استراتژی 3 مرحله ای برای دکوراسیون خانه خنثی و خسته کننده هرگز

تعادل زندگی کاری مردان

اینجا در Style Girlfriend ماه راه اندازی مجدد است. از کمد لباستان گرفته تا نگرشتان به خانه، آماده شوید تا راه خود را برای ارتقای سبک زندگی در سال جدید بازنگری کنید.

بچه ها بیایید در مورد خانه شما صحبت کنیم. برای هر کسی که مجذوب نمایش جدید ماری کوندو در نتفلیکس شده است، احتمالاً چند کیسه چیز برای اهدا دارید، و ناگهان یک دیدگاه کاملاً جدید در مورد آنچه باعث شادی در خانه شما می شود. فراتر از جوراب‌های مقدسی که تصمیم گرفته‌اید با خود به آینده‌تان نیاورید، ممکن است برخی از اسباب و اثاثیه و دیگر دکورها و جوراب‌های تزئینی وجود داشته باشد که برش را ایجاد نکرده باشد.

این بدان معنا نیست که زمان آن فرا رسیده است که خانه خود را کاملاً تغییر دهید، اما می تواند زمان مناسبی برای ایجاد چند به روز رسانی باشد که شما را در خانه خود راحت تر می کند. در حال حاضر، اگرچه ممکن است این برای همه شما صادق نباشد، من متوجه شده ام که بسیاری از پسرها چیزهای کاملاً خنثی را ترجیح می دهند.

بنابراین، اگر رنگ‌های زیاد شما را دچار تنبلی می‌کند، ممکن است برای تزئین خانه‌تان با رنگ‌های خنثی آرامش‌بخش مناسب‌تر باشید. اما یک راه درست و یک راه غلط برای انجام آن وجود دارد. فقدان رنگ لزوماً به معنای عدم علاقه و سبک نیست، فقط باید کمی بیشتر تلاش کنید تا خانه ای پر از شخصیت داشته باشید. در اینجا نحوه به دست آوردن ظاهری ظریف و لایه لایه است که (به آرامی) پیچیدگی را فریاد می زند.

در زیر سه نکته در مورد دکوراسیون خانه خنثی در طراحی داخلی برای خانه ای دور از خسته کننده آورده شده است:

1. Texture را معرفی کنید

طراحی خانه خنثی
تصویر از طریق کوه ها

بدون رنگ برای اینکه ستاره نمایش باشد، فضای شما نیاز به چیزی دارد که برجسته باشد و چشم شما را جلب کند، در غیر این صورت احساس می کنید در دنیایی خسته کننده و بژ زندگی می کنید. وارد کنید: بافت! به خصوص هنگامی که در حال کم کردن نور هستید، اقلام بافته شده، نازک، مبهم، براق و بافتنی اتاقتان واقعا چیز خاصی را اضافه می کند.

در مورد آن اینگونه فکر کنید: درست مثل اینکه اغلب می بینید که دو یا سه رنگ در اتاق های خاص ظاهری ایجاد می کنند، سعی کنید به جای آن دو یا سه بافت اضافه کنید. بنابراین اگر دوست شما یک مبل سرمه ای با چند بالش پرتابی سبز و یک پتوی مایل به قهوه ای دارد، اگر مبل خاکستری شما با بافتنی درشت برجسته شده باشد، می توانید همان ظاهر جالب را در اتاق نشیمن خود داشته باشید. پرتاب خاکستری و دو میز انتهایی با براقیت بالا احاطه شده اند (به یاد داشته باشید، سطوح آینه ای نیز به عنوان بافت به حساب می آیند!). به جای اینکه کف خود را با یک فرش رنگارنگ برجسته کنید، یک پارچه بافته اضافه کنید فرش جوت (پاداش: آنها ارزان هستند) و روی آن لایه ای بپوشانید. یک اتاق بافت دار همیشه احساس گرما و دعوت می کند، مثل اینکه خانه شما شما را در آغوش می گیرد. به نظر من خوب است.

2. کنتراست را اضافه کنید

خنثی، بافت، خانه خنثی هرگز خسته کننده، زندگی، سبک زندگی، خانه، راهنمای خانه، سبک زندگی مردانه، خنثی های مردانه، کنتراست
تصویر از جوناس برگ

شما نمی خواهید رنگ اضافه کنید، اما همچنان می توانید از تکنیکی که اغلب در ظاهر رنگارنگ استفاده می شود – کنتراست – استفاده کنید. قرار دادن سایه های متضاد در کنار هم، جذابیت گرافیکی زیادی را به آن اضافه می کند. می‌توانید با راه راه‌ها یا رنگ‌بندی ساده‌تر یا پیچیده‌تر با الگوی پیچیده پیش بروید.

فقط مطمئن شوید که رنگ های شما محدوده ای دارند. سیاه و سفید یک ترکیب کلاسیک است، اما سایه های متضاد را نیز در نظر بگیرید که کاملاً متفاوت نیستند. خاکستری و سفید همیشه تیز به نظر می رسد؛ مایل و مشکی هم همینطور. حتی می‌توانید سایه‌هایی را در یک خانواده رنگی متضاد کنید، مانند خاکستری زغالی با خاکستری روشن. ظاهری ظریف‌تر ایجاد می‌کند، اما هنوز هم به اندازه‌ای قوی است. فقط مطمئن شوید که تفاوت اشباع قابل توجهی وجود دارد (این همان چیزی است که کنتراست را ایجاد می کند).

3. رنگ های خنثی را مطابقت دهید

خنثی، بافت، خانه خنثی هرگز خسته کننده، زندگی، سبک زندگی، خانه، راهنمای خانه، سبک زندگی مردانه، خنثی های مردانه
تصویر از طریق معماری John Maniscalco

بدون اینکه خیلی فنی در مورد تئوری رنگ در اینجا صحبت کنیم، باید در مورد لحن صحبت کنیم. ما تمایل داریم فرض کنیم که هر خنثی با هم کار می کند، زیرا، خوب، آنها خنثی هستند! نه کاملا. ما در اینجا از کلمه خنثی برای دلالت بر کمبود رنگ استفاده می کنیم، اما در واقع، هر رنگی را می توان خنثی در نظر گرفت که دارای مقادیر مساوی تناژهای گرم و سرد باشد. همانطور که گفته شد، هنگام قرار دادن اتاقی پر از مبلمان بدون رنگ (یعنی یک تعریف از خنثی)، مطمئن شوید که با رنگ‌های رنگی مطابقت دارید، زیرا حتی اگر خاکستری، بژ و کرم را رنگ‌های خنثی بنامیم، در واقع می‌توانند گرم باشند. یا خنک

هنوز با من؟ بگذارید یک مثال را به اشتراک بگذارم. بما می آییم معمولا رنگ گرم است اما خاکستری معمولا سرد است. کرم سایه گرمتر است، سفید سرد است. بنابراین، قهوه ای و کرم مانند خاکستری و سفید با هم عالی هستند.

آنچه مهمتر از هماهنگ کردن سایه ها است، هماهنگی با ته رنگ است! اگر بیشتر چیزهای اتاقتان گرم هستند و چیزی خنک را وارد می‌کنید، اصلاً درست به نظر نمی‌رسد (و ممکن است نتوانید انگشت خود را روی دلیل آن بگذارید). وقتی ته رنگ ها کار می کنند، ظاهر کار می کند. به همین راحتی

تصاویر از طریق home-designing.com