چه چیزی خبرنامه “The Morning” NYT را به یکی از محبوب ترین ها در جهان تبدیل می کند

بیایید رازهای موفقیت در پشت نیویورک تایمز را بشکنیم صبحو آنچه می توانید از آن برای خبرنامه خود بیاموزید.

برخی می گویند روزنامه ها مرده اند، اما مجله نیویورک تایمز (NYT) آن را دراز کشیده نیست. برند کلاسیک و محتوای برنده جوایز خود را حفظ کرده و در عین حال محصول خود را برای خدمت به مخاطبان دیجیتالی تکامل می دهد. علاوه بر وب سایت خود که به عنوان یک منبع خبری دیجیتال برای خوانندگان خود عمل می کند، یکی از محبوب ترین خبرنامه های ایمیل روزانه در جهان را مدیریت کرده است. خبرنامه، به نام صبح، جمع آوری کرده است 17 میلیون مشترک.

بنابراین، چگونه است مجله نیویورک تایمز لیست مشترکان خبرنامه را بیش از دو برابر جمعیت شهر نیویورک ساخته است؟ از نقاط قوت روزنامه قرن خود استفاده کرد و آنها را با یک پلت فرم جدید تطبیق داد. سرفصل های جلب توجه را به خطوط موضوعی تبدیل کرد. این عکاس خبری برنده جایزه را به تصاویر خبرنامه تبدیل کرد. و اخبار مشهور را به خبرنامه ای تبدیل کرد که مشترکانش هر روز صبح مشتاقانه منتظر آن هستند.

در حالی که سازمان شما ممکن است یک روزنامه نمادین نباشد، می توانید بسیاری از اصول مشابه را اعمال کنید مجله نیویورک تایمز برای ساختن خبرنامه موفق خود استفاده کرده است. یعنی خبرنامه ای جذاب و آموزنده، خوانندگان شما را به بازگشت نگه می دارد و در نهایت برند شما را برای مخاطبان مجذوب تبلیغ می کند.

1. خطوط موضوعی کوتاه و جذاب

تیترهای چشم نواز روزنامه ها یک سنت دیرینه در دنیای روزنامه نگاری بوده است، یک مهارت. مجله نیویورک تایمز در خطوط موضوع خبرنامه ایمیل خود استفاده کرده است. صبح دارای خطوط موضوعی مختصر با توضیحات قانع کننده است که نمی توانید آنها را باز کنید.

صبح خطوط موضوع ایمیل معمولاً بیش از چهار کلمه پس از عنوان خبرنامه نیستند. آنها به اندازه کافی برای خواننده ارائه می دهند تا بداند داستان برجسته درباره چیست، اما جزئیات را متوقف می کنند، بنابراین خواننده باید برای یافتن وضوح کلیک کند.

نگران نباشید – حتی اگر داستان های جنگی دلخراش یا ناآرامی های سیاسی برای به اشتراک گذاشتن در خبرنامه خود ندارید، همچنان می توانید عناوین چشم نواز را انتخاب کنید. با تعیین دیدگاه یا ارزش متمایز برای به اشتراک گذاشتن با خوانندگان خود شروع کنید. از آنجا، ضروری ترین مفاهیم یا کلمات را جدا کنید و به اهداف مشتری خود فکر کنید.

به عنوان مثال، اگر پیشنهاد ارزش شما تخفیف 50 درصدی برای لباس های تابستانی است، فقط یک خط موضوع مرده که می گوید: “ما یک فروش داریم” را به اشتراک ندهید. در عوض، چیزهای ملموس را به مشتری خود پیشنهاد دهید و ارزش آرمانی فروش در خط موضوع شما. به عنوان مثال، موضوع شما می تواند «تخفیف 50 درصدی بیانیه های مد تابستانی باشد!» این امر ارزش پس انداز و همچنین هدفی را که می توانند با شرکت در آن به دست آورند (ایجاد بیانیه مد) برجسته می کند.

نیویورک تایمز از موضوعات کوتاه و تاثیرگذار برای رساندن پیام خود استفاده می کند.

منبع در این شماره از صبح، خط موضوع تنها از دو کلمه (و یک مخفف) به دنبال عنوان خبرنامه استفاده می کند. و با این حال، فقط همین دو کلمه تصویری چشمگیر در ذهن خواننده ایجاد می کند.

2. تصاویر زنده

اولین چیزی که هنگام باز کردن می بینید صبح یک گرافیک یا تصویر در چهره شما است. فقط بگوییم مجله نیویورک تایمز هنگام تولید خبرنامه خود قطعاً از عکاسان و طراحان برنده جایزه خود بهره می برد. تصویر بلافاصله احساسی را القا می کند و خواننده را از همان ابتدا سرمایه گذاری می کند.

گرافیک آغازین در خبرنامه ایمیل شما مانند تشک خوش آمدگویی به روایتی است که در درون خود ایجاد می کنید. مطمئن شوید که خوانندگان شما را دعوت می کند و به آنها می گوید که چه انتظاراتی دارند. شاید می‌گوید «اخبار پیشگامانه» یا «ایده‌های نوآورانه». یا شاید می گوید: “اگر پیتزا، آمازون یا رایان گاسلینگ هستید، من خانه هستم” (مورد علاقه ما).

نیویورک تایمز از تصاویر واضح برای القای احساسات در ایمیل های خود استفاده می کند.

منبع تصویر چشمگیر عزیزان داغدار چهره ای را به بحران مواد افیونی نشان می دهد و تأثیر فردی تیتر را به خانه می کشاند.

3. بخش های پاک و طراحی تمیز

صبح با سرصفحه‌های بخش توصیفی و خطوط جداکننده واضح، مشخص می‌کند که خوانندگانش در هر بخش چه انتظاری دارند. چاپ سیاه و سفید ساده نه تنها یادآور ریشه روزنامه آن است، بلکه محتوای آن را به راحتی خوانا می کند.

بنابراین شاید یک طراحی ساده و سیاه و سفید برای برند یا مخاطبان شما مناسب نباشد، اما حفظ خوانایی همچنان کلیدی است. این شامل در نظر گرفتن 49٪ از کاربرانی است که ایمیل را در دستگاه تلفن همراه می خوانند. آیا ایمیل های شما برای موبایل بهینه شده اند؟ آیا محتوای شما قابل مشاهده است؟ آیا تضاد بین فونت و پس‌زمینه آنقدر واضح است که خواندن آن آسان باشد؟

NYT از بخش‌های واضح استفاده می‌کند تا خوانندگان بدانند صبح تا صبح چه انتظاری دارند.

منبع هر خبرنامه صبح با یک سربرگ، نام نویسنده، و سپس داستان اصلی باز می شود که با یک خط تقسیم ضخیم از هم جدا شده است. به همین ترتیب، بقیه خبرنامه با یک خط سیاه ضخیم و عنوان بخش به بخش هایی تقسیم می شود. بخش‌ها بر اساس اخبار، نظرات، کتاب‌ها، محتوای مجله تایمز و بازی‌ها تقسیم می‌شوند، بنابراین خواننده می‌تواند به راحتی به بخش‌هایی که بیشتر به آن علاقه دارد بپرد.

4. محتوای به موقع و جامع

صبح هر آنچه را که برای ادامه گفتگو در مورد فرهنگ و رویدادهای جهان نیاز دارند به خوانندگان ارائه می دهد. این ویژگی رویدادهایی است که در حال حاضر اتفاق می‌افتد، اما همچنین منابعی را برای درک موضوعات با ارزش اخبار آینده فراهم می‌کند. خبرنامه همچنین به بررسی لحظات فرهنگی در زمان مانند غذا، ادبیات، هنر و سرگرمی می‌پردازد.

حتی اگر کسب و کار شما اخبار را گزارش نمی کند، ارزش آن را دارد که از آن یادداشت برداری کنید مجله نیویورک تایمز وقتی صحبت از ارتباط فرهنگی به موقع در محتوای شما می شود. این ممکن است به این صورت باشد که مطمئن شوید تبلیغات شما مطابق با تعطیلات فعلی است، یادآوری رویدادها به مخاطبان شما توجه کافی را برای عمل کردن می دهد، و صدا و لحن شما مطابق با روندهای فرهنگی است.

خوانندگان برای دریافت اخبار مرتبط و جامع به The Morning تکیه می کنند.

منبع صبح هر روز یک داستان سرفصل دارد که قبل از اینکه وارد بخش فرهنگ و سرگرمی شود، یک رویداد مهم فعلی را برجسته می کند. نیازی به تعجب نیست که همه در اطراف کولر آبی وقتی صبح را دریافت می کنید … خوب، صبح.

5. صدا و لحن معتبر

حتی مشهورترین روزنامه های جهان نیز باید اقتدار و اعتماد خوانندگان خود را حفظ کنند. اکثر سازمان های خبری بزرگ سعی می کنند خبرنگاران خود را از کار خود دور کنند تا ایده اخبار بی طرفانه را ترویج کنند. با این حال، مجله نیویورک تایمز با «میزبانی» هر یک توسط یکی از روزنامه‌نگاران مشهور خود، موضع منحصر به فردی در خبرنامه خود اتخاذ می‌کند. این یک ارتباط شخصی با خواننده ایجاد می کند و با داشتن نامی محترم در خط خطی، اعتماد و اعتبار ایجاد می کند.

مطالب علاوه بر نام بردن از نویسنده، با صدا و لحن قوی مقتدرانه نوشته شده است. هیچ اظهارات واجد شرایط یا مشت کشیده شده وجود دارد. نویسندگان در هر موضوعی موضع روشنی دارند.

شما ممکن است در عقاید سیاسی یا فرهنگی رهبر نباشید، اما این فرصت را دارید که در حوزه صنعت خود یک صدای معتبر باشید. مالک فضای خود باشید، در مورد شیوه ها یا روندهای صنعت موضع بگیرید و وضعیت موجود را به چالش بکشید. بیانیه ای بنویسید که خوانندگان شما نه تنها شما را به خاطر آن به یاد خواهند آورد، بلکه به خاطر آن باز خواهند گشت.

NYT به گونه ای می نویسد که دانش و اقتدار آنها را در یک موضوع مشخص نشان می دهد.

منبع نیویورک تایمز حتی باورهای رایج در مورد «علم» را زیر سؤال نمی برد. هیچ موضوع یا نهادی آنقدر بزرگ نیست که بتوان به آن پرداخت. روزنامه نگاران با اختیارات سازمانی می نویسند که افکار عمومی را رهبری می کند.

خبرنامه نمادین خود را ایجاد کنید

شما ممکن است نباشید مجله نیویورک تایمز، اما همچنان می توانید خبرنامه های فراموش نشدنی بسازید که مشترکین برای دریافت آن برگردند و به اشتراک بگذارند. خبرنامه های خوب می توانند ایمیل خود را به اندازه کافی تبلیغ کنند تا فهرستی ایجاد کنند، اما خبرنامه های عالی خودشان رشد خواهند کرد. همین امروز با قالب‌های کشیدن و رها کردن آسان ما شروع به ایجاد قالب خود کنید که خبرنامه شما را در میان جمعیت برجسته می‌کند.