چگونه آپارتمان مورد علاقه خود را در نیویورک پیدا کنید

از آنجایی که SG در شهر نیویورک شروع به کار کرد، و چندین نفر از اعضای تیم ما هنوز در اینجا زندگی می کنند، ما سوالات زیادی در مورد این کلان شهر بزرگ گنگ که ما آن را خانه می نامیم، دریافت می کنیم. به عنوان بخشی از ماه “محرکات”، ما فکر کردیم که چند موضوع شهر محور را پوشش دهیم. امروز؟ چگونه آپارتمان مورد علاقه خود را در نیویورک پیدا کنید…

من در قلب دهکده شرقی در نیویورک، در حاشیه شهر الفبا زندگی می کنم. مترو یک بلوک کوتاه فاصله دارد. می‌توانستم سنگی را از پنجره‌ام پرتاب کنم و به دوجین از باحال‌ترین بارها و رستوران‌های شهر برخورد کنم.

… اوه، و ما سال گذشته مشکل سوسک داشتیم.

اتاق خواب من پنجره ندارد و آپارتمان ما یک کشو هم ندارد. من و هم اتاقی هایم یک سال ظروف نقره خود را در تنور نگه می داشتیم. این ترتیب تنها زمانی تغییر کرد که من به طور تصادفی کل مجموعه را روی 350 درجه در صبح روز شکرگزاری گرم کردم.

این پارادوکس زندگی در شهر نیویورک است.

از بسیاری جهات خیلی بهتر از اینجا نیست. اما وقتی نوبت به یافتن و ایمن سازی می شود واقعی جایی برای زندگی، اغلب خیلی بدتر نمی شود.

آنها می گویند که وقتی به دنبال آپارتمان در اینجا هستید، باید سه چیز را در نظر بگیرید: مکان، اندازه و قیمت. اما نکته اینجاست: شما فقط می توانید دو تا از آنها را دریافت کنید.

سومین؟ خب، اینجاست که سازش وارد می شود. بسیاری از آن.

در حالی که حرکت می تواند یک فرآیند خسته کننده، طاقت فرسا و نفس گیر باشد، لزومی ندارد. بسیار خوب، حقیقتاً ممکن است نتوانیم تضمین کنیم که با خواندن این مطلب، تمام مشکلات آپارتمان شما حل خواهد شد. ولی! من این حکمت را در مورد چگونگی پیدا کردن آپارتمانی که دوست دارید جمع آوری کرده ام تا به شما کمک کنم مانند یک حرفه ای در بازار املاک نیویورک حرکت کنید.

10 بهترین نکته SG در مورد چگونگی پیدا کردن آپارتمان مورد علاقه*

چگونه آپارتمان مورد علاقه خود را پیدا کنید

*در نیویورک اما در هر جای دیگری نیز!

1. برای شوک برچسب آماده شوید

حتی یک آپارتمان ارزان قیمت در نیویورک در مقایسه با تقریباً هر جای دیگری در آمریکا گران است. هنگام تصمیم‌گیری درباره بودجه خود، هزینه‌های کارگزار، سپرده، هزینه‌های جابجایی و خدمات آب و برق را نیز در نظر بگیرید (با تشکر فراوان، کابل تایم وارنر).

محله های Tribeca، Chelsea، Battery Park و Soho در منهتن دارای بالاترین میانگین اجاره هستند. به سمت پایین تر، محله هایی مانند بوشویک (بروکلین)، فلاشینگ (کوئینز) و برونکس جنوبی (برونکس…بدیهی است) را خواهید دید.

چگونه آپارتمان مورد علاقه خود را پیدا کنید
سامانتا گو برای Homepolish.

2. مکان را از چند منظر مختلف در نظر بگیرید.

همه ما می‌دانیم که برخی از محله‌ها بسیار ارزان‌تر از سایر محله‌ها هستند، و اغلب اوقات شما برای خود واحد پول نمی‌پردازید، بلکه هر چیزی را که خارج از درب ورودی خانه است، پرداخت می‌کنید. به طور کلی، منهتن گران ترین محله است زیرا راحت است. اکثر مشاغل، موزه ها، مکان های کنسرت، پارک ها و ساختمان های لوکس در این جزیره هستند.

با این حال، در بخش‌هایی مانند کوئینز و بروکلین، پیدا کردن محله‌ای با خیابان‌های ساکت‌تر، مشاغل کمتر و خانواده‌های بیشتر آسان‌تر است. ممکن است بتوانید یک ماشین یا یک حیاط خلوت داشته باشید و – به عنوان یک قانون سرانگشتی –هرچه از منهتن دورتر باشید، فضای بیشتری برای پول خود خواهید داشت.

هنگام تحقیق در محله‌های مختلف، حتماً به همه چیز فکر کنید، از رفت‌وآمد تا غذاخوری، نزدیکی به یک فروشگاه مواد غذایی و یک آب‌چال محلی که می‌توانید آن را مال خود بنامید.

آیا کاهش اجاره بها را با سفرهای طولانی و آخر شب اوبر در تعطیلات آخر هفته جبران خواهید کرد؟ حمل و نقل عمومی تا محل کار چطور؟ آیا خطوط نزدیک به طور مکرر و قابل اطمینان اجرا می شوند؟ آیا دوستان شما هرگز می آیند؟ آیا در نزدیکی باشگاه ورزشی وجود دارد؟ مسیر دویدن؟ آیا قرارهای شما در یک پیاده‌روی عصرانه در محله‌تان احساس امنیت می‌کنند؟ می بینید که با این به کجا می رویم…

خط پایین؟ آیا اکنون آماده هستید که در آنجا زندگی کنید و به سادگی امیدوار نیستید که در چند سال آینده آن چیزی باشد که می خواهید…؟

>چگونه یک کمد لباس در شهر نیویورک بسازیم <

3. «باید» و «خوشحال بودن» خود را از هم جدا کنید.

هنر دیواری رنگارنگ دکوراسیون منزل
از طریق Homepolish

هنگامی که فرآیند شکار آپارتمان را شروع می کنید، چند لیست برای خود تهیه کنید تا از برخی چیزهایی که کاملاً به آن نیاز دارید، برخی چیزهایی که دوست دارید خارج از دروازه بدانید و آماده باشید که برخی را به جای دیگران واگذار کنید.

امیلی سیلز، مدیر تجربه مشتری TripleMint می گوید: «برخی از مشتریان آنقدر درگیر یک ویژگی خاص یا ویژگی آپارتمان می شوند که دیوانه می شوند و از آپارتمان هایی که در غیر این صورت عالی هستند عبور می کنند.

شما واقعا نیاز یک ماشین لباسشویی/خشک کن در واحد خود، یا واقعاً خواستن آی تی؟ چه فایده ای برای نور طبیعی در اتاق خواب شما دارد اگر در 80 درصد مواقعی که در خانه هستید، پرده ها بسته باشند. آیا شما یک آشپزخانه کامل می خواهید؟ آیا برای پذیرفتن بسته‌ها در زمان رفتن به دربان نیاز دارید؟

سعی کنید تعادلی بین اطمینان و انعطاف پیدا کنید و از آنجا کار کنید.

4. مزایای زندگی با هم اتاقی ها را در مقابل زندگی شخصی خود بسنجید.

در نیویورک خیلی غیر معمول نیست که بیشتر از چند مرد بالای 30 سال را بشناسید که هنوز با هم اتاقی هایشان زندگی می کنند. تصمیم به زندگی تنها در اینجا یکی از گرانترین سبک های زندگی است.

حریم خصوصی، آزادی تزئینی و کنترل کامل تلویزیون یکشنبه شب؟ این همه در حق بیمه می آید. هم اتاقی ها به شما این امکان را می دهند که در اجاره و خدمات آب و برق صرفه جویی کنید – اما توجه داشته باشید که هرچه سعی کنید با افراد بیشتری زندگی کنید، لیست های کمتری پیدا خواهید کرد.

چگونه آپارتمان مورد علاقه خود را پیدا کنید
از طریق Homepolish

5. حتی بیشتر از آنچه فکر می کنید مناسب است، سوال بپرسید.

آیا شرکت مدیریت یا مالک ساختمان قرار است کارهای نقاشی و نظافت را انجام دهد؟ برخی از مستاجران دیگر چه کسانی هستند؟ چه روزی میتونی در حقیقت حرکت کنم؟ آیا کشو وجود دارد؟

از اینکه از نماینده هر چیزی که در ذهن شماست بپرسید – یا حتی از مستاجران که در خانه هستند یا خیر. فشار آب را تست کنید. به صدای خیابان گوش کن تمام راه را در داخل هر اتاق قدم بزنید و درهای کمد را باز کنید.

این مکان می تواند شما شود خانه، بنابراین مطمئن شوید که دقیقاً می دانید چه چیزی دریافت می کنید.

6. بخوانید همه چيز با دقت.

از آگهی گرفته تا اجاره نامه، مطمئن شوید که همه اسناد را با نگاهی انتقادی و محتاط می خوانید. “‘دنج دلالت دارد شایان ستایش و به معنای سیلز هشدار می دهد.

«شخصیت» اغلب کفپوش‌های تاب‌دار، رنگ‌های خرد شده، چیدمان بی‌معنا، و مراقبت ضعیف مدیریت را رد می‌کند، و «عجیب» ممکن است شما را به دنبال یک اجاق گاز گمشده یا رفتن از راهرو به سمت حمام مشترک در نیمه‌شب وادار کند.» او اضافه می کند.

فراتر از آن، اگر در اجاره نامه شما تاریخ نقل و انتقال قطعی ذکر شده است، شرکت مدیریت را به آن نگه دارید. اغلب اگر آپارتمان درست قبل از نقل مکان اشغال شده باشد، برای رنگ آمیزی و تمیز کردن، نقل مکان شما را یک یا دو روز به تاخیر می اندازند.

اگر کامیونی پر از آشغال دارید و جایی برای خواب ندارید، می تواند باعث سردرد شدید شود.

7. مراقب لیست آپارتمان “بدون هزینه” باشید.

آپارتمان توهمی “بدون هزینه” چیزی شبیه به یک تکشاخ در املاک و مستغلات نیویورک است، اما سیلز خاطرنشان می کند که وقتی یکی را پیدا می کنید، اغلب بخشی از یک ساختمان جدید ساخته شده است که صاحبخانه سعی می کند به سرعت واحدها را پر کند.

چراغ آویز وسایل شهری
از طریق Urban Outfitters

برای انجام این کار، شرکت مدیریت هزینه‌ای را که در غیر این صورت به یک کارگزار می‌پردازید، پوشش می‌دهد، اما سپس اجاره واحدها را افزایش می‌دهد تا هزینه‌های آنها را پوشش دهد.

“Wریچموند می افزاید، با وجود اینکه ممکن است در هزینه های اولیه صرفه جویی کنید، هنوز هم آن هزینه را در طول مدت اجاره به عنوان حق بیمه پرداخت می کنید.

8. اجازه ندهید دلالان شما را اذیت کنند.

به یاد داشته باشید که اگر مستقیماً با یک کارگزار کار می کنید، هزینه قابل توجهی را برای خدمات آنها به آنها پرداخت خواهید کرد. (ممنون که قفل آن در را باز کردی و از گردنم نفس کشیدی، رفیق.)

از اینکه کاری کنید آنها برای آن کمیسیون کار کنند خجالت نکشید و در مورد موارد غیرقابل مذاکره خود قاطع باشید، خواه این قیمت، مکان، نماها و غیره باشد.

یکی از دوستان من که در بخش فروش کار می کند و اخیراً به یک آپارتمان 1 خوابه در یک ساختمان Co-op در محله Gramercy منهتن نقل مکان کرده است.

قبل از اینکه در این یکی بنشیند، چهار یا پنج آپارتمان را دید. او پس از کار با دو کارگزار مختلف که خدمات و مهارت‌های شنیداری اولیه آنها «کمتر تحت تأثیر قرار گرفت»، توصیه می‌کند سعی کنید با شخصی که در زمینه املاک و مستغلات (حتی شرکتی) کار می‌کند ارتباط برقرار کنید که می‌تواند به شما شخصی را معرفی کند که به آنها اعتماد دارد.

او افزود: “یک کارگزار کارخانه منفعتی در رضایت شما ندارد.” و آنها به سادگی به دنبال کمیسیون بعدی خود هستند. جستجوی خود را زود شروع کنید و اجازه ندهید یک دلال شما را برای گرفتن چیزی که نمی‌خواهید آزار دهد.»

apt bi (1)

9. گزینه های خود را با اجاره، خرید و ساختمان های تعاونی بسنجید.

بسیاری از مردم یک دهه بدون داشتن خانه در نیویورک زندگی خواهند کرد. با این حال، اگر برای مدتی به دنبال اقامت در آن هستید و مکانی را که دوست دارید پیدا کرده اید، باید در نظر بگیرید.

همکاری‌ها می‌توانند مشکل باشند، اما مزایای آن اغلب ارزشش را دارند. پیدا کردن مکانی که “توسط مالک” ارائه می شود (همانطور که معمولاً تعاونی ها هستند) به این معنی است که می توانید در هزینه ها بسیار صرفه جویی کنید. به این معنی، روند درخواست می‌تواند خسته‌کننده اما ارزشمند باشد، به‌ویژه اگر در ساختمانی با امکانات رفاهی عالی و کارکنانی مهربان قرار بگیرید.

کر می‌گوید: «من به دنبال همکاری نبودم، اما واقعاً از چند مزیت لذت بردم. پشت بام ما به خوبی نگهداری می شود و دارای مبلمان، زندگی گیاهی و منظره ای عالی است. مردم اجازه دارند چیزهایی را در باغ گیاهان بکارند و حتی درختان کریسمس وجود دارد که توسط کارکنان نگهداری می شود.

10. جستجو را برون سپاری کنید.

چگونه آپارتمان مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ کمک بخواهید!

با وجود استارت‌آپ‌های تقریباً در هر صنعتی برای برهم زدن وضعیت موجود (زندگی قبل از اوبر را به خاطر دارید؟)، واقعاً فقط یک مسئله زمان بود که کسی به بازی املاک و مستغلات نفوذ کند.

سایت هایی مانند Trulia، Street Easy، Rent Hop و Zillow (در میان دیگران) به عنوان جایگزینی برای Craigslist ظاهر شده اند. استارت آپ های املاک و مستغلات مانند Compass و Triplemint واقعاً بازی را در اینجا تغییر می دهند، بنابراین از استفاده از تخصص و فناوری آنها نترسید.

این روند به اندازه کافی سخت خواهد بود بدون اینکه احساس کنید باید در قانون مستاجر متخصص شوید.

خط پایین؟ فهمیدن اینکه چگونه آپارتمانی را که دوست دارید و همچنین می توانید بخرید پیدا کنید دشوار است. اما ارزش کار کردن را دارد پس موفق باشی!