به ماه تعهدات خوش آمدید! – دوست دختر سبک

استایل ماه تعهدات دوست دختر

ما فکر کرده بودیم که مارس را “ماه جنون” خود بنامیم، اما صادقانه بگویم، این موضوع کمی بدبین به نظر می رسید. به خصوص با توجه به کمتر از ولرم پذیرایی خلاصه قبلی این هفته از کتاب‌ها، فیلم‌ها و موارد دیگر که دوست دارم زنانی را که در مرکز داستان‌ها حضور دارند، جیرجیرک‌ها از تقریبا همه شما (بچه ها درباره چه چیزی بود!)، من به اندازه کافی آفلاین احساس عصبانیت می کنم. نیازی نیست آن را به اینجا بکشید. فعلا به هر حال

بعلاوه، ما فقط می‌توانیم در مورد متضاد جنون-سلامتی- صحبت کنیم، قبل از اینکه شما بالاخره عادت‌های خودمراقبتی را که ما شایعه کرده‌ایم اتخاذ کنید و بعد دیگر کسی برای ملاقات با SG باقی نماند، زیرا همه شما در جایی روی مبل یک درمانگر دراز کشیده‌اید یا استراحت در یک حمام حباب با رایحه اسطوخودوس. و بدیهی است که هر دو مکان بدی برای آوردن تلفن همراه و لپ‌تاپ هستند.

پس برای ماه تعهدات در SG قرار است چه چیزی را پوشش دهیم؟

خب چندتا چیز

ما می خواهیم بررسی کنیم که ممکن است در مورد کمد لباس خود کجا پای خود را متعهد کرده اید. آیا بر روی آن قطعات کپسولی که لباس پوشیدن هر روز صبح را آسان تر می کند، پراکنده می شود؟ آیا این یاد می گیرید که از لباس هایی که قبلاً دارید مراقبت کنید؟ من به تو نگاه می کنم، ژاکت های ترمه…

یا شاید این متعهد است که از خرید لباس‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید دست بردارید—دیگر ژاکت خاکستری وجود ندارد زیرا من و شما هر دو می‌دانیم که خاکستری شما را می‌شوید. دیگر خبری از کفش‌های راحت، اما به طرز وحشتناکی زشت نیست.

گاهی اوقات یک تعهد یک وعده است متوقف کردن انجام کاری که به شما خدمتی ندارد، قول ندادن به انجام آن در بقیه عمرتان.

ما همچنین می‌خواهیم برخی از خبره‌های برجسته سبک را که واقعاً به یک ظاهر متعهد هستند، در کانون توجه قرار دهیم. نه به روشی یکنواخت، بلکه بیشتر از یک “وای که شخص واقعاً به یک متعهد شده است حس درونی” به نوعی

ما همچنین قصد داریم نکاتی را برای آسان‌تر کردن متعهد شدن به خرید هوشمندانه‌تر به اشتراک بگذاریم. نه پول بیشتری خرج کنید نه با انصراف از “مد” به طور کلی. من درباره قوانین ساده ای صحبت می کنم که آرزو می کنید وقتی کوچکتر بودید یکی به شما یاد می داد، مانند اینکه چگونه خواهر یا برادر بزرگترتان به شما یاد داد نوشیدنی ها را در یک بطری آب در زیرزمین مخلوط کنید در حالی که والدینتان در طبقه بالا در دبیرستان مشغول تماشای تلویزیون بودند. میدونی، درس های ارزشمند.

ما همچنین می‌خواهیم داستان‌هایی را از تیم خود در مورد تعهدات، شکستن تعهدات، و چگونگی و زمان زندگی در این میان به اشتراک بگذاریم.

و در نهایت، ما از شما می خواهیم در تورنمنت سالانه جنون سبک مردانه، به یک سلبریتی متعهد شوید که استایلش را به آن سوگند یاد می کنید! ما هنوز در حال نهایی کردن شرکت کنندگان امسال هستیم (خیلی 12 مرد عصبانی با سیگار کشیدن کمتر و ساسپندرهای کمتر)، بنابراین با خیال راحت به انتخاب خود، مورد خود را در زیر بنویسید. سال گذشته، من خیلی زود به پسرم مایکل بی. جردن متعهد شدم، و امسال نگرانم که ببینم بقیه تیم چه کسی را تا آخر عمر پیش‌بینی می‌کند.

به من بگو:

برای SG MADNESS 2019 مایل هستید که سبک کدام سلبریتی را متعهد کنید؟

(تصویر صفحه اصلی از طریق)