تمرین 101: راهنمای یک پسر برای Barre

workout101-barre3

وقتی صحبت از اعتماد به نفس می شود، جاهای زیادی وجود دارد که یک مرد می تواند شروع کند. برای برخی، این کار با تعمیرات اساسی کمد لباس آغاز می شود. برای دیگران، مقابله با یک روال تناسب اندام جدید است. در SG HQ، ما متوجه شدیم که برخی از بچه‌ها تمایلی به کلاس‌های بدنسازی ندارند (اما کنجکاو!). اگر این شما هستید، فعالیت های تناسب اندام #SGapproved را در مجموعه Workout 101 ما بررسی کنید. بعدی؟ راهنمای ممنوعیت برای پسران…

***

داستان واقعی: از بین تمام این پست‌های Workout 101 – از پیلاتس گرفته تا اسپین و هر چیز دیگری – کلاس barre ممکن است مورد علاقه من باشد.

به نظر سخت نیست، می دانم.

سوگند می خورم، از کنار یک کلاس باریک عبور کنید و ممکن است فکر کنید به چند زن نگاه می کنید که جلوی دیواری آینه ای ایستاده بودند و موهایشان را چک می کردند. با این حال، این شاه بلوط کهنه درست است: Barre باعث می‌شود عضلاتی که نمی‌دانستید دارید آسیب ببینند. برخی از انعطاف‌پذیری و تعادل یوگا را بدون شعار دادن، بخشی از قدرت اصلی پیلاتس را بدون مصرف بیش از حد تجهیزات ارائه می‌دهد (و معمولاً کمی ارزان‌تر است، زیرا اندازه کلاس بزرگتر است).

تاد آلن از FlyBarre می‌گوید: «بار قطعاً به بچه‌ها مزایای زیادی ارائه می‌دهد که لزوماً در کلاس دیگری پیدا نمی‌کنند».

«بیشتر بچه ها وزنه بلند می کنند. تمرین با وزنه، شانه‌ها، بازوها، پشت، سینه و پاها را می‌سازد – تمرین‌هایی که لزوماً روی تقویت عضلات مرکزی تمرکز ندارند. این توده عضلانی اضافه شده انعطاف پذیری کلی را نیز محدود می کند. Barre انعطاف پذیری کلی و قدرت هسته را افزایش می دهد، که کلید پیشگیری از آسیب است.

تمرین بره انعطاف پذیری و تعادل یوگا را بدون شعار دادن، قدرت اصلی پیلاتس بدون مصرف بیش از حد وسایل و تعریف عضلانی بدون چربی تمرین با وزنه های سنتی را ارائه می دهد. بهترین از همه دنیا؟ من هم اینچنین فکر میکنم. شما هم ممکن است

علاقه مند؟ این راهنما را برای باز کردن برای مردان بررسی کنید:

ممنوع برای بچه ها

به هر حال کلاس barre چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، یک بار باله درگیر است، اما فراتر از آن، کلاس‌های بارر اغلب مجموعه‌ای از حرکات از رقص، یوگا و پیلاتس هستند. لوازم جانبی، از جمله وزنه های سبک دست، توپ ها و نوارها، اغلب ظاهر می شوند.

به طور کلی، اگر بخش‌های کاردیو وجود داشته باشد، در ابتدای کلاس می‌آیند، و اغلب مختصر هستند – بیشتر به منزله گرم کردن عضلات سرد هستند تا یک جلسه چربی سوزی مناسب. این معمولاً با یک تمرین بالاتنه با وزنه های دستی، یک تمرین پایین تنه در نوار (قدرت plié!) و در نهایت تمرکز بر روی شکم یا ناحیه مرکزی روی زمین دنبال می شود. Barre با هدف قرار دادن عضلاتی که به سختی قابل دسترسی هستند، به شما کمک می کند تا حالت فوق العاده ای داشته باشید. قرار نیست برای کسی جایزه بدنسازی به ارمغان بیاورد، اما شما را تناسب اندام می کند.

چه چیزی نیست احتمالاً به اندازه آنچه هست مهم است: این کلاس رقص نیست. “[Guys] آلن می گوید که این یک کلاس باله یا رقص خواهد بود. بسیاری از مردانی که با آنها صحبت می‌کنم فکر می‌کنند که این کلاسی است که به‌طور خاص برای زنان طراحی شده است – که قرار نیست نتیجه‌ای را که می‌خواهند به آنها بدهد یا اینکه چالش کافی نخواهد بود.»

نسبت پسر به دختر

1:99؟

صفر: بی نهایت؟

من در کلاس‌های باری زیادی شرکت کرده‌ام و دیده‌ام دقیقا یک پسر در هر یک از آنها

در تجربه من، barre بسیاری از حرکات خود را با یوگا به اشتراک می گذارد، اما نه فلسفه خود را – بنابراین اگر حال و هوای استودیوی یوگای محله خود را کمی ترد می بینید، ممکن است به barre علاقه بیشتری داشته باشید. به طور حکایتی، می‌توانم بگویم که کلاس‌های یوگا من از همه گوشه‌ها و صنایع تشکیل می‌شوند، در حالی که کلاس‌های barre مورد علاقه‌ام، نوع سخت‌افزاری را جذب می‌کنند، که از صنایع مختلف می‌آیند (مالی، حقوق، تجارت – در اینجا تعداد زیادی متخصص اسموتی وگان وجود ندارد). که به نظر می رسد مانند نوع خانم شماست، شما هرگز نمی توانید غلظت بیشتری از زنان باحال، رانده و فوق العاده خوش اندام را نسبت به یک کلاس بار پیدا کنید.

بچه ها چه لباسی باید در یک کلاس بار بپوشند

لباس راحت بپوشید – هیچ چیز خیلی گشاد یا گشاد نباشید، زیرا وقتی معلم می تواند واقعاً بدن شما را ببیند می تواند در مورد تکنیک بازخورد بدهد. حرکات واقعا کوچک هستند (فکر کنید: یک اینچ به بالا، سپس پایین… بارها و بارها و بارها)، بنابراین دیدن فرم خود حتی در آینه ها مفید است.

تنها چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید و ممکن است هنوز نداشته باشید جوراب های چسبنده است که حدود ده دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

پیچیدگی رقص

به طرز شگفت آوری بالا. یکی از نکات اصلی کلاس barre این است که با سایر تمرینات به عضلاتی برخورد می کند که به سختی می توان آنها را تقویت کرد. این بدان معنی است که عضلات دوسر بازو، سه سر و سایر عضلات ویترینی شما ممکن است در اینجا آنقدرها کار نکنند، اما ممکن است برخی از ماهیچه‌هایی که قبلاً در قسمت مرکزی یا پشت شما مالیات نگرفته بودند، به تازگی ظاهر شوند.

“[Barre] آلن می‌گوید که عضلات کوچک‌تر و «پیچیده‌تر» را در سراسر بدن کار می‌کند، که به کنترل بیشتر عضلات و هماهنگی بهتر کمک می‌کند. “این برای مردانی که ورزش هایی مانند گلف یا تنیس انجام می دهند، که نیاز به ظرافت فیزیکی بیشتری دارند، عالی است.”

این می‌تواند به این معنی باشد که قبل از اینکه در موقعیت مورد نیاز قرار بگیرید، تنظیمات دقیق کمانچه‌ای وجود دارد – اما وقتی به آنجا رسیدید، متوجه خواهید شد که این همه دردسر برای چه بوده است. آلن می‌گوید: «من فکر می‌کنم برخی از موقعیت‌ها در برخی تمرینات می‌تواند برای بدن مرد چالش‌برانگیز باشد. باسن، شانه‌ها، و همسترینگ ما واقعاً برخی از موقعیت‌ها را به راحتی همتایان زن ما پیدا نمی‌کنند. یک مربی خوب می تواند در اینجا به شما کمک کند.»

دوش سنج

احتمالاً لازم نیست، اگرچه بسیاری از استودیوهای باری دوش دارند، بنابراین در صورت عرق کردن، تحت پوشش هستید.

بچه ها چه لباسی باید در یک کلاس بار بپوشند

برره چقدر سخته واقعا؟

تو نمیمیری شما احساس نمی کنید که در شرف مرگ هستید. و این یک نوع تمرین “رفتن به نمایش اسلحه” نیست. اما روز بعد؟ این یک داستان دیگر است. پس از اولین، مثلاً 10 جلسه، منتظر مقدار شگفت انگیزی از سفت شدن عضلات باشید

واقعا

اما من قول می‌دهم که اگر با آن بمانید، تعادل، انعطاف‌پذیری و قدرت همه جانبه‌تری خواهید داشت – و در حین انجام آن توسط حدود 30 زن با انگیزه‌ی فوق‌العاده احاطه خواهید شد. “

آلن می‌گوید: بچه‌ها به سختی می‌توانند این ایده را کنار بگذارند که وزنه‌های سنگین و حرکات بزرگ و بالستیک برای تمرین ضروری هستند. از آن‌ها می‌خواهید وزنه‌های دو پوندی بگیرند و آن‌ها می‌خندند… تا زمانی که دست‌هایشان آتش بگیرد و نتوانند آن‌ها را تا نیمه‌ی کلاس بالا نگه دارند.»

***

اگر آماده هستید نه تنها روال تمرینی خود، بلکه کمد لباس خود را نیز اصلاح کنید، Style Girlfriend می تواند به شما کمک کند! به یکی از اعضای Team SG اجازه دهید یک برنامه خرید شخصی را فقط برای شما، بودجه و نوع بدنتان تنظیم کند. بیشتر بدانید >