چگونه در زندگی خود جسور باشید

من همیشه این عبارت را دوست داشتم، “این یک است حرکت جسورانه” من با دوستانم زیاد آن را دور می زنم، اما گاهی اوقات فکر می کنم کمی مبهم است. آیا خوردن گوشت پخته شده در روز بعد از تاریخ فروش واقعاً اقدام جسورانه ای است؟ آیا بردن قطار E به فرودگاه JFK به جای اوبر واقعاً یک حرکت جسورانه است؟ شاید نه.

این یک استراتژی جسورانه است

بدون اینکه شغل دیگری در صف قرار بگیرد، کار خود را ترک می کنید؟ یعنی یک حرکت جسورانه به خانمی با حلقه‌ای که انتخاب کرده‌اید پیشنهاد می‌دهید بدون اینکه حتی برای الهام گرفتن به پینترست او نگاه کنید؟

با من بگو: جسورانه. حرکت.

حرکات ماه در دوست دختر سبک

نباید تعجب کنید که می شنوید من و کل تیم SG هستیم همه در مورد رفتار متهورانه در تمام جنبه های زندگی از کار تا روابط و البته سبک. بنابراین من چند نکته را به اشتراک می گذارم که چگونه می توانید زندگی خود را با کمی جسارت القا کنید.

AKA، چگونه در راه های بزرگ و کوچک جسور باشیم.

بنابراین! سه راه را بررسی کنید که می توانید در زندگی روزمره خود کمی شجاع تر باشید – راه هایی که حتی ممکن است باعث شود یک دوست با شما دست بدهد و بگوید: «حالا که حرکت جسورانه ای بود.»

در زیر، سه نکته در مورد چگونگی جسور بودن آورده شده است:

چگونه جسور باشیم

برای جسور شدن آماده اید؟ خب پس بخون…

1. حرکت جسورانه در عشق

زن و شوهر دست در دست

یک ژست رمانتیک بزرگ بسازید.

در ابتدا، پیشنهاد من برای حرکت جسورانه در اینجا چیزی شبیه به “با او تلفن تماس بگیرید!” یا “شماره او را حضوری بخواهید!”

ولی! من می دانم که بسیاری از شما آقایان زیرک و باهوش در آنجا فکر می کنید این دیوانه است نه برای تماس تلفنی با یک زن

بنابراین، در عوض، از چند سطح جلوتر می گذرم و مستقیماً به سمت بی باکی در سطح سینمایی می روم.

من در مورد ساختن صحبت می کنم ژست بزرگ رمانتیک– قبلاً به عنوان GRG.

آن لحظه ای را به یاد بیاورید که ست از سامر خواست تا بالای غرفه بوسیدن بایستد و در فصل اول عشق خود را اعلام کند. OC?

یا این ویدیوی پیشنهادی بسیار جذاب که هر بار که آن را می بینم گریه ام می گیرد (که قسم می خورم زیاد اینطور نیست)?

اینها شگفت انگیز هستند GRG لحظاتی که می‌توانیم بیشتر از آن‌ها در زندگی واقعی و غیرساخته‌شده برای پخش جریانی YouTube استفاده کنیم!

نکته اینجاست: اگر معمولاً به زنانی که قرار ملاقات می‌گذارید پیامک می‌فرستید، یک GRG می‌تواند یک تماس تلفنی فقط برای صحبت و پیگیری باشد.

اگر معمولاً در شب ملاقات سفارش می‌دهید، پختن چیزی و برداشتن یک بطری شراب کاملاً به‌عنوان GRG محسوب می‌شود. نمایش با گل فقط به این دلیل؟

حدس زدید – GRG، زمان بزرگ.

چیزی که یک ژست عاشقانه را «بزرگ» می‌کند، این است که احساس می‌کند از روال عادی شما جدا می‌شود، و از حالتی که معمولاً همه چیز وجود دارد. لازم نیست که تجملاتی، گران قیمت یا هماهنگ با شصت نفر از نزدیکترین دوستان شما باشد. فقط باید صادقانه باشد، و صمیمانه غیرمنتظره.

2. حرکت جسورانه سفر

مرد با دوربین

به جایی برو که هرگز نرفته ای – تنها.

من در مورد شما بچه ها نمی دانم، اما حدود 90 درصد برنامه های سفر من از 28 سالگی شامل این است که خودم را با هواپیما، قطار و اتومبیل جابه جا کنم تا به مراسم عروسی یا مراسم قبل از عروسی دیگران بروم. مراسم در سیاتل مجردی در سونوما، نامزدی در Upper East Side.

به همان اندازه که آنها را دوست دارم، اخیراً تصمیم گرفتم از درآمد مایل ها برای جشن گرفتن نقاط عطف دیگران بکاهم و شروع به زدن برخی از کارهای خودم کنم.

من واقعاً از زمانی که در کالج در خارج از کشور تحصیل کرده‌ام، به تنهایی سفر نکرده‌ام، مگر اینکه شما آن زمان را حساب کنید که خودم به استراحتگاه صندل رفتم. من به شدت به یک ماجراجویی نیاز دارم – و شرط می بندم که شما هم همینطور.

شاید چیزی به اندازه رانندگی به پورتلند برای ملاقات با پدربزرگ و مادربزرگتان و صرف یک روز بیشتر برای کاوش به تنهایی باشد. شاید پر باشد بخور، دعا کن، عشق بورز تعطیلات در خارج از کشور شاید شما فقط نیاز به اجاره یک Airbnb کوچک در بالای ایالت داشته باشید تا با یک کتاب و یک حمام حباب برای یک یا دو روز استراحت کنید.

سفر به تنهایی یک حرکت جسورانه است زیرا شما را به چالش می کشد تا از خودتان خارج شوید.

شما یا برای سفر خود برنامه ریزی می کنید یا نه – و تنها کسی که این سفر را تحت تأثیر قرار می دهد شما هستید! شما می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید، چیزهای مهمی را از لیست سطل خود بررسی کنید (آبشار نیاگارا، هر کسی؟)، یا متوجه شوید که نمی توانید در حالی که به تنهایی در یک رستوران غذا می خورید، رفتار عادی داشته باشید.

3. حرکت جسورانه در انجام کارهای خوب

بارت سیمپسون یه کاری گیف انجام بده
Career Gear (از طریق GQ)

آنچه را که می توانید به دلایلی که به آنها اعتقاد دارید بدهید.

اینکه بگوییم تنش‌ها اخیراً بالا رفته‌اند، بزرگترین دست کم‌گرفتن است.

هر روز، من وارد دستگاه اینترنت قدیمی شده‌ام و به جریان تقریباً ثابتی از تشویق‌ها می‌روم تا در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی‌ام «کاری انجام دهم». (اگر این یک حباب است، من کاملاً با آن مشکلی ندارم.)

من به این فکر کرده ام که من – تیلور دیویس، زنی 30 ساله که در شهر نیویورک زندگی و کار می کند – واقعاً می توانم انجام دادن.

در شش سال گذشته، من به طور داوطلبانه وقت خود را با یک سازمان غیرانتفاعی که به کودکان یتیم در مالاوی کمک می کند، اختصاص داده ام. اخیراً، سعی کرده‌ام هم اتاقی‌ام را متقاعد کنم که باید یک حیوان خانگی را پرورش دهیم که در یکی از پناهگاه‌های حیوانات محلی ما به فرزندخواندگی آماده است.

در دسترس بودن زمان شما هر چه باشد، هر چیزی که باعث تحریک چیزی در درون شما شود – سعی کنید بیرون بروید و کاری در مورد آن انجام دهید.

هر کس توانایی داشته باشد می تواند پول بدهد (و ما فکر می کنیم که عالی است!)، اما در عصر تماشای زیاده روی نتفلیکس، بسیار جسورانه است که وقت آزاد خود را به شخص یا چیز دیگری بسپارید – به خصوص در این زمان از سال.

تفاوت ایجاد می کند و می تواند یک زندگی، از جمله زندگی شما را تغییر دهد.

برای مثال، شرط می‌بندم می‌توانید در حال حاضر به کت و شلواری در پشت کمد خود فکر کنید که به سختی می‌پوشید، کت و شلواری که کمک مالی خوبی برای Career Gear، شریک تأثیر اجتماعی SG باشد.

شاید از آن بزرگتر شده اید، یا شاید هرگز نتوانید آن را در شغل بدون کد لباس خود بپوشید.

به هر دلیلی، بار کمد خود را سبک کنید و در عین حال کارهای خوبی انجام دهید. همه برنده می شوند!

***

خدمات خرید مجازی

آماده انجام حرکات بزرگ در کمد لباس خود هستید؟ به یکی از اعضای Team SG بگویید که به چه چیزی نیاز دارید، و او یک برنامه خرید شخصی‌سازی می‌کند که فقط برای شما، ترجیحات سبک شخصی، بودجه و نوع بدن شما ساخته شده است.

***