کارگردان خلاق جوجه شیرین با سبک لباس خیابانی

مطمئن نیستم چرا، اما هرگز دو دوست را ندیده‌ام که وقتی از آنها پرسیده شد چگونه با هم آشنا شده‌اند، به شما بگویند: «اوه، فهمیدیم که هر دوی ما از [Indiana/North Dakota/Nevada]بنابراین…” انگار که آن را توضیح می دهد.

اما همین است دقیقا وقتی از ویسکانسین هستید چگونه کار می کند. من به بسیاری از دوستان معرفی شده ام که میراث مشترک ایالتی ما دلیل گرد هم آوردن ما بوده است، و 10/10 برابر این همه چیزی است که لازم است.

به همین دلیل جای تعجب نیست که کایل مارتین از سویت چیک و من در اینجا در نیویورک دوستان سریعی شدیم.

کایل مارتین مگان کالینز
در افتتاحیه Sweet Chick Long Island City // عکس پیتر پابون

ممکن است زنجیره رستوران‌های مرغ و وافل را برای بنیانگذار کفش‌های ورزشی آن، جان سیمور، یا ناس بشناسید که به‌عنوان سرمایه‌گذار در ابتدا نام تجاری را در سطح ملی و سپس در سطح جهانی گسترش می‌دهد.

اما فضای دعوت کننده و کارکنان دوستانه است؟ هیپ هاپ دهه 90 تقریباً اما نه خیلی بلند از بلندگوها عبور می کند؟ این همه کایل است.

به عنوان مدیر خلاق، کایل به ایجاد Sweet Chick به عنوان مکانی کمک کرده است که می خواهید با دوستان خود (از هر کجا که هستند) ملاقات کنید و از غذای خوب و گفتگوی خوب (اگر با صدای بلند) لذت ببرید.

و وقتی کمد لباس او را می بینید، متوجه می شوید. فکر: سبک لباس های خیابانی مردانه که جالب است اما بیگانه نیست و بدون تلاش زیاد شیک است.

در حالی که کایل برای حفظ زنجیره رو به رشد رستوران‌های خود در طول بحران COVID-19 تلاش می‌کرد، هرگز اجازه نداد سبک از بین برود.

در زیر، یک هفته از سبک لباس های خیابانی الهام گرفته شده از کایل مارتین از سویت چیک:

دوشنبه
سبک لباس خیابانی کیل مارتین جوجه شیرین

در 17 مارس رسماً مجبور شدیم هر پنج مکان Sweet Chick را ببندیم. بعد از دو ماه بالاخره توانستیم به نوسان اوضاع برگردیم.

ما مکان‌های ویلیامزبورگ و LES خود را برای بیرون بردن و تحویل با مفهوم “Lil Sweet Chick” باز کردیم – نسخه ما از یک رستوران سریع معمولی که بیشتر بر روی ساندویچ مرغ تمرکز دارد.

این چیزی است که ما سال ها روی آن کار کرده ایم و قبلاً در Citi Field برای بازی های Mets و در Afro Punk، Gov Ball و Complexcon در حال حرکت بوده است.

ارتباط مجدد با جامعه ما حتی اگر در فاصله اجتماعی باشد شگفت انگیز بوده است.

قطعات کلیدی:

سهشنبه
مدل لباس خیابانی کایل مارتین
عکس: آندرس کاستیو

در خانه بودن در دوران قرنطینه فراز و نشیب های خود را داشته است، اما بعد از حدود یک هفته توانستم وارد یک روال بسیار خوب شوم.

من توانستم زیاد بخوانم و مستندهای مستند را که مورد علاقه من برای تماشا هستند، دنبال کنم.

ریکی پاول فردگرا (برخی از عکس های اصلی او روی دیوار پشت سر من است) مایلز دیویس: تولد باحال، تبدیل شدن به میشل اوباما و LA Originals برخی از موارد مورد علاقه من بودند

قطعات کلیدی:

چهار شنبه
کیل مارتین جوجه شیرین

در حین قرنطینه تلاش ضعیفی برای یادگیری گیتار کردم. این چیزی است که همیشه دوست داشتم یاد بگیرم، اما هستم دور از یک طبیعی

بعد از چند هفته فکر می‌کنم به گوش دادن به جری ادامه می‌دهم، نه اینکه بخواهم از نواختن گیتارش پیروی کنم.

قطعات کلیدی:

پنج شنبه
سبک لباس های خیابانی
عکس: آندرس کاستیو

دفتر Sweet Chick ما در Lower East Side است، بنابراین خوب بود که در چند هفته گذشته پس از بازگشایی Sweet Chick LES به عنوان Lil Sweet Chick LES به محله برگشتیم.

من هم یک کافی شاپ دارم، عرضه قهوه لودلو، کنار جوجه شیرین و ای مرد، دلم برای قهوه مان تنگ شده است!!! در این روز من به خدمات Froze’s خود کمک می کردم، آنها در Lil Sweet Chick برای ما موفقیت بزرگی داشته اند.

قطعات کلیدی:

جمعه
کیل مارتین جوجه شیرین
عکس: آندرس کاستیو

داشتن فضای کمی در فضای باز در طول قرنطینه شگفت انگیز بوده است.

بیشتر صبح‌ها مقداری قهوه لودلو درست می‌کنم و به موسیقی گوش می‌دهم (باکار، وست ساید گان، جی الکترونیکا، خروانگبین و سولانژ همگی در چرخش شدید بوده‌اند) قبل از شروع به ایمیل‌ها یا تماس‌های تلفنی.

قطعات کلیدی:

نحوه مطابقت در برنامه های دوستیابی

مدل لباس‌های خیابانی مردانه و لباس‌های بیشتری را ببینید که توسط مردان واقعی پوشیده می‌شود، مانند این طراح اهل غرب میانه، پدر خانه‌نشین مبتنی بر SF، نویسنده مد مردانه که در DC گیر کرده است.، و NYC خلاق.