فروشگاه را بخرید: بررسی کفش پل ایوانز

کفش های پل ایوانز

آنها می گویند شما هرگز اولین خود را فراموش نمی کنید.

درسته. اولین مورد بزرگی که من (تقریباً) یک چک کامل را صرف آن کردم، یک تجربه متحول کننده بود. آهان یادمه انگار دیروز بود…

من 26 ساله بودم و در اولین سرمقاله تمام وقت خود در نیویورک در یک نشریه مد آنلاین کار می کردم که دیگر وجود ندارد. به محض اینکه به آنها چشم دوختم – در طول یک ناهار میز غمگین تعطیلات خرید – می دانستم که آنها مال من خواهند بود. برای مدتی احساس می‌کردم برای «بزرگ» آماده‌ام، اما تا آن لحظه نمی‌دانستم چه خواهد بود.

کمی احساس ضعف کردم، روی «افزودن به سبد خرید» کلیک کردم. با عصبانیت، مشخصات کارت اعتباری خود را وارد کردم و سپس روی «تکمیل خرید» کلیک کردم. هم ترسناک و هم نشاط آور بود – باورم نمی شد چقدر زود تمام شد. دقیقاً مانند آن، من 538 دلار برای این کاهش داده بودم یک مورد واحد: یک جفت (زیبا، سکسی، تقریبا هم کامل) چکمه های چرم مشکی از وینس.

وقتی چند روز بعد به دفتر من رسیدند، نمایش بزرگی از جعبه گشایی آنها برای همکارانم ساختم. با احتیاط دستمال کاغذی و مقوا را از اطراف چکمه‌ها برداشتم و استن اسمیت‌هایم را از پا درآوردم تا بتوانم آنها را امتحان کنم. رویه مشکی براق و پاشنه 3 اینچی روی هم را تحسین کردم. آنها فقط بودند بنابراین زیبا. اگر جا نیفتند چی؟! اگر این کار را نمی کردند چه می شد نگاه کن مثل اینکه 538 دلار قیمت دارند؟

من به راحتی پای چپم را به چرم نرم چسباندم و رضایت بخش را احساس کردم ffffppptt روی کف پاشنه بلند می‌نشیند و انگشتان پایم به آن نقطه عالی می‌لغزند. بعد حق من هم همینطور. من ایستادم – و تغییر شکل دادم. مثل پرنسس آدورا که تبدیل شدن به She-ra، من ناگهان، به طور جادویی، یک زن جدید شدم. بالغ زیبا. قدرتمند

حداقل، این احساسی بود.

برای هر کسی که قدردان سبک است و مهارت (سلام، ما اینجا در SG HQ هستیم)، چیزهای کمی با هیجان خرید یک جفت کفش باورنکردنی – و فوق العاده خوش ساخت مقایسه می شود. و ایوان فریپت، بنیانگذار پل ایوانز، از این هیجان بهره می برد تا شما را با برند کفش ایتالیایی خود در نیویورک جذب کند.

من با Fript صحبت کردم تا در مورد خدمات مشتری، چرم انتخابی و نحوه کار او برای گردآوری تجربیات خرید دیجیتال و فیزیکی صحبت کنم.

چگونه پل ایوانز شروع به کار کرد

از روز اول کار بانکی، می‌دانستم که برای همیشه این کار را نمی‌کنم.»

راه‌اندازی کسب‌وکار خودش همیشه مورد توجه فریپت بود، اما تا زمان انفجار مارک‌های سبک زندگی مردانه که مستقیماً به مصرف‌کننده می‌رفتند، او افتتاحیه عالی را دید: کفش.

فریپت می‌گوید: «در آن زمان، من در بخش مالی کار می‌کردم و لباس‌های دوز می‌پوشیدم و کت و شلوار و پیراهن درست می‌کردم، اما در پیدا کردن کفش‌های گران‌قیمت با قیمتی که داشتم مشکل داشتم. من جذب برندهایی مانند برلوتی و جان لوب شدم، اما نمی‌دانستم چرا جفت آنها 2000 دلار است. من Warby Parker و Bonobos را دیدم که سرمایه‌شان را جمع‌آوری کردند و مطبوعات را دریافت کردند، و فکر کردم که مدل DTC واقعاً برای من به عنوان یک مصرف‌کننده منطقی است. اساساً، من می‌خواستم بفهمم که چگونه می‌توان کفش‌های باکیفیت را با هزینه‌ای کمتر از آنچه در فروشگاه‌های بزرگ پیدا می‌کنم، به مردانی مثل من بفروشم، جایی که شما قیمتی دو و نیم برابری دریافت می‌کنید.»

فریپت این کار را در سال 2013 انجام داد و پل ایوانز (ترکیبی از نام های میانی و کوچک او) به هدف خود می رسد. این کفش‌ها که در ناپل، ایتالیا به صورت دستی ساخته شده‌اند، با استفاده از روش «بخیه بلیک» ساخته شده‌اند که آن‌ها را بسیار راحت می‌کند و به انعطاف‌پذیری زیادی در زیره کفش (و راحت در جاده) و همچنین کفش‌های ایتالیایی زیبا و جذاب می‌دهد. آنقدر شناخته شده است

ما از بهترین چرم ها استفاده می کنیم و هر کفشی با دست رنگ می شود. فریپت را توضیح می دهد. نتیجه؟ مجموعه‌ای از آکسفورد، چکمه‌ها، کفش‌های کفش راحتی و بروگ که معمولاً همگی حدود 1000 دلار به فروش می‌رسند، فقط جفتی 425 دلار.

خیلی بیشتر برای پول شما

فریپت به یاد می‌آورد: «در زمانی که یک بانکدار بودم، برای خودم یک جفت آکسفورد بوردو و کلاه‌دار از جان لوب خریدم. آن کفش‌ها و آن برند بخش بزرگی از چیزی است که من را برای راه‌اندازی این کسب‌وکار ترغیب کرد، زیرا می‌دانستم که بچه‌های دیگر آن کیفیت و ظاهر را می‌خواهند، اما نه اینکه خیلی هزینه کنند.»

او ادامه می‌دهد: “این قیمت مطمئناً آرزویی است، اما کیفیت در درجه دوم قرار دارد.” این زیبایی خرید از برندی است که مستقیماً به مصرف کننده می‌رسد: شما پول بیشتری دریافت می‌کنید. بنابراین در حالی که 425 دلار ارزان نیست، در عین حال ارزان نیست که گران. با وجود برندها و فروشگاه‌های بزرگ‌تر، شما برای هر جفت کفش، هزینه‌ای بسیار بیشتر از نیروی کار و مواد لازم می‌پردازید، به این ترتیب کفش‌های Berluti، John Lobb و دیگران به آن محدوده قیمتی 1000 دلاری و بالاتر می‌رسند.

فریپت از دفتر کارش در نیویورک، اساساً نمایشی تک نفره است که امور روزمره اداره کسب و کار و همچنین برنامه های تصویری بزرگ و آینده پل ایوانز را در نظر می گیرد. او به آسانی اعتراف می کند که کار آسانی نیست و تغییر چشم انداز خرده فروشی چالش هایی را به همراه دارد.

او می‌گوید: «موانع ورود به خرده‌فروشی به لطف فناوری‌هایی مانند Shopify هرگز کمتر نبوده است. و ما در تلاشیم تا یک برند لوکس بسازیم، چیزی که زمان می برد. ما می‌خواهیم بفهمیم که چگونه تجربه‌های خرید دیجیتالی و فیزیکی را می‌توان به بهترین نحو با هم ترکیب کرد، طوری که برای مشتری ما منطقی باشد.»

این روزها (و به ویژه در نیویورک) تجلی فیزیکی یک برند دیجیتال بومی معمولاً در یک فروشگاه پاپ آپ یا فروشگاه راهنمای موقت زنده می شود که فریپت اکنون به دنبال آن است. برندهایی مانند Everlane و Bonobos نشان داده‌اند که حتی متعهدترین خریدارانی که فقط آنلاین هستند، می‌توانند تحت تأثیر این فرصت قرار بگیرند که محصولی را شخصاً لمس کرده و امتحان کنند. و با قیمت و کیفیت بالا آسان تر است نمد همانطور که توضیح داده شد، به نظر می رسد که ویترین یک گام بعدی طبیعی برای پل ایوانز باشد.

آنها برای چه کسانی هستند

فریپت دریافته است که جای تعجب نیست که بزرگترین پایگاه مشتری اوست واقعا مردانی مانند او- مردان هزاره ای که در مشاغل شرکتی در شهرهای بزرگ کار می کنند، که می خواهند با اعتماد به نفس لباس بپوشند اما هنوز به ظاهری “فوق العاده شیک” نیاز ندارند.

فریپت می‌گوید: «این جایی است که ما سعی می‌کنیم با ماهیت جوان برند و گروه جوان‌تری از مردان خوش بگذرانیم. ما خیلی سنتی نیستیم، فراگامو یا گوچی نیستیم. پسر ما سعی می کند خودش را بهتر کند، در تجارت و زندگی موفق باشد.»

شاید به تازگی افزایش حقوق دریافت کرده اید، یا در حال آماده شدن برای یک سفر کاری مهم هستید و واقعاً می خواهید مشتریان جدید خود را تحت تأثیر قرار دهید. یا در شرف ازدواج هستید و می خواهید در انتهای راهرو در یک جفت حماسی منتظر بمانید. آکسفوردز. اشتیاق به «پر کردن» کفش‌های رئیس‌جمهور احتمالاً از پر کردن نیازی در کمد یا تمایل به بهترین ظاهر برای یک موقعیت بزرگ ناشی می‌شود. خبر عالی در اینجا این است که تقریباً کل طیف ارائه شده توسط پل ایوانز جذابیت بی انتها “بارها و بارها و بارها پوشیدن آنها” را دارد.

از دست نده

به یاد دارید که چگونه گفتم که خرید کتاب های وینس باعث شد کمی احساس ضعف کنم؟ من اینجا هستم تا به شما بگویم در حالی که ممکن است هنگام خداحافظی با مقدار ناچیز پولی که به سختی به دست آورده اید، نفس خود را در گلویتان حبس کنید – کنار آمدن با یک جفت پل ایوانز این پول را به شما نخواهد داد. همان درد شک و تردید من در مورد اینکه آیا این پول ارزشش را دارد و آیا آنها به اندازه آنها گران به نظر می رسند احساس کردم.

اساسا، این برعکس آن است، درست است؟

زیرا شما یک کفش باکیفیت مسخره می گیرید که ظاهری دارد بیشتر گرانتر از آنچه هست، به جای یک کفش گرانقیمت که هزینه آن در مقایسه با کیفیت آن متورم است.

اگر من بودم در کفش شما (بوق بوق، طنز کفش) و آماده هستم که به طور جدی بازی خود را تقویت کنم، ابتدا آنچه را که در کمدم گم شده بود شناسایی می کردم: آیا برای آن عروسی در ماه آینده به کفش مجلسی قهوه ای نیاز دارم؟ آیا متوجه شده‌ام که بسیاری از همکارانم کفش‌های بند دوگانه راد می‌پوشند، بنابراین احتمالاً باید کفش‌هایم را هم بالا ببرم؟ آیا من برای یک سفر جاده ای بدجنس برنامه ریزی می کنم که برای آن حتماً به کفش های رانندگی مشخص نیاز دارم؟ شاید!

انتخاب های #SGapproved را بخرید

من شخصا هستم بسیار رسم شده برای چکمه دین چلسی مشکی. آنها به من حال و هوای هری استایلز را به شیوه ای بسیار خوب به من می دهند – کمی مد، جوان پسند و کمی غیرمنتظره. من آنها را با یک کت و شلوار تیز دوخت و یک مربع جیبی عجیب و غریب تکان می دادم و سپس هر کاری که می توانید انجام می دادم تا موهایتان شبیه به آن شوند. این.

چکمه چلسی مشکی پل ایوانز

من هم دوست دارم کفش کتانی بالا وسط “Carter”.، که برای من ممکن است خوانده شود را کفش تاریخ کامل؟

چرم Maronne و Oxblood با جین باریک مورد علاقه شما و یک پیراهن آستین کوتاه دکمه دار یا هنلی. (من قابل پیش بینی هستم، می دانم و عذرخواهی نمی کنم!)

کفش ورزشی پل ایوانز کارتر

در نهایت، من شما را به سمت هدایت می کنم لوفر رانندگی مک کوئین. (دریافت؟ آن را دریافت کنید؟) این جوراب‌های بدون جوراب فقط به نوعی…تراوش کردن لوکس، نه؟

آن‌ها را با پوشیده‌ترین چینی‌هایتان که یک بار روی کاف چرخانده‌اند و یک OCBD فوق‌العاده نرم بپوشید. عینک آفتابی خود را بیندازید و – صبر کنید ببخشید آیا شما صاحب یک قایق تفریحی هستید یا چیز دیگری؟ آیا به تاکستان مارتا می روید؟ منو با خودت ببر!

کفش راحتی جیر پل ایوانز

***

خاطره خرید چکمه های وینس خود را برای همیشه گرامی خواهم داشت. این یک مرحله جدید و بزرگ در کمد لباس من بود، و من هنوز هم هر بار که آنها را می پوشم احساس می کنم همان دگرگونی کوچک ابرقهرمانی را بالا می برم. حتی اگر با سرمایه گذاری واقعی در سبک شخصی خود به خوبی پیش رفته اید، حدس من این است که گرفتن یک جفت پل ایوانز همچنان به شما یک هیجان دکمه زدن “خرید کامل” را می دهد.

در همین حال، کسی در آنجا می‌خواهد تجارت «زیارتگاه کفش» راه‌اندازی کند؟ احساس میکنم چیزی اونجا هست هر کسی؟ نه؟ بولر؟

به من بگو:

اولین خرید بلیط بزرگ مردانه که تا به حال انجام دادید چه بود؟

این ویژگی با مشارکت ایجاد شده است پل ایوانز; همه نظرات مربوط به خود ماست برای حمایت از مارک های بزرگی که Style Girlfriend را ممکن می کنند، سپاسگزاریم!

خدمات خرید مجازی