگونه لباس های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.

***