خلاصه مدل مو: بهترین مدل موهای تابستانی برای مردان

ریشش کن در آنجا، توصیه آسان برای مدل موهای تابستانی برای مردان وجود دارد، درست است؟

باشه باشه، فرض کنیم نمیخوای کامل بروی-ژاکت فلزی کامل هر بار که ژوئن می چرخد. ما کاملا آن را دریافت می کنیم!

برای چند نکته مفید برای مدل مو، به گفتگوی پادکست مگان با جف لاب از Blind Barber گوش دهید، که خلاصه‌ای از گزینه‌های سالانه برای پسران بر اساس مدل شخصی و نوع مو را به اشتراک گذاشت. خیلی بافت! خیلی محصولات!

اما فعلا؟ بیایید در مورد مدل مو برای تابستان گرم صحبت کنیم.

در زیر، چگونه با این مدل موهای تابستانی مردانه بیشترین بهره را از نوع موهای خود ببرید:

مستقیم و خوب

مدل مو تابستانی مردانه، پادکست

چه موهایی به طور طبیعی نازک داشته باشید یا به مرور زمان نازک شوند،و رایان گاسلینگ، برنده SG Madness 2018) در رقابت مو در هوای گرم شرکت کرده است. موهای روشن تر به ناچار شما را در این فصل خنک نگه می دارد.

مبارزه شما؟ چگونه از صاف شدن آن در هنگام عرق کردن جلوگیری کنیم.

نکات آرایشی:

  • کوتاه کردن موی مناسب سریعترین راه برای داشتن موهایی پرتر است. یک مدل موی بلند و سفت، رویه موپ چندلایه یا برش کوتاه (گاسلینگ همه آنها را تکان داده است) بدون دردسر به نظر می رسد و در عین حال توهمی از موهای بلندتر و ضخیم تر ایجاد می کند.
  • پرزرق و برق باشید روی یک برش بی زمان و عمدی نخوابید – فقط مطمئن شوید که برای تشویق رشد و حفظ سلامت پوست سر خود از یک شامپوی مبتنی بر گیاه شناسی استفاده کنید.
  • اگر مایلید موهای بلند خود را در تمام طول سال نگه دارید، از اسپری نمک دریایی استفاده کنید تا به بافت و حجم آن بیافزایید. فکر کن: ثور بیشتر، کمتر شبیه هانسون.
  • یک سشوار باکیفیت سلاح مخفی شما خواهد بود. نیاز به مدرک؟ این را بخوان.

// انتخاب محصولات //

[show_shopthepost_widget id=”2730448″]

صاف و ضخیم

مدل مو تابستانی مردانه، پادکست

آیا دارای هشتگ با قفل های خوش طعم بوده اید؟ همه علائم ممکن است به “بله” اشاره کنند اگر موهای شما احساس می کند از نظر جسمی سنگین است یا مدت ها بعد از یک پرخوری نتفلیکس بعد از دوش خیس باقی می ماند. اگر به نظر شما می رسد، در اینجا نحوه مدیریت گرمای اضافی تابستان امسال آورده شده است.

نکات آرایشی:

  • موهای ضخیم برای اینکه قابل کنترل و نرم بمانند نیاز به حالت‌دهنده منظم دارند، بنابراین اگر می‌خواهید هر چیزی را حذف کنید، به جای نرم‌کننده، شامپو را کنار بگذارید.
  • به دنبال غلبه بر گرما هستید؟ به محو شدن خم شوید. شما قادر خواهید بود بیشتر طول خود را حفظ کنید در حالی که به پوست سر خود اجازه تنفس می دهید.
  • از لاغر فکر کردن نترسید. از آرایشگر خود بخواهید تا قسمت بالایی را کمی نازک کند، که کنتراست را از محو شدن کاهش می دهد، بنابراین ترکیبی به نظر می رسد و خیلی سنگین نیست.
  • عضله… را به محصولات خود اضافه کنید. برای بلند کردن موهایتان، یک محصول با ماندگاری بالا یا “قوی” مانند پوماد مبتنی بر موم را انتخاب کنید. همچنین به کاهش موخوره و فرار کمک می کند.

// انتخاب محصولات //

[show_shopthepost_widget id=”2730387″]

طبیعی یا گره خورده

مدل مو تابستانی مردانه، پادکست

مردان آفریقایی-آمریکایی، و همچنین سایرین با موهای طبیعی ضخیم و گره خورده، هیچ کمبودی در مدل مویی ندارید که بتواند از تابستان گرم مانور دهد.

از آنجایی که حجم در کنار شماست، نمی خواهید خیلی به محصولات یک ظاهر طراحی شده تکیه کنید، که می تواند وزن ناخواسته را اضافه کند. با این حال، گرما می تواند خشکی را افزایش دهد (بله، حتی زمانی که تعریق اضافی در مخلوط وجود دارد)، بنابراین یک رژیم آبرسانی را رعایت کنید.

نکات آرایشی:

  • چه بریده شده، مجسمه سازی یا طبیعی، روغن یا کره مو کلید حفظ رطوبت است. با پوست سر چرب سر و کار دارید؟ یک نرم کننده سبک وزن با روغن های ضروری یک جایگزین آسان است.
  • هر روز هیدراته کنید. از شستن روغن های طبیعی فقط با استفاده از شامپو در مواقع ضروری اجتناب کنید – حداقل یک بار در هفته – و یک فرمول آبرسان را انتخاب کنید. سپس، اگر حرکت همچنان ناهموار است، به یک شانه گشاد و پهن برسید.
  • نیاز به تغییر دارید؟ یک ظاهر ماجراجویانه محو یا کمی نامتقارن را امتحان کنید – فقط مطمئن شوید که آرایشگر شما تجربه چنین سبکی را دارد تا به نظر نرسد که یک مبتدی به صدا درآورده است.

// انتخاب محصولات //

[show_shopthepost_widget id=”2730438″]

فر یا مواج آزاد

مدل مو تابستانی مردانه، پادکست

مردانی که دارای فرهای گشاد یا موهای موج دار هستند، در تابستان به راحتی می توانند آرایش کنند، اما ترفند واقعی این است که هنگام افزایش دما، محصولات خود را کامل کنید. شما به طور طبیعی با l’il biunce بیشتری کار می کنید، و با آن حجم می آید.

حجمی که به آن نیاز دارید رام کردن وقتی مرطوب می شود

مقابله با گرمای خشک؟ با دستیابی به محصولاتی که شما را در تمام تابستان براق نگه می دارد، از موخوره اضافی جلوگیری کنید.

نکات آرایشی:

  • رطوبت ضروری است. یا فقط حالت دهنده و یا استفاده معمولی از نرم کننده ترک، فرهای شما را سالم نگه می دارد و موخوره را کاهش می دهد.
  • خیلی عرق کرده که نمی توان شامپو را کنار گذاشت؟ نسبت به برچسب آگاه باشید. به دنبال شامپوی بدون سولفات یا گیاه شناسی باشید که روغن طبیعی موهای شما را که از پوست سر شما در برابر خشک شدن یا پوسته پوسته شدن محافظت می کند، از بین نبرد.
  • وقتی نوبت به به روز رسانی استایل می رسد، آن را ساده نگه دارید. استفاده از تریم‌هایی مانند هرینگتون یا مدل‌های بلند و چسبان ساده مانند ملک، بدون نیاز به نگهداری اضافی، تیز به نظر می‌رسد.
  • وزن را در نظر داشته باشید. از آنجایی که فرهای شما در گرما سنگین‌تر می‌شوند، به محصولاتی مانند موش سبک یا پوماد سفالی بچسبید تا ساختاری سفت به نظر نرسد.

// انتخاب محصولات //

[show_shopthepost_widget id=”2730443″]

به ما بگو:

مدل موی تابستانی شما چیست؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

Psst… Style Girlfriend را در Pinterest دنبال کنید!