آیا تا به حال این تبادل را داشته اید؟
“پیراهن/ژاکت/بسته دوزی باحال.”
“اوه، این چیز قدیمی؟ در آخرین سفرم به لس آنجلس / در کوچه پس کوچهفروشی در ونیز / از مادربزرگم که آن را از تکههایی که از کشور قدیمی آورده بود، آن را در یک فروشگاه کوچک در ونیز گرفتم.
داستانهای جالبی هستند، مطمئناً، اما برای بازسازی ظاهر برای خودتان خیلی مفید نیستند.
این چیزی است که من در مورد ظهور آن را دوست دارم مارک های مستقیم به مصرف کننده (یا DTC).. شما یک محصول جالب دریافت می کنید که شبیه آن چیزی نیست که دیگران می پوشند، و شما می توانید به مردم اجازه دهید بدانند که چگونه می توانند در واقع سبکی شبیه به شما داشته باشند (اگر احساس سخاوتمندی می کنید).
این استارتآپها فروشگاههای سنتی آجر و ملات را دور میزنند، چه فروشگاههای خودشان، چه فروش عمدهای به فروشگاههای بزرگ و بوتیکها، به نفع عرضه مستقیم کالاهای خود به شما، مصرفکننده. با نادیده گرفتن این هزینههای خردهفروشی معمولی، این برندها میتوانند هزینه بیشتری را برای مواد و طراحی با کیفیت خرج کنند و میتوانند محصول خود را با قیمت پایینتری عرضه کنند. معنی، شما در حال دریافت کالاهای مجلل با قیمتی هستید که به هزینه مد سریع نزدیک تر است.
هنگامی که دنبال کنندگان برای مشاوره خرید به ما پیام می دهند، ما اغلب مارک های DTC را توصیه می کنیم. ما نمی توانیم طرفداران SG داشته باشیم که شبیه هر مرد دیگری در دفتر یا مدرسه اش باشند!
در زیر، تعدادی از شرکتهای مورد علاقه ما در اینجا در Style Girlfriend که مستقیماً به مصرفکننده میآیند:
Everlane
آنچه می سازند: ملزومات اساسی
یکی از استارتآپهای اولیه که «شفافیت رادیکال» را انجام میدهد، Everlane اکنون همه چیز را از تی شرت گرفته تا ژاکت و کفش و کیف میسازد. آنها با این واقعیت باز هستند که در خرده فروشی سنتی، یک پیراهن طراح اغلب علامت گذاری می شود هشت بار قبل از اینکه به دست مشتری برسد آنها هزینه های خود را به اشتراک می گذارند و نشانه گذاری خود را به شما نشان می دهند که وقتی به آن فکر می کنید بسیار جسورانه است.
M.Ship
آنچه می سازند: کفش های رده بالا
شرکت کفش M. Gemi خود را «پسا لوکس» میداند، و در عین حال رویکردی مدرن برای قیمتگذاری و دسترسی ارائه میکند. آنها با همکاری با کارخانههای خانوادگی در ایتالیا بر روی تعداد محدود کفشهای باکیفیت، به این هدف دست مییابند که به شما قول میدهم که همه آنها را میخواهید.
بیشتر شبیه آن: جک اروین، بکت سیمونان، آل بردز، آنکاری فلروس
ورودها
آنچه می سازند: لباس بیرونی لوکس
پیدا کردن یک کت چرمی عالی می تواند مشکل باشد. یا تزیینات زیادی وجود دارد، یا یقه خندهدار مینشیند، یا در شانهها خیلی بزرگ است، یا به اندازه کافی در نیم تنه بزرگ نیست… لیست ادامه دارد.
Arrivals – خوب، از راه رسید – تا فرود کت چرمی رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند. سبک “پرستون” آنها باید در فرهنگ لغت در کنار “ژاکت موتوری” باشد.
آنها کتهای دیگری مانند بمبافکن و پوستههای بارانی نیز میسازند، و برخی لباسها، اما آن ژاکت دوچرخهسواری چیزی است که آنها را روی نقشه نشان میدهد.
واربی پارکر
آنچه می سازند: عینک
OG. مطمئناً، خردهفروش عینک اکنون فروشگاههایی در سراسر کشور دارد، اما آنها شروع کردند – و مسلماً کل این جنبش DTC را شروع کردند – با فروش فریمهای شیک با قیمتهای مقرون به صرفه، همه آنلاین. بله، خوب است که بتوانیم تقریباً هر سبکی را که آنها در فروشگاه ارائه می دهند، امتحان کنیم، همانطور که پدرم زمانی که اخیراً در نیویورک بود، انجام داد، اما فرآیند امتحان کردن آنها در خانه نیز بسیار آسان است.
صداهای فضای باز
آنچه می سازند: ورزش بچه باحال
برای پیدا کردن صدای بیرون از خانه در طبیعت، لازم نیست خیلی دور بگردید. فقط چشمان خود را برای یک کیف یا کلاه بابا که شعار آنها «انجام کارها» است، نگاه دارید. من همچنین عاشق دویدن آنها (برای پسرها) و ساق پا (برای من) هستم. آنها همه در مورد ساختن لباس برای زندگی شما هستند. حتی نام تجاری، مانند “G’wan و مخالف صدای داخل خانه خود را استفاده کنید” نشان دهنده فعالیت در زمین بازی است – حرکت دادن بدن به این دلیل که سرگرم کننده است، نه به این دلیل که مجبور هستید. می توانید بگویید که آنها قسمت “ath” را از “athleisure” اختیاری می کنند.
بیشتر شبیه آن: پوشاک الیورز، ایادورا، پوشاک مایلز، رون
دور
آنچه می سازند: چمدان گران قیمت
Away که توسط چند دختر اینجا در نیویورک شروع شده است، چمدان های فوق العاده شیک را ارائه می دهد که عملکردی دیوانه کننده نیز دارد. هی، آنها مرا مجبور کردند که به یک کیف دستی سخت تبدیل کنم، بنابراین واضح است که آنها کاری را درست انجام می دهند.
Away نمونهای عالی از یک برند است که میتواند محصول لوکستری ارائه دهد – با pچرخ های هینوموتو ژاپنی رمیوم و پلی کربنات آلمانی ضد خش – با قیمتی که در واقع قابل دسترسی است، زیرا آنها مستقیماً به شما، مسافر (شیک) می فروشند.
DSTLD
آنچه می سازند: جین درجه یک
فراتر از حال و هوای LA جین آنها، DSTLD بسیار در مورد شیوه های کار منصفانه است، و خاطرنشان می کند که “در صورت امکان” آنها از مواد پایدار، رنگ های طبیعی و شیوه ها و تکنیک های سازگار با محیط زیست استفاده می کنند.
فکر کنید: پوشاک آمریکایی اگر پوشاک آمریکایی ناقص و ناخالص نبود.
بیشتر شبیه آن: Mott + Bow
نادام
آنچه می سازند: ترمه نرم احمقانه
مطمئناً، ایده گذاشتن ترمه روی بدنم در هوای 90 درجه باعث می شود فقط با فکر کردن به آن عرق کنم، اما در پاییز/زمستان، شما می خواهید نادام را بررسی کنید. آنها ژاکتهای پشمی، ژاکتهای گرمکن، جورابها و غیره میسازند که از کمیابترین ترمههای سفید مغولی ساخته میشوند.
میتوانید بازی سبک ترمه بنیانگذار را در اینجا در SG ببینید، بنابراین میدانید که او لباسها را ۱۰۰ نگه میدارد.
Rockets of Awesome
آنچه می سازند: لباس بچه گانه تحویل درب منزل شما
بسیار خوب، پس Rockets of Awesome یک نام تجاری DTC برای آن نیست شما، اما اگر بچه دارید، RoA چه خبر است. من واقعاً در مورد لباسهای بزرگسالان طرفدار مدل اشتراک نیستم، زیرا، میدانید، شما یک بزرگسال هستید که خریدهای خود را نمایندگی میکنید و ظاهراً حس سبک خود را دارید که باعث میشود در این ایده بینظیر باشید. از کالاهایی که در خانه شما ظاهر می شود که ممکن است دوست داشته باشید یا نخواهید، اما بچه ها موجودات متفاوتی هستند.
لباس پوشیدن تنها کار دیگری است که باید آنها را قبل از اعزام به مدرسه انجام دهند، مانند مسواک زدن یا تمرین ابوا.
پاداش مضاعف، اگر کودک شما حس سبکی ندارد (هههم *من در کودکی شلوار بادی برادرم را پوشیده بودم*)، این قطعات جذاب و شیک مطمئن میشوند که او «آن بچه» در مدرسه نیست. چون دوران کودکی به اندازه کافی سخت است، امیریت؟
…
اوه! این خیلی است، درست است؟ و این حتی شامل شرکتهای ملافهای که بازی را میکشند نمیشود، مانند Parachute، Brooklinen و Authenticity 50.