خلاصه خرید: ارتقاء سبک مردانه آسان

چگونه استایل خود را بهبود بخشید

بچه ها بچه ها! بچه ها گاهی اوقات احساس می کنم وقتی چیزهای جدید و مفیدی در اطراف اتفاق می افتد، به شما اطلاع نمی دهم، و این تقریبا یکی از آن زمان ها

درست بعد از تعطیلات، ما کار کردیم فوق العاده جک زدن سخت است که فهرستی جامع از لوازم ضروری خارج از کار را که مردان برای زمستان نیاز دارند جمع آوری کنید. این همش نیست. سپس، ما همه آن اقلام را در سه نقطه قیمت مختلف پیدا کردیم. اول، یک سطح آگاهانه از بودجه برای بچه های دانشگاه (و آنهایی که کیف پول دارند هنوز در کالج هستند.. من شما را می بینم، فارغ التحصیلان کم کار!). در مرحله بعد، قیمت کمی بالاتر و در عین حال مقرون به صرفه‌تر برای متخصصان جوان وجود دارد. بچه ها در مرحله “وقتی بهتر می دانید، بهتر انجام می دهید” از سبک خود. و در نهایت، قطعات بلندتر برای مردی که مودبانه و دیپلماتیک آن را «پدر باحال» می نامیم.

در نهایت، ما آنها را در مجموعه های منظم در صفحه فروشگاه خود مرتب کردیم. بنابراین حتی ماری کوندو هم می‌تواند افتخار کند. همه چیز برای آسان تر کردن زندگی شما در حالی که تحت سختی و استرس No Jeans ژانویه کار می کنید (اگرچه مجموعه ای برای آن نیز وجود دارد!).

بنابراین، همه آن را گرفتید؟

قطعات در هر مجموعه یکسان است. زیرا هر مردی که در زمستان به ظاهر خوب اهمیت می دهد، نیاز به طناب دارد. هر مردی به یک جفت کفش ورزشی سفید تمیز نیاز دارد. و همچنان ادامه دارد. اما ما انتظار نداریم که یک پسر بیست و چند ساله و یک پسر چهل و چند ساله بودجه لباس یکسانی داشته باشند. ما چند قطعه از مجموعه های زیر را فهرست کرده ایم تا بتوانید نگاهی بیندازید. سپس، هر سه مجموعه را در صفحه فروشگاه ما بررسی کنید. و pssst، شما بزرگترها ممکن است هنوز بخواهید مجموعه پسران دانشگاهی را بررسی کنید. ممکن است قطعه مورد علاقه بعدی خود را برای سرقت پیدا کنید.

در زیر، ارتقاء سبک مردانه آسان برای کمد لباس شما:

کمد لباس زمستانی Off-Duty Essential شماره 1

بهترین تی شرت خاکستری برای پسران، ارتقاء سبک مردانه آسان

SG می گوید: اگر هفته گذشته نسخه کوچک من را در یک ویژگی بزرگتر و ساده تر روی شلوارهای جناغی بخوانید، می دانید که برادر شوهرم به من گفته است که فقط تی شرت خاکستری و شلوار جین آبکش تیره مجموعه «بابا باحال» را بپوشید. بنابراین ما از آنجا شروع می کنیم.

از چپ به راست: یک تی شرت Everlane برای پسر کالج، Madewell برای جوان حرفه ای (بله، آنها اکنون لباس های مردانه درست می کنند!) و باک میسون برای برادر شوهرم.

کمد لباس زمستانی Off-Duty Essential شماره 2

بهترین شلوار جین پسران

SG می گوید: بدیهی است که همه اینها تا اول فوریه تحت تحریم هستند.

از چپ به راست: Abercrombie & Fitch، جین برهنه و معروف، APC

کمد لباس زمستانی Off-Duty Essential شماره 3

بهترین پیراهن آکسفورد برای پسران

SG می گوید: ما اخیراً به این موضوع پرداختیم که پیراهن آکسفورد را به یک کمد لباس مردانه ضروری می کند، بنابراین اگر به دنبال یک پرایمر هستید، به اینجا سر بزنید. فراتر از آن، من فقط به همه شما پدران باحال (و حرفه ای های جوان با کمی تغییر بیشتر در کوسن های مبل) می گویم، بله، تام براون ارزش این قیمت را دارد. قول میدهم.

از چپ به راست: گپ، اورلین، تام براون

کمد لباس زمستانی Off-Duty Essential شماره 4

بهترین دستکش خاکستری برای پسران

SG می گوید: تابع، فرم ملاقات. دستکش یکی از آن اکسسوری هایی است که زیاد به آن فکر نمی کنیم. جفت ژولیده‌ای را که در CVS خریده‌اید، در حالی که نسخه‌ای را در کت زمستانی خود تهیه کرده‌اید، می‌ریزید و در راه هستید. مانند خودکارهای خوب و آبجو خوب، پذیرایی از خود با دستکش هایی که واقعاً دوست دارید و می خواهید در اختیار داشته باشید یکی از تجملات کم ارزش زندگی است.

از چپ به راست: هدف، شنبه های نیویورک، دنتز

کمد لباس زمستانی Off-Duty Essential شماره 5

بهترین بچه ها شلوار کرفس

SG می گوید: به الهام گرفتن در مورد نحوه پوشیدن شلوار کرفس نیاز دارید؟ گابی شما را با این 5 روز، 5 راه ضروری تحت پوشش قرار داده است.

از چپ به راست: Topman، J.Crew، Norse Projects

کمد لباس زمستانی Off-Duty Essential شماره 6

بهترین پیراهن صورتی بچه ها

SG می گوید: یادت هست وقتی گفتم شاید بتوانی دزدی را در مجموعه کالج گای پیدا کنی؟ برای کالایی که ممکن است در حصار آن باشید (مثلاً یک هودی با رنگ صورتی هزاره)، ممکن است نخواهید پول را شکست دهید. یا حتی کمی آن را بشکنید. مشکلی نیست

در حالی که نسخه Todd Snyder + Champion در وسط ممکن است کمی شیک تر شود و در اولین باری که آن را می پوشید احساس شکستگی بیشتری داشته باشید، همیشه می توانید با هودی OG Champion در سمت چپ مقداری پول پس انداز کنید.

از چپ به راست: Champion، Todd Snyder + Champion، Acne Studios

کمد لباس زمستانی Off-Duty Essential شماره 7

بهترین کفش های کتانی سفید برای پسران

SG می گوید: یک کفش ورزشی سفید هرگز یک کمد لباس ضروری نخواهد بود. می‌توانید آن‌ها را با شلوار و ژاکت تیره، یا با شلوار جین و… تقریباً هر چیزی که می‌خواهید بپوشید. به الهام بیشتری نیاز دارید؟ به اینجا سر بزن

از چپ به راست: آدیداس، بزرگان، ببینید

به من بگو:

سبک خارج از وظیفه شما چقدر با کمد لباس “در حال کار” شما متفاوت است؟

برای اطلاعات بیشتر از دیدگاه زنانه، اینجا ثبت نام کنید.