چگونه مردان می توانند لاغرتر بپوشند

غذای مهمانی تعطیلات

پرخوری سنتی و تماماً آمریکایی در پایان سال در شرف اوج گرفتن است. از روز ترکیه شروع می‌شود و تا سال نو می‌چرخیم، تقویم‌های ما مملو از مهمانی‌های تعطیلات، شام‌های خانوادگی و شامپاین است. مقدار زیادی و مقدار زیادی از شامپاین

جدا از یک یادآوری ملایم برای بردن تو به باشگاه، من قصد ندارم در این فصل تعطیلات گرینچ بازی کنم. به هر حال، این یک بار در سال است که به نام صلح روی زمین، خود را پر می کنید. در عوض، ما چند نکته را گردآوری کرده‌ایم که چگونه مردان می‌توانند پس از خوردن مقدار زیادی بیکن پیچیده‌تر، لاغرتر لباس بپوشند. همه چیز، با تعقیب کننده تخم مرغ.

در زیر، 7 نکته در مورد نحوه لاغرتر پوشیدن مردان در این فصل تعطیلات آورده شده است:

به الگوهای کوچک بچسبید

الگوهای بزرگ روی لباس شما را بزرگتر نشان می دهد. به چک ها و چاپ های ظریف پایبند باشید و آنها را از وسیع ترین بوم خود دور نگه دارید. اکثر مردان وزن اضافی خود را در شکم حمل می کنند، به این معنی که چاپ ها باید زیر کمربند باقی بمانند. ببخشید دوستان، امسال ژاکت گوزن شمالی وجود ندارد. اگر شما کاملا باید یک الگوی پررنگ در بالا انجام دهید، آن را به یک لهجه تبدیل کنید – شاید یک مربع جیبی. یا یک پاپیون جشن!

ONE-HUE You

پوشیدن یک ظاهر تک رنگ سر تا پا باعث می شود بلندتر به نظر برسید و لاغرتر – همیشه ترکیب خوبی است. رنگ‌های متضاد در بالا و پایین شما را از نظر بصری به دو نیم می‌کند و کوتاه‌تر و متأسفانه‌تر به نظر می‌رسید. شما مخفیانه در یک رنگ باریک ترین به نظر خواهید رسید.

در مورد آن فکر کنید: آیا تا به حال یک نینجا چاق دیده اید؟ دقیقا.

پلیسه ها را رها کنید

امیدوارم تا الان برای گروه سرود خوش لباس موعظه کرده باشم، اما لطفا، لطفا در این فصل تعطیلات شلوار چین دار نپوشید. چین های اضافی به معنای حجم اضافی در منطقه ای است که ما خانم ها دوست داریم آن را “ناحیه مشکل” خود بنامیم، یعنی باسن، باسن و شکم. چین ها را ببرید تا چند پوند فانتوم برش دهید.

پارچه های لاغر

نادیده گرفتن مواد اضافی کمک می کند. همینطور پرش فوق العاده سنگین مواد برای کاهش حجم غیر ضروری از بافتنی ها و پارچه های باریک تر استفاده کنید.

معنی؟ ترمه: بله. پشم: نه

بالا و پایین، نه پهلو به پهلو

راه راه های افقی دوستی برای یک قاب تنومند نیستند. اگر در این فصل به قلع و قمع به اندازه یکسان می‌رسید، ظاهر خود را با خطوط عمودی به سمت بالا و بالا نگه دارید. و به یک نوار بچسبانید. خط نازک، چشم را به سمت بالا و پایین (و نه از سراسر) بدن شما می کشد و باعث می شود که بلندتر و بله لاغرتر به نظر برسد.

آن خط را پایین بیاورید

یقه V یک گزینه عالی برای لباس‌های «روزی چاق» است. تا به حال، امیدواریم در این توصیه یک الگو را مشاهده کرده باشید – خطوط کشیده و چشم را از هر ناحیه تنومند مقدس و شادی دور کنید. یقه پایین V-neck هر دو را انجام می دهد. در دفتر؟ یک کت کت و شلوار با یک یا دو دکمه را امتحان کنید، به همان جلوه.

نه خیلی تنگ، نه خیلی گشاد

کریس فارلی را به یاد بیاورید تامی پسر آواز “مرد چاق با کت کوچک” برای دیوید اسپید؟ بسیار خوب، آن لرزشی که درست قبل از جدا شدن ژاکت احساس کردید، همان لرزشی است که زنان با دیدن مردانی که لباس های خیلی تنگ پوشیده اند، می گیرند.

از شر چیزی خلاص شدن.

در سمت دیگر، خندق های گشاد را کنار بگذارید. آنها فقط شما را شلخته نشان می دهند. و نه، آنها کسی را فریب نمی دهند که فکر کند شما یک بسته شش تکه در زیر آن مخفی شده اید. تناسب خوب بسیاری از گناهان، از جمله سومین تکه پای کدو تنبل را پوشش می دهد.

به من بگو:

استراتژی شما برای لذت بردن از تعطیلات در حد اعتدال چیست (یا فقط می گویید، “بس کن” و آن را با سوپ و پودر سوپ در ژانویه بدون جین جبران کنید)؟

> ایده های سبک فراگیرتری می خواهید؟ قوانین جدید برای مردانی که بزرگ، قد بلند یا هر دو هستند را بررسی کنید

:: نسخه اصلی منتشر شده در دسامبر 2016. به روز شده با لینک های محصول جدید!::