نحوه ملاقات با دختران در بارها: یک راهنما

خوب بچه ها، بیایید در مورد نحوه ملاقات با دختران در بارها صحبت کنیم. همه سوار اتوبوس مبارزه، امیریت؟!

ببین، من می دانم که (وقتی رایان گاسلینگ نیستی) ملاقات با دختران در طبیعت دشوار است. حتی اگر شما هستند برخی از آدونیس های امروزی، هنوز در پارک پیاده روی نمی کنند. شاید شما خجالتی هستید، یا نمی خواهید به دلیل اینکه «نوع زن» نیستید، سرنگون شوید. اما شما چیزی برای ارائه دارید، و – اگر بتوانید زاویه مناسب را پیدا کنید – می توانید آن را به کار ببندید.

نحوه ملاقات با دختران در بارها

{زمانی که هنوز با نام مستعارم، کارآموز گابی شناخته می‌شدم}

در کالج، میله‌ها محل آبیاری هستند تقریبا همه می رود تا تفریح ​​کند، استراحت کند و بهترین سال های زندگی خود را سپری کند. امروزه بسیاری از مردم به برنامه‌ها متوسل می‌شوند، اما من هنوز به ملاقات با افراد IRL معتقدم. میدونی معاشرت

بسیاری از نزدیکترین دوستان من با افراد مهم فعلی خود در کافه ها ملاقات کردند، و بنابراین من همیشه طرفدار یک ملاقات خوب قدیمی و زیبا خواهم بود. اما چگونه الف) دختری را پیدا کنید که به اندازه شما شیک و جذاب باشد و ب) به شما علاقه مند باشد؟

نکات زیر را از یک خانم (اهم، من) در مورد نحوه ملاقات با دختران در بارها دنبال کنید:

لباس مناسب بپوشید

اگر به جایی می روید که قبلاً هرگز آنجا نرفته اید، از پرسیدن اینکه دیگران چه لباسی می پوشند نترسید. اگر شما و دوستانتان به یک کوکتل بار می روید و همه آن ها کت بلیزر می پوشند، پیروی از آنها ضرری ندارد.

لباس پوشیدن مناسب حداقل باعث می شود که شما احساس نابجایی نداشته باشید و حداکثر باعث می شود که دختران به سمت شما بیایند! می‌دانم که پیش پسرها رفته‌ام و پرسیده‌ام لباسی که پوشیده‌اند از کجا آورده‌اند، و مطمئنم که دختران دیگر نیز همین کار را کرده‌اند.

ثبت نام در خبرنامه دوست دختر سبک

محیط خود را بیابید

هنگامی که احساس راحتی می کنید، هنگام نزدیک شدن به زنان نیز احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. معنی؟ با فهمیدن اینکه کجا شروع کنید شما دوست دارم بهترین زمان را بگذرانم و در موقعیت «دو پرنده، یک سنگ»، مکانی که شما دوست دارید، افراد بیشتری را به خود جذب می کند. شما پسندیدن.

شاید همه شما به دنبال کانالیزه کردن جان تراولتا باشید تب شب شنبه وقتی آخر هفته‌ها بیرون می‌روید، در این صورت، به مدار باشگاه بچسبید و دختری را پیدا کنید که بتواند ادامه دهد. یا اگر دوست دارید گروه محلی را در تمام کنسرت‌های آن‌ها دنبال کنید، خودتان را با آن پنی لین زیبا که در تمام برنامه‌هایشان می‌بینید معرفی کنید! شاید شما محتاط تر هستید اما حقایق جالب زیادی را می دانید. به شب های چیزهای بی اهمیت در یک چاله آبیاری نزدیک بروید.

اوه، و این مهم است: وقتی بیرون می‌روید، به جای یک گروه بزرگ، فقط یک یا دو دوست را بیاورید و بنشینید تا در اتاق بسته نباشید. شما قابل دسترس تر خواهید بود.

نحوه ملاقات با دختران در بارها

{یک ورقه از چیزهای بی اهمیت بار که هنگام بازدید از مدیسون بازی کردم: ما برنده نشدیم، اما خیلی خوب بودیم}

یک گل پال بیاورید

زن ها زبان مخفی دارند که شما بچه ها هرگز به آن مسلط نخواهید شد. مطمئناً، یک دوست پسر می‌تواند به اندازه‌گیری علاقه یکی از اعضای جنس مخالف کمک کند، اما صادقانه بگویم، او ممکن است مغرضانه باشد. اگه اون هم دوست داشته باشه چی؟؟ زنان می توانند دیدگاه دقیق تری به شما ارائه دهند. او همچنین می تواند یک کلمه خوب برای شما بیان کند اگر مایل به بازی wing (wo)man باشد.

اگر به کسی که می بینید علاقه دارید اما نمی خواهید اولین حرکت را انجام دهید، دوست دخترتان طعمه باشد. این را تصور کنید: دوست زن شما ابتدا نزدیک می شود و با گفتگوی غیر ترسناک و غیرعجیب شروع می کند (کفش ها همیشه شروع خوبی هستند). آنها داستان های زندگی را با هم عوض می کنند و پس از آن رفیق شما را برای یک معرفی دوستانه دعوت می کند. حالا شما باید اولین تاثیر عالی داشته باشید. ما میتوانیم در این مورد کمک کنیم!

رفیق گال می تواند علاقه او را بسنجد و سعی کند با ساختن شما این علاقه را افزایش دهد، اما در نهایت به یاد داشته باشید: شما مسئول حکم نهایی هستید. اما اجازه ندهید که شما را بترساند! فقط خودت باش؛ سعی نکنید “باحال” باشید. دختران می توانند بوی خنکی را در یک مایل دورتر کنند.

نحوه ملاقات با دختران در بارها
برو جلو و لیدی غاز خود را پیدا کن

خزنده نباش

اگر جایی با یک زمین رقص که در حال بیرون آمدن است، هستید، ممکن است بخواهید در حالی که شیار خود را در دست دارید به یک زن نزدیک شوید. پس چیکار میکنی؟ چیکار نمیکنی؟ آخرین چیزی که می خواهید این است که به عنوان مرد خزنده در بار شناخته شوید. بنابراین چگونه از آن اجتناب می کنید؟ من به شما می گویم، و هیچ یک از شما هرگز نمی توانید بگویید “من نمی دانستم که این وحشتناک است.” آماده؟ در اینجا آمده است:

بچه ها، شما نمی تواند فقط شروع کنید به فکر کردن به دختری در زمین رقص.

این بسیار نفرت انگیز است که فقط از پشت نزدیک شوید. در جایی که بتواند شما را ببیند جلوی او برقصید. می توانید خودتان را احمق کنید و اگر او با شما بخندد و از تماس چشمی اجتناب نکند، می توانید کمی نزدیکتر برقصید. سعی نکنید با خیره شدن تماس چشمی را مجبور کنید. فقط بپذیرید که او علاقه ای ندارد و به سراغ دوستش بروید که احتمالاً به همان اندازه دوست داشتنی است و به هر حال در درازمدت هم نوع شما خواهد بود.

نحوه ملاقات با دختران در بارها

{این مرد نباش. یا هر کدام از این افراد دیگر}

با او صحبت کن!

یک دلیل خوب وجود دارد که خیلی از بچه های خوب – بسیاری از آنها کاملا خوش لباس بچه های خوب – دوست دختر نداشته باشید: اعتماد به نفس. همان مردی که با فشار دادن یک سری سینه اضافی در باشگاه، پرواز می‌کند – و سپس با پوشیدن لباس‌های بد بدنش بیرون می‌رود – همان مردی است که به اندازه کافی اعتماد به نفس دارد که از دختری می‌خواهد در یک قرار از لیگ خود خارج شود.

زیرا به همین سادگی است:

زنان با پسرهایی که از آنها می پرسند قرار قرار می گذارند.

البته نه همه آنها. ما استانداردهای خود را داریم (خوب، برخی از ما دارند)، اما پاسخ به سوال مطرح نشده همیشه منفی است. پسری با پیراهن فوتبال که به دنبال دختری می رود، 100% شانس بیشتری دارد که دختر را بیرون بیاورد تا پسری که با لباس خاکی پوشان شست خود را در گوشه می چرخاند.

در واقع، من فکر می کنم آمادگی جسمانی و موفقیت عاشقانه ارتباط زیادی با یکدیگر دارند. نه به این دلیل که ما خانم‌ها فقط مردی را می‌خواهیم که بتواند کلم را روی شکمش خرد کند (البته، جالب نیست؟)، بلکه به این دلیل که مردانی که نسبت به بدن خود احساس خوبی دارند، معمولاً نسبت به بقیه چیزهایی که روی میز می‌آورند احساس خوبی دارند. ، و نشان می دهد.

مطمئناً، اعتماد به نفس یک پسر می تواند از چیزهای دیگری ناشی شود – احساس هوشیاری خود، داشتن قایق های پول در بانک، یا مطمئناً پوشیدن یک جفت راهب تیز و بدون جوراب. بدن سالم فقط یک “پانی خوش شانس” است که یک مرد می تواند برای تقویت اعتماد به نفس خود از آن استفاده کند.

بنابراین دفعه بعد که برادری لنگ به نظر می رسد با بازویش دور کمر یک دختر زیبا می بینید، این تکرار را متوقف کنید و فکر کنید: چه چیزی برایم پیش می آید که به من اعتماد به نفس بدهد تا از چنین دختری درخواست کنم؟ زیرا اگر آن شخص بتواند، شما مطمئناً می توانید. پس چیست؟ حس شوخ طبعی خوب؟ شغلی که دوستش دارید (حتی اگر درآمد زیادی نداشته باشد)؟ سبک بی عیب و نقص؟ آیا شما کاپیتان تیم فوتبال درون مدرسه ای خود هستید؟ هر چه که باشد، برای مطابقت با آن مرد به اندازه کافی خوب است.

پس ادامه دهید: با او صحبت کنید. شما هرگز نمی دانید چه چیزی می تواند از آن بیاید.

خودشه! خیلی سخت نیست، درست است؟ حالا بروید، و IRL اجتماعی را دریافت کنید.

ثبت نام در خبرنامه دوست دختر سبک