چگونه تاریخ عروسی خود را به روشی شیک مطابقت دهید

نحوه ست کردن تاریخ عروسی، کت و شلوار عروسی، لوازم عروسی، پاپیون، کراوات، مربع جیبی، گل برگردان، کت و شلوار تابستانی، مطابقت با تاریخ شما، هماهنگی لباس، استایل تابستانی مردانه

یادتان هست در دوران دبیرستان، زمانی که مادرتان از شما خواسته بود که از تاریخ جشن خود بپرسید که چه رنگی لباس پوشیده است تا شما دو نفر بتوانید به بخش گل در خواربارفروشی بروید و یک جوراب مچ دستی مناسب انتخاب کنید؟

اگر تنها معمای مد زوج محور زمانی منقضی می شد که گواهینامه رانندگی شما منقضی شد.

با اوج گرفتن فصل عروسی، موقعیت‌های بیشتری وجود دارد که نیاز به یک برنامه بازی سبک با طرف مقابل شما دارد. بنابراین، آیا باید هدفتان مطابقت داشته باشید، و اگر چنین است، آیا می‌دانید چگونه تاریخ عروسی خود را بدون اینکه به نظر برسید به جشن جشن می‌روید مطابقت دهید؟ خبر خوب: شما دیگر نوجوانی نیستید که لباس اجاره ای دارید. خبر بهتر؟ شما Style Girlfriend را در کنار خود دارید تا به شما کمک کند بازی مد عروسی خود را انجام دهید.

4 نکته برای مطابقت با تاریخ عروسی:*

*به عنوان مهمان یا داماد!

نحوه ست کردن تاریخ عروسی، کت و شلوار عروسی، لوازم عروسی، پاپیون، کراوات، مربع جیبی، گل برگردان، کت و شلوار تابستانی، مطابقت با تاریخ شما، هماهنگی لباس، استایل تابستانی مردانه

چگونه تاریخ عروسی خود را با نکته شماره 1 مطابقت دهید

هدف تطبیق دقیق نباشید

در اینجا راز بزرگ در مورد خوب به نظر رسیدن قرار ملاقات شما در عروسی وجود دارد … هدف در واقع این نیست همخوانی داشتن اصلاً یکدیگر ظاهر “او و او” برای سانی و شر است. نه یک زوج بزرگ که شاهد ورود دوستان یا خانواده خود به ازدواج مقدس باشند، یا خودشان دست و پا بسته شوند.

بنابراین، اگر شما (یا او) بخواهید شبیه یک واحد به نظر برسید، چه باید کرد؟ فکر هماهنگی. اگر او یک لباس نارنگی پوشیده است، چرا آن نارنجی را با کراوات خال خال هلویی انتخاب نکنید؟ یا یک جوراب طرح‌دار در رنگ‌های مرکباتی. برای اطلاعات بیشتر در مورد تطابق نامطلوب، این مقاله را در مورد “تکنیک squint” بررسی کنید. در اینجا در SG HQ، ما به آن «سرنوشت بچه‌داری» می‌گوییم. به گروه های گروه دختر و پسر دهه 90 فکر کنید. آنها معمولاً دقیقاً همان لباس را نمی پوشیدند، اما می توان گفت که آنها هماهنگ بودند. هدف شما همین است.

به یاد داشته باشید، این نیست رقص با ستاره ها. اما با هماهنگ کردن ظاهر خود، یک سیگنال ظریف به همه آن‌جا ارسال می‌کنید که در آنجا با هم هستید، که او دوست دارد. به علاوه، هماهنگی رنگ در تصاویر خوب به نظر می رسد.

یک هشدار…

با دامادها همخوانی نکنید! اگر در عروسی نیستید، کت و شلواری همرنگ جشن عروس نپوشید (اگر می توانید کمکش کنید). تشخیص رنگ عروسی به اندازه کافی آسان است و از آنها دوری کنید تا دامادها و ساقدوش ها برجسته شوند.

این به دلایل عملی نیز مفید است. وقتی عموی بزرگ عروس بعد از بیرون انداختن لگنش در حین انجام سرسره برقی به دنبال کسی می‌گردد که به او کمک کند تا از زمین رقص خارج شود، او به دنبال یکی از اعضای “مجری” مهمانی عروس می‌رود. اگر شبیه بقیه افراد گروه نیستید، از شما سوال نمی شود

خط پایین: زیاد بهش فکر نکن شما احتمالاً در پایان آخرین رقص خوش شانس خواهید بود، مهم نیست این بار چه می پوشید.

چگونه تاریخ عروسی خود را با نکته شماره 2 مطابقت دهید

از کد لباس پیروی کنید

هیچ راهی سریع‌تر برای شبیه شدن به قرار ملاقاتتان وجود ندارد و شما نه تنها به عنوان مهمانی‌های مجزا، بلکه از سیاره‌های جداگانه به آنجا آمده‌اید، نسبت به لباس پوشیدن برای دو عروسی متفاوت.

بله، شما عاشق آن لباسی هستید که تابستان گذشته خریدید، اما اگر عروسی کراوات مشکی نیست، اگر دخترتان سارافون و صندل به تن دارد، آن را نپوشید.

و برعکس، اگر این کراوات مشکی «اختیاری» است، اما او با یک لباس مجلسی بلند می‌رود، در سطح رسمی کوتاهی نکنید.

بهترین راه برای اطمینان از اینکه در طول موج یکسانی هستید؟ از قبل در مورد کد لباس و نحوه تفسیر آن هر دوی شما صحبت کنید. اگر هر یک از شما از میزان آراستگی مورد انتظار مطمئن نیستید، نترسید که با عروس یا داماد تماس بگیرید.

اوه، و چگونه از کد لباس پیروی کنیم؟

در سال‌های اخیر، دعوت‌نامه‌های عروسی با پیشنهادات کد لباس گیج‌کننده‌تر از طریق پست ارسال شده است. از لباس‌های غیررسمی گرفته تا زیبای ساحلی، لباس‌های بی‌معنی باعث شده است که بسیاری از پسرها هنگام نگاه کردن به کمد لباس‌هایشان، سرشان را خارانند.

بهترین شرط شما؟ با دوستت در حال ازدواج تماس بگیر و فقط از او بپرس که عروسش می خواهد چه بپوشی. به طور جدی. نیازی به پیچیده تر از این نیست. عروس از تلاش‌های شما برای اجرای قوانین او در روز بزرگش قدردانی می‌کند و به خاطر دقت نظرتان پاداش بزرگی دریافت خواهید کرد. اگر دلبسته نیستید، منتظر معرفی درخشان همه دوستان مجرد زیبای او در عروسی باشید. اگر قبلاً در هم تنیده شده‌اید، به عنوان دوست پسری که او بدش نمی‌آید شوهرش او را رها کند تا در شب پوکر/روز پیش‌نویس فانتزی/غیره به او ملحق شود، امتیاز جایزه بعد از عروسی کسب می‌کنید.

خط پایین: وقتی صحبت از پیروی از کد لباس دعوت شده به میان می‌آید، امن تر از سبک است.

چگونه تاریخ عروسی خود را با نکته شماره 3 مطابقت دهید

از درخشش نترسید

ببینید، احتمال زیادی وجود دارد که قرارتان چیزی بپوشد که به معنای واقعی کلمه می درخشد ( پولک و کریستال و زرق و برق، اوه من!)، بنابراین از انداختن مقداری فلوا – بله، FLAVA – به ظاهرتان نترسید.

آن مربع جیبی “آن بیرون” که هرگز نمی توانید آن را بپوشید؟ جوراب های روشن که برای دفتر کمی زیاد است؟ این شانس شماست بگیر!

// خرید لوازم جانبی برجسته //

چگونه تاریخ عروسی خود را با نکته شماره 4 مطابقت دهید

خوش بگذره!

و البته مهم ترین راه برای هماهنگی با تاریخ عروسی؟ برای داشتن اوقاتی عالی از قبل توافق کنید. فصل عروسی تابستانی ممکن است شلوغ و پرهزینه باشد، اما سلام، اگر قبلاً برای ماهی سالمون و فیله گچی درخواست داده اید، ممکن است وقتی به آنجا رسیدید، اوقات خوبی را سپری کنید.

زوجی که در پیست رقص بهترین به نظر می رسند همیشه – همیشه – کسانی هستند که بهترین زمان را می گذرانند. پس بیرون بروید و کوپید شافل برقصید، با مادر عروس عکس بگیرید، و اگر میکروفون از دست رفت، یک نان تست (یک نان تست خوب) درست کنید.

خط پایین: این یک مهمانی است! برو و طوری لباس بپوش که انگار قصد گذراندن اوقات خوشی را داری.

***

آیا می خواهید یک حمایت سبک عروسی داشته باشید؟

خدمات خرید مجازی

اگر آماده هستید که سبک جشن عروسی خود را ارتقا دهید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید … فروشگاه Team SG را برای شما در نظر بگیرید! ما یک برنامه خرید سفارشی برای استایل، بودجه و تیپ بدنی شما ایجاد خواهیم کرد.

آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***