تیم SG: Taylor Davies را بشناسید

با چند واقعیت سرگرم کننده تیم SG را بشناسید. می خواهید برای شما خرید کنیم؟ اینجا بیشتر بیاموزید!

25 چیزی که باید در مورد تیلور دیویس از تیم SG بدانید:

1. نام میانی من Evangeline است که حرف اولم را TED می کند.

2. چیزهای کمی وجود دارد که من را بیشتر از تماشای ویدیوهای کودک در یوتیوب خوشحال می کند بزهایی که به اطراف می پرند یا لباس خواب پوشیده اند … در حالی که می پرند.تیلور دیویس

3. من با رئیس جمهور زاخاری تیلور نسبت فامیلی دارم. او دوازدهمین رئیس جمهور ایالات متحده بود، در سال 1849 انتخاب شد و تنها 16 ماه بعد در مقام ریاست جمهوری درگذشت. این سومین دوره کوتاه مدت بود تاریخ.

4. من هرگز سوار ترن هوایی نشده ام. از من نپرس لطفا

5. عاشق مشهور من، یار آمریکا، جیمی فالون است.

6. من چپ هستم

7. اولین کار من در نیویورک ریختن شراب در کشتی های دریایی “Sip & Sail” بود که شما را می برد. در اطراف بندر نیویورک در غروب خورشید در ماه های تابستان.

8. من تک فرزند هستم، حتی خانواده بزرگ من هستند فوق العاده کم اهمیت.

9. من در دبیرستان کراس کانتری و پیست دویدم و همچنین در تیم بولینگ 2 نفره خودمان حضور داشتم فصل ها. امروز با خوشحالی بازنشسته شدم اکثر فعالیت های ورزشی و مرتبط با تناسب اندام

بجز…

10. اسکی! این چیز من است: آلپ، نوردیک و آب – من همه آنها را دوست دارم.

11. من یک شوت عالی هستم. زمستان گذشته به دریاچه پلاسید رفتم و بیاتلون را امتحان کردم که شامل آن بود از آموزش های واقعاً تهاجمی اسکیت اسکی به دنبال تمرین هدف در زیر صفر درجه حرارت هنگام استفاده از عینک و دستکش من 8 هدف از 10 هدف را زدم.

تیلور دیویس

12. اوه، من واقعا دوست دارم پیاده روی، دوچرخه سواری و شنا کنم. بنابراین، اساساً اگر یک فعالیت در فضای باز باشد، بدون ساختار و غیر رقابتی، من در آن هستم.

13. من سوار شدن بر رزمناو برای چند ساعت در زمین های هموار را «دوچرخه سواری» می دانم.

14. اگر در نیویورک نباشم، اغلب با خانواده ام در سان ولی، آیداهو هستم و در فعالیت های بدون ساختار فوق الذکر در فضای باز.

15. پورتلند، مین یکی از جالب‌ترین (و خوشمزه‌ترین) مکان‌هایی است که از زمان نقل مکان به آن سفر کرده‌ام خارج از شرق دارم میمیرم برگردم

16. یکی از غذاهای مورد علاقه من در نیویورک این است سپاگتی لیمو از شام در شرق دهکده. (همچنین یکی از بهترین مکان های قرار ملاقات در شهر، فقط FYI…)

17. من بیشتر اوقاتم را در زمین سبز خدا مجرد بودم و اولین بار را داشتم رابطه “واقعی” (و دلشکسته) امسال. آهنگ های عاشقانه اکنون بسیار #عمیق تر هستند. (شوخی! نوعی.)

18. در نتیجه من #نظرات زیادی در مورد آشنایی دارم. در واقع آنقدر زیاد است که من خودم را ایجاد کردم مانیفست خود و راهنمایی برای اینکه یک قرار اول چگونه باید پیش برود. اما نگران نباش من نیستم تعمیر و نگهداری بالا یا هر چیز دیگری…

19. من کمی فرانسوی صحبت کردم، اما فقط بعد از نوشیدن بیش از حد شراب قرمز.

20. من و مگان هر دو در خارج از کشور در اکس آن پروانس در جنوب فرانسه تحصیل کردیم، اما نه در همان زمان (متاسفانه)!

21. آخرین کتابی که خواندم بود مریخی توسط اندی ویر، و من به تازگی نسخه فیلم را دیدم این آخر هفته با بازی مت دیمون. من هر دو را به شدت توصیه می کنم.

11357857_874317379288597_80835035_n، تیلور دیویس

22. در کنار نوشتن برای Style Girlfriend، من همچنین برای نوجوانان ووگ آزاد کار می کنم، بنابراین اگر چیزی دارید مشکلات مربوط به مد برای زنان در سن دانشگاه در زندگی شما، من قطعا دختر شما هستم.

23. من به خواب می روم فریزر تقریباً هر شب در نتفلیکس. من شوخی های اپرا با ابرو را پیدا می کنم و همه این صحبت ها از شری به اندازه چند تایلنول پی ام موثر است.

24. من خیلی دوست ندارم از تلویزیون ورزش کنم، اما من زنده برای المپیک

25. من در آستانه 30 سالگی هستم، و هیجان زده، وحشت زده، الهام گرفته، نوستالژیک و بیشتر آماده هستم با “تقریبا 30” انجام شود.

***

آیا می خواهید تیم SG برای شما خرید کند؟

اگر آماده ارتقای سبک شخصی خود هستید، اما از فکر خرید می ترسید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم.

با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما بدهیم که باعث می‌شود احساس کنید بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای هستید که در حال حاضر هستید! ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید چگونه لباس‌های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.

***

> بیشتر از تیلور را اینجا، اینجا، و اینجا بخوانید.