چگونه برای هوای سرد بسته بندی کنیم – دوست دختر سبک

تاخیر و لغو پرواز. فرودگاه های شلوغ افراد بیمار وقتی دانته نوشت دوزخ، آن مرد باید در ماه فوریه از یک قرمزی چشم قرمز خارج شده باشد. اما بدترین قسمت سفر در زمستان؟ دریابید که چگونه برای هوای سرد بسته بندی کنید.

در حالی که نمی توانم در مورد تاخیرها، مسافران بیمار و کمبود پریز برق در فرودگاه ها کاری انجام دهم، می توانم راهنمای گام به گام بسته بندی وسایل زمستانی خود را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه دهم.

فقط این مراحل را در مورد نحوه بسته بندی برای هوای سرد دنبال کنید:

اطمینان حاصل کنید که چمدان شما در برابر آب و هوا مقاوم است

بیایید با چمدان شروع کنیم، زیرا این چیزی است که شما همه چیز را در آن قرار می دهید. چمدان‌های موجود خود (چمدان، چمدان، کیف لپ‌تاپ، کوله‌پشتی) را بررسی کنید تا ببینید آیا روکش‌های ضدآب دارند یا نه – اکثر آنها قبلاً چنین می‌کنند. اگر نه؟ زمان ارتقا.

همچنین می‌خواهید لباس‌ها و کفش‌های خود را در کیسه‌های بسته و مقاوم در برابر آب قرار دهید تا تضمین کنید که اقلام شما بدون توجه به هر اتفاقی خشک می‌مانند.

با کفش های خود استراتژیک باشید

بسته بندی یک جفت چکمه زمستانی غیرضروری است، مگر اینکه به جایی بروید که در برف می گذرید (مثل آخر هفته های اسکی!). برای سفرهای کاری و تعطیلات آخر هفته، کفش‌های چرمی با کفی لاستیکی باید برای خشک نگه داشتن شما کافی باشد. و خوش استیل.

کفش‌های خود را یک یا دو روز قبل از سفر با یک ضد آب و هوا بپوشانید تا از آن‌ها در برابر نمک، لجن و کثیفی زمستانی محافظت کنید. از بسته بندی کفش های ساخته شده با مواد سبک تر (مانند کفش های کتانی) خودداری کنید – پاهای شما یخ می زند، مهم نیست جوراب شما چقدر ضخیم باشد.

FYI: نگهداری پیشگیرانه و تعمیر مداوم به کفش های شما کمک می کند نه تنها در یک سفر بلکه در کل زمستان زنده بمانند. اطمینان حاصل کنید که کفش های شما (کار، لباس های معمولی و غیره) دارای کفی لاستیکی در شرایط عالی هستند. اگر کف پاها فرسوده به نظر می رسند، به پینه دوز خود مراجعه کنید تا آنها را تعویض کنید.

هنگام درمان کفش، ابتدا آنها را به طور کامل تمیز کنید، قبل از استفاده از ترکیب با برس پولیش، آثار گل، نمک و سایر ترکیبات را با یک مسواک یا پارچه نرم از بین ببرید. قبل از اینکه المان‌ها را محکم کنید، اجازه دهید در یک اتاق با دمای اتاق کاملاً خشک شود. به یاد داشته باشید که یک کیت مراقبت از کفش در هر زمان سرمایه گذاری خوبی است، اما کاملاً ضروری است که در فصل زمستان بیاید.

شما به لایه ها نیاز دارید. لایه های زیادی.

در قسمت جلوی لباس، می‌خواهید هم گرم‌ترین تکه‌هایتان را ببندید و هم چند لایه سبک. یک پلیور ضخیم را می توان به تنهایی یا روی پیراهن یقه دار پوشید. بسته بندی یک جفت شلوار گرم (فکر کنید: پشمی یا مخملی) و همچنین شلوار جین شما را برای فعالیت های روزانه یا سفرهای آخر هفته موقعیت خوبی می دهد. اگر به یک سفر کاری می‌روید، کت و شلوارهای پشمی یا لباس‌های جدا راهی برای رفتن هستند.

// خرید SG PACKING PICKS //

یک کت قابل تراکم به همراه داشته باشید

اگر بین مقاصد سرد سفر می‌کنید، گرم‌ترین کت یا کت پشمی شما بهترین راه است و به عنوان یک پتو در هواپیما عمل می‌کند.

اگر بین مناطق آب و هوایی سفر می کنید، ممکن است بخواهید کت یا جلیقه ای را در نظر بگیرید که می تواند تا اندازه جمع و جور باشد. این کار باعث صرفه جویی در فضا و وزن در چمدان شما می شود – بدون اینکه وقتی در دمای سرد پایین می روید، یک بستنی به شما نشان دهد.

من به خصوص خط Ultra Down Uniqlo را دوست دارم. اگر از مقصدی سرد به مقصدی گرم می روید، نمی توانید با این پسر بد اشتباه کنید. کت‌ها و جلیقه‌ها سبک وزن هستند، به اندازه کافی گرم هستند تا در هوای سرد برای دورهمی‌های کوتاه بیرون از خانه بمانند، و کوچک‌ترین ردپایی را در چمدان شما اشغال می‌کنند.

لوازم جانبی برای گرما

یک جفت دستکش عالی، کلاه یا گوش‌بند و روسری تمام چیزی است که نیاز دارید. من توصیه می کنم اکسسوری های زمستانی را انتخاب کنید که عمدتاً از پشم ساخته شده اند. پشم هم فوق‌العاده جاذب است (تا 30 درصد وزن خود را بدون احساس رطوبت جذب می‌کند) و هم گرم است (80 درصد ارزش عایق را در صورت خیس شدن حفظ می‌کند) و آن را به پارچه‌ای ایده‌آل برای برشته ماندن تبدیل می‌کند.

البته لازم نیست این لوازم جانبی را در هواپیما بپوشید. در اینجا نحوه بسته بندی همه آنها آمده است:

مرحله 1

پدستکش توری، گوش بند یا کلاه، و شال گردن در جیب کت خود.

IMG_8811 IMG_8816

گام 2

کت را از وسط تا کنیدIMG_8819

مرحله 3

آستین ها را تا نیمه تا بزنید IMG_8822

مرحله 4

آستین ها را بالای کت تا بزنیدIMG_8825

مرحله 5

کت را از وسط تا کنید، به طوری که سجاف پایین با یقه مطابقت داشته باشدIMG_8828

مرحله 6

رول کت و مواد را در کیسه ارائه شده. کیف های به اندازه گالن یا یک کیف کشی کوچک به همان اندازه خوب کار می کنند. IMG_8832

کیت dopp خود را با وسایل نظافت مناسب بسته بندی کنید

کرم مرطوب کننده دست را بسته بندی کنید تا دستکش با دستکش های بیسبال چرمی واقعی اشتباه گرفته نشود. یک بالم لب با SPF از سوختگی (و البته ترک خوردن) بوسه تان در سرما و باد جلوگیری می کند. و یک محصول قوی‌تر از حد معمول مو (من Sumotech Bumble و Bumble’s را دوست دارم) تضمین می‌کند که وقتی بند خود را می‌کشید، قفل‌های شما به یکی از آن توپ‌های الکتریسیته ساکن تبدیل نمی‌شوند.

و مرطوب ماندن را فراموش نکنید. لوسیون صورت با SPF (دوباره … فقط به این دلیل که زمستان است به این معنی نیست که آفتاب وجود ندارد!) و یک لوسیون بدن از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند.

در حالی که ممکن است در برابر خشم آب و هوا یا خطوط هوایی ناتوان باشید، اما در قسمت جلوی بسته بندی کاملا آماده (و شیک) خواهید بود.

به من بگو:

بهترین توصیه شما برای سفر زمستانی چیست؟

برای تجهیزات بیشتر در هوای سرد، مجموعه لایه‌های ما را در صفحه فروشگاه ما بررسی کنید، که شامل همه چیزهایی است که برای سردترین سفرهایتان نیاز دارید.