چگونه با احساس مایوس شدن کنار بیاییم

دیشب، من با یکی از دوستانم ملاقات کردم تا بازی 7 راکت ها در مقابل جنگجویان را تماشا کنم (ببخشید راکتز.. شما بازی خوبی داشتید. جیمز هاردن، رول چشم حماسی شما برای همیشه گیف FOH مورد علاقه من خواهد بود).

در یک میز بزرگ که حاوی ترکیبی از دوستان بسکتبال دوست او بود، شروع کردم به گفتگو با یکی از طرفداران وریرز در سمت راستم – بیایید او را تام صدا کنیم – و شروع کردم به صحبت در مورد شغلمان (هشدار منصفانه، اگر من و شما روزی ملاقات کنیم، من این کار را انجام خواهیم داد. به نوعی مکالمه را به صحبت کردن در مورد شغلمان ختم کنیم).

در گذر، او به همسرش اشاره کرد (خوب بود، حلقه را دیدم، سعی نمی کردم به آن ضربه بزنم و کارش را انجام دهم. تام به من مباهات کرد که او چقدر در رشته اش موفق بوده است… بگذار اسمش را دندانپزشکی بگذاریم.

در واقع، او برنده دو جایزه بسیار پرطمطراق – از تلویزیون ملی – شده بود، بالاترین افتخار در … دندانپزشکی.

طبیعتاً من بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم و پرسیدم که او جوایز دندانپزشک خود را کجا نگه داشته است.

روی میز او، در دفتر خانه ما. واقعا…”

منتظر ماندم تا او فقط کلمه مناسب را جستجو کند. الهام بخش، شاید. حیرت آور، شاید. سکسی، شاید؟

“تحریک کننده.”

اوه وای.

بچه ها، اگر موفقیت همسرتان باعث شد احساس کنید کمتر مرد هستید، متوقف نشوید. عبور نکن برو. 200 دلار جمع نکنید. در عوض، سریع به سمت نزدیکترین مطب درمانگر بروید. زیرا موفقیت یک شریک که مردانگی (تعریف) شما را تهدید می کند می تواند یک رابطه را از بین ببرد سریع.

واضح است که تام مرد فوق العاده خوبی بود! خوش لباس، خوش صحبت، خنده دار – احتمالاً خیلی از شما که در حال حاضر مطالعه می کنید. او دوست دوست خوب من بود که مشخصاً سلیقه خوبی در دوستی دارد زیرا با من دوست است. و هنگامی که من انتخاب کلمه او را زیر سوال بردم، او عجله کرد تا پاسخ خود را اصلاح کند. «خب، درست، منظورم فقط…»

اولین عکس العمل تام به صحبت کردن در مورد تصور شده همسرش در مورد جاه طلبی های حرفه ای خود باعث شد که من نگران این باشم که مردان «مدرن» واقعاً در مورد زنان زندگیشان چقدر تکامل یافته اند.

این شکاف بین جایی که می‌خواهیم بگوییم که هستیم و جایی که واقعاً هستیم، جای تعجب ندارد. مطالعه اخیر بیش از هزار مرد در سراسر کشور توسط GQ و زرق و برق دریافتند که بیش از نیمی از آنها هرگز در مورد جنبش #MeToo چیزی نشنیده بودند، یا آنقدر کمی در مورد آن می دانستند که نمی توانستند توضیح دهند که چیست، در حالی که 84٪ از آسیب هایی که اتهامات سوء رفتار جنسی می تواند به شهرت مردان وارد کند، نگران بودند. اوه پسر.

رایانه ای با عناوین در مورد احساس انحراف مردان توسط زنان
نتایج جستجو برای “مردان لاغر شده”

البته، تعریف اینکه چه چیزی یک مرد را مدرن می کند فراتر از نگرش او نسبت به زنان است.

من برای شما مثالی می زنم، زیرا به نظر می رسد اخیراً به دلایلی با انواع رفتارهای کمتر تکامل یافته برخورد کرده ام.

یکی دیگر از دوستان (مرد) یکی از دوستانم که می شناسم هفته گذشته از کلمه “عقب مانده” در مقابل من استفاده کرد. در سال 2018. باز هم دوست یک دوست. یک پسر “خوب”. من او را دوست دارم. همه به باغ وحش رفتیم. روز شادی بود.

منظور من؟ به طور جمعی، هیچ یک از ما به اندازه ای که فکر می کنیم در مسیر آرام خود به سوی روشنگری قرار نداریمو همه ما بهتر است عادت خود را که در آینه نگاه می کنیم و به خودمان می گوییم، ترک کنیم، «من مثل بقیه آدم های بد نیستم. من پسر خوبی هستم. من یک مرد مدرن هستم.»

چون احتمالا هستی؟ اما همچنین، احتمالاً می توانید بهتر هم باشید؟

ما در مورد اینکه چرا مردان تا زمانی که زنان کار می‌کنند (و واقعاً حتی قبل از آن) احساس ترس از زنان قوی، باهوش و موفق می‌کنند، صحبت می‌کنیم و به نظر نمی‌رسد که همه ما را به این حد رسانده باشد. و راستش را بخواهید، من کمتر و کمتر به زندگی درونی مردان نسبت به اعمال آنها علاقه مند هستم. یه وقتایی باید با خودت بگی من کلافه شده ام، و دلایل کاملاً معتبر زیادی برای آن وجود دارد، و من می توانم به کاوش در آن دلایل ادامه دهم. با این حال، در این میان، من قرار است متفاوت عمل کنم.

شما تصمیم می گیرید بهتر عمل کن، در حالی که به پردازش آن احساسات و کشف آن سوگیری هایی که ممکن است حتی نمی دانید داشته باشید، اعتقادات زشت و ترس هایی که زیر یک برزنت نشتی در پشت مغز شما پنهان شده اند، ادامه می دهید.

برای هرکسی که از موفقیت یک زن در زندگی خود احساس ضعف می کند، خواه همسرش، دوست دخترش، خواهرش یا همکارش باشد که به خاطر او ارتقا پیدا کرده است. امروز، فقط به این فکر کنید که چرا موفقیت یک زن باعث می شود احساس کنید کمتر مرد هستید.

منظورم همینه واقعا اینو بررسی کن زیرا من جوابی برای شما ندارم. جدای از اینکه گفته می شود در طول تاریخ از مردان انتظار می رفت که نان آور خانواده های هسته ای باشند، بنابراین اگر این نقش به نوعی در نظر گرفته شود می تواند باعث شود هدف و سهم خود در جامعه، خانواده و غیره را ارزیابی مجدد کنید. گفتن، بالا را ببین -یعنی از نظر عاطفی با آن برخورد کنید و در عین حال از زنان حمایت ظاهری و فعالانه داشته باشید.

درست مثل نژادپرستی که با پایان بردگی ریشه کن نشد (آهم، شام روزان)، ورود زنان به نیروی کار به معنای واقعی کلمه چند دهه پیش هنوز مردان تحصیلکرده و به ظاهر مدرنی مانند دوست جدید «جذب شده» من را از احساس خطر موفقیت زنان منصرف نکرده است. حتی زنانی که آنها را دوست دارند و می خواهند ببینند که عملکرد خوبی دارند. و این، خوب، بسیار لعنتی است.

همانطور که گفتم راه حلی ندارم. من فقط می خواستم در مورد آن صحبت کنم.

خب به من بگو:

احساس تضعیف برای شما چه معنایی دارد؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند