تاکسیدو در مقابل کت و شلوار: جشن عروسی شما باید چه بپوشد؟

شما نامزد کرده اید. تبریک میگم در حال حاضر به پایین بزرگ سوال، شما و دامادهایتان چه بپوشید؟

هنگام برنامه ریزی عروسی لک، بدیهی است که گزینه های بیشتری نسبت به قبل وجود دارد. اگر در ساحلی در کابو قرار می گیرید، می توانید یک پیراهن کتان و دمپایی انتخاب کنید. یا شاید در یک مراسم مذهبی یا فرهنگی شرکت می‌کنید که خواستار لباس سنتی است (راستش را بخواهید، این فقط زندگی شما را آسان‌تر می‌کند، زیرا یک چیز کمتر است).

خط پایین؟ ما طرفدار این هستیم که خلاقیت و روحیه روز را در آغوش بگیرید.

گرافیک ماه تعهدات

با این حال، در اکثر موارد، این تصمیم به طور کلی به دو انتخاب بستگی دارد: تاکسیدو در مقابل کت و شلوار.

اگر این مشکل شماست، ادامه مطلب را بخوانید. ما در حال شکستن مزایا و معایب پوشیدن کت و شلوار تاکسیدو در مقابل کت و شلوار هستیم، بنابراین شما می توانید بهترین انتخاب را برای روز بزرگ خود داشته باشید.

استدلال برای جشن عروسی پوشیدن کت و شلوار

تاکسیدو در مقابل کت و شلوار، نحوه هماهنگ کردن تاریخ عروسی، کت و شلوار عروسی، لوازم عروسی، پاپیون، کراوات، مربع جیبی، گل برگردان، کت و شلوار تابستانی، مطابقت با تاریخ شما، هماهنگی لباس، استایل تابستانی مردانه

واضح‌ترین استدلال در بحث تاکسیدو و کت و شلوار به نفع کت و شلوار برای شما و دامادهایتان؟ عروسی در روز

اگر عروسی در طول روز باشد، لباس‌های عروسکی واقعاً «مناسب» نیستند.

حالا دوباره اینو میفهمم 2019 است! قوانین مهم نیست! با حقیقت خود زندگی کنید! و همه اینها، اما ما در مورد یک مناسبت سنتی صحبت می کنیم، بنابراین ممکن است با سنت شروع کنیم.

لباس شب (یعنی تاکسیدو) واقعاً برای پوشیدن در شب است. به طور خاص بعد از ساعت 5 بعد از ظهر. اگر روز بزرگ شما زودتر شروع می شود، پس کت و شلوار همان چیزی است که «انجام می شود». باز هم، آن را با یک دانه نمک مصرف کنید و زندگی خود را بگذرانید، اما این سنتی ترین استدلال به نفع داماد و دامادهایی است که در عروسی کت و شلوار می پوشند.

البته برای عروسی شبانه هم می توانید کت و شلوار بپوشید. شما مجبور نیستید تاکسیدو بپوشید اگر کت و شلوار همان چیزی است که با پوشیدن آن احساس راحتی بیشتری می کنید، انتخاب خوبی برای شماست.

شما می خواهید در روز بزرگ خود احساس بهترین نسخه خود را داشته باشید، و اگر در یک کت و شلوار بیشتر از کت و شلوار میمونی احساس “شما” دارید، پس به هر حال. کت و شلوار بپوش

در اینجا یک استدلال به نفع کت و شلوارهای I وجود دارد نکن خرید از داماد: پسرها نمی‌خواهند دوستان خود را وادار به خرید یا اجاره لباس عروس کنند، بنابراین کت و شلوار راه معقول‌تری به نظر می‌رسد. در اینجا دلیل آن است پیش فرض به کت و شلوار بد است:

1. عروسی برای هیچکس ارزان نیست.

نیوزفلش: ازدواج هزینه دارد. به عنوان یک مرد بالغ، باید بدانید وقتی به ایستادن در عروسی کسی بله می‌گویید، درگیر چه چیزی هستید. آنجا جشن مجردی است. بلیط هواپیما و هتل (اگر عروسی شامل سفر باشد). هدیه.

اگر نمی‌توانید به راحتی این هزینه‌ها را متحمل شوید، نه گفتن به داماد بودن هیچ اشکالی ندارد. پاسخ صادقانه “من برای جشن گرفتن با شما هیجان زده هستم، اما از نظر مالی این چیزی نیست که در حال حاضر انجام دهم” کاملا قابل قبول است. در غیر این صورت، دامادها انتظار دارند مقداری پول خرج کنند، و اشکالی ندارد که از آنها بخواهید کت و شلوار بپوشند، حتی اگر به این معنی باشد که باید بروند کت و شلوار بخرند.

2. به هر حال اجاره دادن تاکسیدو احمقانه است.

وقتی صحبت از پول شد، اجاره یک تاکسیدو مانند ریختن شامپاین در زهکشی است. ضایع است. و اغلب اوقات، یک تاکسیدو اجاره ای به نظر می رسد، خوب، یک تاکسیدو اجاره ای.

به نظر من اولین و آخرین باری که باید تاکس کرایه کنید، جشن سالمندان است. ما بعداً در مورد مزایای خرید یک تاکسیدو صحبت خواهیم کرد، اما اگر بین دوستانتان کت و شلوار بپوشید که احتمالا مجبور به خرید در مقابل لباس‌های کرایه‌ای هستند، به هر حال ما در حال صحبت اشتباه هستیم.

3. بچه ها به راحتی از کار بیفتند.

صحبت واقعی: الف لوتا لباس های ساقدوش ها معمولاً بعد از عروسی کاملاً غیر قابل پوشیدن است. در واقع، من چند نفر را دیده ام که مطمئناً تا پایان عمر پوشیده از تافته ابریشم مرجانی در پشت کمد شخصی که می پوشند زندگی می کنند. اما کت و شلواری که در یک رنگ خنثی مانند سرمه ای، خاکستری یا مشکی مناسب باشد؟ که می توان آن را برای همیشه پوشید.

4. روز بزرگ شماست. شما باید قوانین را تعیین کنید.

ما خانم ها هستیم همیشه انتظار خرید لباس ناخن هایمان را درست کنیم و موهای ما و آرایش ما اگر عروس در کنار راهرو ظاهری منسجم پیدا کند، داماد باید انتظار داشته باشد که طرف او به عنوان بخشی از جشن عروسی به نظر برسد، نه فقط مهمانان تصادفی که از جلو سرگردان شده اند. تنها کاری که باید انجام دهید کت و شلوار است – یعنی مگر اینکه ناخن های شما نیاز به کار داشته باشند.

بهترین استدلال برای پوشیدن کت و شلوار؟ آنها لازم نیست مطابقت داشته باشند.

قبل از اینکه فکر کنید من همه عروس خانم‌ها را در مورد اینکه چگونه دامادها باید یک کت و شلوار یکسان بپوشند (اینجا را ببینید که چرا من اصلاً از کلمه “باید” خوشم نمی‌آید) صحبت کنم، فکر نمی‌کنم دوستان شما نیازی به خرید یک کت و شلوار جدید داشته باشند. روز بزرگ شما تا زمانی که آنها دارای رنگی به رنگی هستند که شما و همسرتان انتخاب کرده اید، همه شما طلایی هستید!

اگر داماد بخواهد از دامادهایش بخواهد که همه کت و شلوار زغالی بپوشند، عالی است! اگر از برادران خود بخواهید با شماره های نیروی دریایی ظاهر شوند، کار می کند! به شما قول می دهم هیچ کس متوجه نمی شود که برودی شلوار چین دار پوشیده است، در حالی که برادی یک شلوار جلوی صاف به تن دارد. تا زمانی که شما و دامادهایتان یک رنگ کلی بپوشید، منسجم و شیک به نظر خواهید رسید.

اگر می خواهید روی ظاهر کت و شلوارها کنترل داشته باشید، می توانید برای اطمینان از تناسب تمیز، مدرن و باریک، هزینه خشکشویی و خیاطی را بپردازید.

تصمیم به انتخاب کت و شلوارهای یک رنگ ممکن است باعث شود که یک یا دو نفر از دامادهای شما همچنان مجبور به بیرون رفتن و خرید یک کت و شلوار جدید شوند. تا زمانی که یک رنگ سنتی را انتخاب کنید و نه مثلاً شرابی، تقریباً مطمئن باشید که مدت‌ها پس از روز بزرگ شما، از خرید شما دور خواهند شد.

***

استدلال برای جشن عروسی پوشیدن لباس مجلسی

بچه ها قدرت کراوات سیاه را حساب نکنید.

یک جشن عروسی با لباس‌های تاکسیدو می‌تواند شیک به نظر برسد و باعث شود شما و همه دامادهایتان احساس کنید دوست دارید جیمز باند را از دست بدهید. و دیگر چه زمانی می‌توانید یک راز بین‌المللی را بازی کنید و با عشق زندگیت همون روز ازدواج کن؟!

کت و شلوار در مقابل کت و شلوار برای عروسی

از دوستم جیمی بالا، که پاییز گذشته در مکزیک ازدواج کرد، درباره تصمیمش برای رفتن به مراسم عروسی اش پرسیدم.

اوه، و آیا شما متوجه چیزی هستید؟ … درست است، همه آنها لباسهای یکسانی ندارند! جیمی دوستانش را وادار نکرد که بیرون بروند و همان تاکسی را اجاره کنند یا بخرند. او از آنها خواست که اگر لباسی دارند لباس خودشان را بپوشند یا لباسی را که انتخاب می کنند تهیه کنند.

*او درخواست کرد که همه آنها سیاه پوست باشند. به نظر من منطقی به نظر می رسد که اگر می خواهید در روز بزرگ خود با شماره آبی نیمه شب متمایز شوید، اشکالی ندارد. اگر برادر ناتنی همسر آینده‌تان می‌خواهد با یک کت شام مخمل قرمز خود را از گروه متمایز کند، آنقدرها هم راحت نیست.

این چیزی است که او باید بگوید:

شما و نامزدتان چگونه تصمیم گرفتید که دامادها چه بپوشند؟

من یکی دو سال پیش برای عروسی یکی از دامادهایم یک تاکس خریدم، بنابراین ایده او را دزدیدم. هر مرد بالای سی سال باید لباسی در کمد لباس داشته باشد، درست است؟ این نیز کمک کرد که شلبی، همسرم، به ساقدوش‌هایش گفت که یک رنگ بپوشند، اما می‌توانستند بین مدل‌های مختلف لباس یکی را انتخاب کنند. تیکلاه در را برای داشتن سبک های مختلف تاکس نیز باز کرد.

آیا همه دامادهای شما در کمد لباس‌های عروسکی آویزان کرده‌اند یا باید بیرون رفته و برای عروسی شما یکی را بخرند (یا کرایه کنند؟)؟

همه بچه‌هایی که در امور مالی کار می‌کردند، یک….سه نفر مالک و بقیه اجاره‌ای داشتند. اجاره در مکزیک کمی آشفته بود، بنابراین آنها ایالتی را اجاره کردند و سپس لباس را به داخل هواپیما حمل کردند. یکی از دامادها با وجود ایمیل‌های مکرر که همه ما لباس‌های تاکسی پوشیده بودیم، کت و شلوار پوشید، اما من اهل شهر کوچک واشنگتن هستم، بنابراین… فکر نمی‌کنم مردم واقعاً متوجه شوند، بنابراین خوب بود. برادر شلبی مجبور شد یکی را در مکزیک پیدا کند و خیلی بزرگ بود، اما او جوان‌تر است، بنابراین لزوماً خرید لباسی که از آن بزرگ شده بود برایش منطقی نبود.

آیا واکنشی به این درخواست وجود داشت؟ آیا کسی داماد بودن را رد کرد زیرا نمی خواست مجبور به خرید لباس عروس شود؟

به هیچ وجه، بچه ها آسان هستند. تنها واکنش منفی پوشیدن کت و پاپیون در گرما بود. خوشبختانه کلیسا نسبتا خنک بود و بچه ها قبل از مراسم سایه پیدا کردند. اما هیچ کس از این که مجبور بود یک لاستیک پیدا کند ناراحت نبود.

به نظر می رسد که دامادها پاپیون و مربع های جیبی می پوشیدند که با لباس ساقدوش ها همخوانی داشت. فکر می کنم آن ها هدیه ای از طرف تو بود، جیمی؟ چه چیز دیگری – اگر چیزی – در هدیه داماد آنها گنجانده شده بود؟

دقیقاً بخشی از کادو، اکسسوری هایی بود که با لباس های خانم ها هماهنگ بود. تنها نقطه ضعف تطبیق رنگ این بود که هیچ پاپیونی به رنگ شامپاین پیدا نکردیم که از قبل بسته نشده باشد. اوه خوب

چیز دیگری که به دامادها گرفتم جعبه های سیگار سفارشی در Etsy بود. در کنار جایی که آن را باز می کنند، حروف اول آنها حک شده بود. آنها از کانادا تحویل داده شدند، که به یاد من است – آنها هنوز در کمد من نشسته اند.

آنها به مکزیک سفر نکردند و هیچ یک از دامادهای من در سیاتل زندگی نمی کنند. باید به زودی آنها را بفرستم…

فصل عروسی دوباره نزدیک است. چه توصیه ای به دامادهای آینده دارید تا مطمئن شوند روز بزرگ آنها هم شیک و هم سرگرم کننده است؟

همان مردی که با ایده تاکس کپی کردم به من گفت که داماد بیست و هشتمین فرد مهم در عروسی است.، یا چیزی شبیه به آن.

مطمئنا عروس از شما مهمتر است. مادر عروس هم همینطور است، مادر شما هم همینطور است، برنامه ریز عروسی هم همینطور است، و غیره… پس با این طرز فکر عمل کنید و به خودتان لطفی خواهید کرد.

***

غذای آماده طرفدار تاکسدو

هماهنگی به اندازه کافی خوب است.

درست مانند ساقدوش‌ها که لباس‌ها را هماهنگ می‌کنند – اما هماهنگ نیستند – در حال حاضر مد روز است، تا زمانی که لباس‌های داماد شما در یک سالن باشد، شما خوب عمل می‌کنید.

دوستان جیمی همگی لباس های تاکسی متفاوتی پوشیده بودند، اما از تصاویر می بینید که کل جشن عروسی هنوز هماهنگ به نظر می رسد. همین امر برای اینکه از پسرانتان بخواهید همه با کت و شلوارهای خاکستری، سرمه ای، یا غواصی و غیره ظاهر شوند صادق است.

وصیت نامه تاکسیدو همیشه برای عروسی شب مناسب به نظر برسید

چه در حال کوبیدن پیناتاها در ساحل در یک پذیرایی زیر ستاره ها باشید، چه در حال رقصیدن شبانه در سالن رقص هتل. شما واقعاً نمی توانید در لباس پوشیدن اشتباه کنید.

… مگر اینکه آنها را اجاره کنید. قبلاً گفته بودیم، باز هم می‌گوییم: یک تاکسیدو خرید ارزشمندی برای یک مرد است که در کمد خود داشته باشد!

نه، این اولین لباسی نیست که می‌خرید (یا دومی یا سومی)، اما شما را از تقلا در چنین لحظاتی که بازی سبک شما به لیگ‌های بزرگ فراخوانده شده است، نجات می‌دهد. و با گزینه های مقرون به صرفه تر از مارک هایی مانند J.Crew و Suitsupply، شما بیش از همیشه به لحظه جیمز باند خود نزدیک هستید.

تاکسیدو خود را با یک پاپیون بپوشید.

من به هیچ وجه در مورد کراوات‌های بلند با لباس‌های تاکسی اهل تخلص نیستم، اما اگر می‌خواهید لباس‌های تاکسی بپوشید، می‌توانید آن را هم پاپیون کنید.

و قبل از رفتن به عروسی، بستن یکی را یاد بگیرید. شما با دوستانتان مرد مورد علاقه تان خواهید بود و آنها در مهمانی بعد از آن از شما نوشیدنی اضافی پذیرایی می کنند.

***

گرفتار شده اید و به کمک نیاز دارید؟

خدمات خرید مجازی

اگر به سمت پایین راهرو می روید، و مطمئن نیستید که در بحث تاکسیدو و کت و شلوار کجا ایستاده اید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟ اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم!

با خدمات خرید شخصی آنلاین ما، یک برنامه خرید شخصی با توجه به استایل، بودجه و تیپ بدنی خود دریافت خواهید کرد. ما همچنین به شما کمک می کنیم تا بفهمید که چگونه لباس های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اگر برای صرفه جویی در زمان، انرژی و عقل خود آماده هستید، ما را فریاد بزنید.

***