یک هفته شلوار جین مردانه غیررسمی برای پوشیدن همین حالا

ما نمی‌توانستیم بدون اینکه کمی جین را به تصویر بکشیم، وارد مرحله اصلی اولین چالش ژانویه جین خود شویم!

بنابراین، ما از نیت پلتونن، مدیر کالا در Madewell، خواستیم که یک هفته را در کمد لباس خود برای Style Girlfriend ثبت کند.

نتیجه؟ حلقه برجسته از لباس های شلوار جین مردانه گاه به گاه برای شما که می توانید از آخرین قسمت از مجموعه Real Guys، Real Style ما الهام بگیرید (psst، بیشتر را اینجا ببینید!).

بچه های واقعی سبک واقعی

اصالتاً اهل فون دو لاک، شهر کوچکی در ویسکانسین است (یادداشت سردبیر از مگان: می توان تایید کرد، بسیار کوچک است)، پلتونن در بروکلین زندگی می کند و در آنجا سبک شهری آرام را با لمس های شخصی ادغام می کند.

در مورد نقش مدیر کالا:

من به برنامه ریزی مجموعه های فصلی بر اساس نقاط داده مالی، مشتری و روند کمک می کنم. من تقریباً با تمام تیم‌ها از برنامه‌ریزی، طراحی، تولید، تکمیل، منبع‌یابی، بازاریابی… که یکی از دلایل اصلی من دوست دارم، کار کردن با افراد مختلف با قدرت‌ها و استعدادهای مختلف است.

در مورد کمد لباس کار فعلی او:

“وضعیت کار من در خانه در چند ماه گذشته کمی تغییر کرده است. برای مدتی، سه شنبه تا پنجشنبه و WFH دوشنبه ها و جمعه ها به دفتر ترایبکا می رفتیم. دیدن افراد به صورت حضوری و ارتباط خارج از Zoom یا Teams بسیار خوب است، اما در چند هفته گذشته، با Omicron، تقریباً به تمام WFH بازگشته است. همه ما قبلاً این کار را انجام داده‌ایم، بنابراین سوئیچ به عقب بسیار یکپارچه بود.»

به نظر می رسد … تقریبا همه ما می شناسیم! حداقل یعنی بدون سلفی اداری با نور بد؟ (هی، باید آن آسترهای نقره ای را در جایی که می توانیم پیدا کنیم..)

در زیر، پنج مدل شلوار جین معمولی مردانه را که در حال حاضر می‌توانید بپوشید، ببینید:

دوشنبه
لباس های شلوار جین مردانه گاه به گاه

من در بروکلین جنوبی زندگی می کنم که غذاهای خوشمزه ایتالیایی در اطراف شما وجود دارد. حداقل یک روز در هفته سعی می کنم آن را به کاپوتو بسپارم تا مقداری پاستا تازه، سس، و هر چیز دیگری که آن روز خوب به نظر می رسد بخورم.

رفتن به آنجا و بیرون نرفتن با بیشتر از آنچه که به دنبالش بودید، همیشه سخت است. اخیراً هوا بسیار سردتر شده است، بنابراین حتی یک گشت و گذار کوتاه در خارج از خانه نیاز به آماده شدن دارد.»

نگاه کنید:

سهشنبه
لباس های شلوار جین مردانه گاه به گاه

من اخیراً وارد ساعت‌ها شده‌ام، چیزی شبیه به تایمکس قدیمی و چیزهای موجود در Ebay. می توانید ساعت های قدیمی عالی را با قیمت زیر 100 دلار پیدا کنید.

ما داشتیم بیرون می‌رفتیم، با این شانس که ممکن بود انسان‌های دیگری را ببینیم، بنابراین لازم بود وارد چیزی قابل ارائه شویم. این شلوار جین یکی از جفت‌های مورد علاقه من است، زیرا ضخیم‌تر از بسیاری از آن‌هایی است که من دارم، که به آن‌ها لباس بسیار زیبایی می‌دهد، به خصوص با چکمه‌ها یا تاپ‌های بلند.»

نگاه کنید:

مطالب مرتبط: 31 لباس برای پوشیدن با شلوار جین در این ماه

چهار شنبه
لباس های شلوار جین مردانه گاه به گاه

«من حدس می‌زنم می‌توانید این را ظاهر زمستانی من بنامید، یک شلوار جین معمولی معمولی با مقداری New Balances و ژاکت Stussy من. شما می توانید من را در سراسر بروکلین در این شرایط پیدا کنید.”

نگاه کنید:

پنج شنبه
لباس های شلوار جین مردانه گاه به گاه

«فقط در خانه سردم. من اینها را شلوار جین هواپیمای خودم می نامم زیرا احتمالاً کشدارترین شلواری هستند که من دارم. این‌ها همان شلوار جین‌هایی هستند که می‌توانید بدون هیچ محدودیتی روی صندلی هواپیمای تنگ بخوابید.

نگاه کنید:

جمعه
لباس های شلوار جین مردانه گاه به گاه

من یک بازیکن فوتبال هستم و توپچی ها تیم من هستند، بنابراین من همیشه از آنها حمایت می کنم صرف نظر از اینکه چه زمانی بازی می کنند.

اخیراً این تشک جدید را برای ماه‌های سردتر گرفتم که به من اجازه می‌دهد بین جلسات زوم چند عکس بگیرم.

نگاه کنید:


آیا به دنبال inspo لباس بیشتر هستید؟ کمدهای واقعی مردانه را اینجا، اینجا و اینجا ببینید